Skocz do zawartości

Top Speed

Featured Replies

Opublikowano

Bora 1.8T niby grubo ponad 200 idzie.

 

Ale niech nie będzie na forumek jak opona pierd.olnie albo smerfy z Insigni wyskoczą.

  • Odpowiedzi 412
  • Wyświetleń 91 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 110 km/h na trasie Kluczbork - Opole. Chevrolet Aveo w barwach Ferrari poddany tuningowi wizualnemu w postaci naklejki z sentencjami świętego Krzysztofa oraz figurki Matki Boskiej na desce. Byłoby wię

  • Watpie, aby akurat ktos przejmowal sie tym, co ci lezy na sercu. Idz lepiej sobie strzel browarka i sie przejedz.

  • Obwodnica Torunia to kawałek konkretnej drogi, wracając tamtędy z Poznania udało mi się wyprzedzić korek na 20 TIRów i jakieś 40 osobówek (w tym ze dwa radiowozy). takich dróg u nas trzeba.   PS: k

Opublikowano

myślicie że jest różnica w złapaniu kapcia przy 130 a 180? Wydaje mi się, że samochód by takie same piruety robił bez jednej opony.

Edytowane przez Szejdj

Opublikowano

no prawie dwukrotna energia kinetyczna przy pier.dolnięciu w barierke. 

Opublikowano

Bes kitu u mnie platyna w driveclub a takie dylematy , wstyd wiktor

Opublikowano

no prawie dwukrotna energia kinetyczna przy pier.dolnięciu w barierke. 

 

no tak, pytanie czy ta przy 130 nie jest już zabójcza

Opublikowano

Wszystko zależy od przebiegu wypadku i samochodu. Jak bariera zatrzyma auto w miejscu przy 130 jest lipnie. Jeśli samochód przyhamuje i poobija się po drodze, wówczas może być ok.

Opublikowano

 

no prawie dwukrotna energia kinetyczna przy pier.dolnięciu w barierke. 

 

no tak, pytanie czy ta przy 130 nie jest już zabójcza

 

lepiej mięc huyowe szanse na przeżycie niż te same huyowe, tylko dwukrotnie mniejsze 

 

zresztą tak jak mówi mustang, zalezy pod jakim kątem samochód uderzy itd. a przy dwa razy mocniejszym szlagu energia się zupełnie inaczej rozprasza, odkształcenia są znacznie powazniejsze itd.

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

Nie ma takiej tragedi jak opona wybuchnie w trakcie jazdy. Jesli jezdzi sie z dwoma rekoma na kierownicy, to raczej bez obaw. Dobrych kilka lat temu strzelila mi opona w niemczech przy prawie 170, to nawet jakos specjalnie nie bylo tego czuc i jescze sobie spokojnie zwolnilem. Bardziej stresujace bylo zmienainie kola w desczu o 6:30 przy samochodach przejezdzajacych 1.5m za moimi plecami.

Opublikowano

policzylem i energia kinetyczna jest w przypadku sredniej masy januszowej osobówki czyli ok 1400kg, mniej więcej o połowe większa pomiędzy podanymi prędkościami

 

a dokładnie 130kmh to ok 90 kilożuli, a 180kmh to 130 kilożuli

 

forumku, przepraszam, byłem nierzetelny 

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

Nie ma takiej tragedi jak opona wybuchnie w trakcie jazdy. Jesli jezdzi sie z dwoma rekoma na kierownicy, to raczej bez obaw. Dobrych kilka lat temu strzelila mi opona w niemczech przy prawie 170, to nawet jakos specjalnie nie bylo tego czuc i jescze sobie spokojnie zwolnilem. Bardziej stresujace bylo zmienainie kola w desczu o 6:30 przy samochodach przejezdzajacych 1.5m za moimi plecami.

Nie wiem jak w Niemczech, ale w niektórych krajach w ogóle majstrowanie przy aucie na autostradzie jest zabronione. We Francji masz założyć kamizelkę i iść za barierkę czekać na pomoc.

Opublikowano

Moj znajomy dostal za to niezly mandat, wlasnie we Francji, chyba 200 euro.

Opublikowano

Ogolnie to musze przyznac , podziwiam tych ktorzy jezdza starymi szrotami dwie paki czy wiecej. Naprawde, szanuje. Bo jechac dwie paki jakims a6 czy nawet e46 to nie taki problem bo przez wyciszenie nawet pewnie tego nie odczujesz ale starymi golfami czy miczubiszi. Serio , pełen szacun

Ja bym wydygał. Słaba psychika

 

Nie ma co szanować czy pochwalać, bo jest raczej na odwrót. Strach - przede wszystkim przed śmiercią - cechuje w tym przypadku mocniejsze jednostki o silniejszym instynkcie przetrwania. Ogólnie jak ktoś sprawdza niepewną furę na niepewnej drodze, to jest po prostu głupi i w razie wypadku nawet licencje na złoto w Gran Turismo niewiele pomogą.

Edytowane przez Grzaewoo

Opublikowano

Ja się czułem dużo mniej pewnie w Trabancie jak się kiedyś koleżanka do 100 zbliżała, niż w Passacie B7 przy 200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

E36 318is - 215km/h - 21-letnim gratem..... Gdzie ja głowę miałem wtedy. Ale to tylko jednorazowo.

 

Aktualnie E36 328i - więcej niż 220 chyba ani razu nie próbowałem. Nie mam zaufania do takiej prędkości w 18-latku. No i mam też wyobraźnię ;)

Opublikowano

Mialem sie nie chwalic bo to bylo debilne i powinienem isc do wiezienia ale jechalem niedawno 205km/h w terenie zabudowanym Octavia RS :/

Edytowane przez Szejdj

Opublikowano

Ukiamienowanie to jedyna sluszna kara za takie przestepstwo.

Opublikowano

Czyli moje 277, a 250 2x tygogdniu do Berlina obecnie na przodzie. Czekam na Grega z Infinity albo 800 konne e36.

Opublikowano

Czyli moje 277, a 250 2x tygogdniu do Berlina obecnie na przodzie. Czekam na Grega z Infinity albo 800 konne e36.

Ładnie Ci zaczipowali to 2.0 TDI   :D

Edytowane przez KOŁD

Opublikowano

2.0 TDI to już od 3 miechów wspomnienie. Teraz turbo benzynka na tapecie.

Opublikowano

Europejskie auto?

 

B9? :)

Edytowane przez Infidel

Opublikowano

Ta, nawet niemieckie i nie VW tym razem:)

 

Jak kogoś to interesuję (choć nie wiem po co?) to możemy na priv pogadać. Przez kilku userów mam nauczkę, żeby jak najmniej konkretnych informacji podawać na publicznym :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.