Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Bora 1.8T niby grubo ponad 200 idzie. Ale niech nie będzie na forumek jak opona pierd.olnie albo smerfy z Insigni wyskoczą.
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l myślicie że jest różnica w złapaniu kapcia przy 130 a 180? Wydaje mi się, że samochód by takie same piruety robił bez jednej opony. Edytowane 27 sierpnia 20168 l przez Szejdj
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l no prawie dwukrotna energia kinetyczna przy pier.dolnięciu w barierke.
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l no prawie dwukrotna energia kinetyczna przy pier.dolnięciu w barierke. no tak, pytanie czy ta przy 130 nie jest już zabójcza
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Wszystko zależy od przebiegu wypadku i samochodu. Jak bariera zatrzyma auto w miejscu przy 130 jest lipnie. Jeśli samochód przyhamuje i poobija się po drodze, wówczas może być ok.
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l no prawie dwukrotna energia kinetyczna przy pier.dolnięciu w barierke. no tak, pytanie czy ta przy 130 nie jest już zabójcza lepiej mięc huyowe szanse na przeżycie niż te same huyowe, tylko dwukrotnie mniejsze zresztą tak jak mówi mustang, zalezy pod jakim kątem samochód uderzy itd. a przy dwa razy mocniejszym szlagu energia się zupełnie inaczej rozprasza, odkształcenia są znacznie powazniejsze itd. Edytowane 27 sierpnia 20168 l przez Andżej
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Nie ma takiej tragedi jak opona wybuchnie w trakcie jazdy. Jesli jezdzi sie z dwoma rekoma na kierownicy, to raczej bez obaw. Dobrych kilka lat temu strzelila mi opona w niemczech przy prawie 170, to nawet jakos specjalnie nie bylo tego czuc i jescze sobie spokojnie zwolnilem. Bardziej stresujace bylo zmienainie kola w desczu o 6:30 przy samochodach przejezdzajacych 1.5m za moimi plecami.
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l policzylem i energia kinetyczna jest w przypadku sredniej masy januszowej osobówki czyli ok 1400kg, mniej więcej o połowe większa pomiędzy podanymi prędkościami a dokładnie 130kmh to ok 90 kilożuli, a 180kmh to 130 kilożuli forumku, przepraszam, byłem nierzetelny Edytowane 27 sierpnia 20168 l przez Andżej
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Nie ma takiej tragedi jak opona wybuchnie w trakcie jazdy. Jesli jezdzi sie z dwoma rekoma na kierownicy, to raczej bez obaw. Dobrych kilka lat temu strzelila mi opona w niemczech przy prawie 170, to nawet jakos specjalnie nie bylo tego czuc i jescze sobie spokojnie zwolnilem. Bardziej stresujace bylo zmienainie kola w desczu o 6:30 przy samochodach przejezdzajacych 1.5m za moimi plecami. Nie wiem jak w Niemczech, ale w niektórych krajach w ogóle majstrowanie przy aucie na autostradzie jest zabronione. We Francji masz założyć kamizelkę i iść za barierkę czekać na pomoc.
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Moj znajomy dostal za to niezly mandat, wlasnie we Francji, chyba 200 euro.
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Ogolnie to musze przyznac , podziwiam tych ktorzy jezdza starymi szrotami dwie paki czy wiecej. Naprawde, szanuje. Bo jechac dwie paki jakims a6 czy nawet e46 to nie taki problem bo przez wyciszenie nawet pewnie tego nie odczujesz ale starymi golfami czy miczubiszi. Serio , pełen szacun Ja bym wydygał. Słaba psychika Nie ma co szanować czy pochwalać, bo jest raczej na odwrót. Strach - przede wszystkim przed śmiercią - cechuje w tym przypadku mocniejsze jednostki o silniejszym instynkcie przetrwania. Ogólnie jak ktoś sprawdza niepewną furę na niepewnej drodze, to jest po prostu głupi i w razie wypadku nawet licencje na złoto w Gran Turismo niewiele pomogą. Edytowane 27 sierpnia 20168 l przez Grzaewoo
Opublikowano 27 sierpnia 20168 l Ja się czułem dużo mniej pewnie w Trabancie jak się kiedyś koleżanka do 100 zbliżała, niż w Passacie B7 przy 200.
Opublikowano 9 września 20168 l E36 318is - 215km/h - 21-letnim gratem..... Gdzie ja głowę miałem wtedy. Ale to tylko jednorazowo. Aktualnie E36 328i - więcej niż 220 chyba ani razu nie próbowałem. Nie mam zaufania do takiej prędkości w 18-latku. No i mam też wyobraźnię
Opublikowano 9 września 20168 l Mało odpowiedzialnie w SLK 200 z kompressorem. Edytowane 9 września 20168 l przez KOŁD
Opublikowano 9 września 20168 l Mialem sie nie chwalic bo to bylo debilne i powinienem isc do wiezienia ale jechalem niedawno 205km/h w terenie zabudowanym Octavia RS Edytowane 9 września 20168 l przez Szejdj
Opublikowano 9 września 20168 l Czyli moje 277, a 250 2x tygogdniu do Berlina obecnie na przodzie. Czekam na Grega z Infinity albo 800 konne e36.
Opublikowano 10 września 20168 l Czyli moje 277, a 250 2x tygogdniu do Berlina obecnie na przodzie. Czekam na Grega z Infinity albo 800 konne e36. Ładnie Ci zaczipowali to 2.0 TDI Edytowane 10 września 20168 l przez KOŁD
Opublikowano 11 września 20168 l 2.0 TDI to już od 3 miechów wspomnienie. Teraz turbo benzynka na tapecie.
Opublikowano 12 września 20168 l Ta, nawet niemieckie i nie VW tym razem:) Jak kogoś to interesuję (choć nie wiem po co?) to możemy na priv pogadać. Przez kilku userów mam nauczkę, żeby jak najmniej konkretnych informacji podawać na publicznym
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.