Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Giera jest naprawdę dobra.Kurde nie spodziewałem się, że zobaczę kiedyś nietoperka na konsolach w tak dobrej formie!A jednak.Gameplay jest niezły cały czas dzieje się coś ciekawego, a gadki Jokera przez megafony dają radę.Zagadki Enigmy to strzał w dziesiątkę, dużo przyjemności sprawia odnajdywanie miejscówek z jego zagadek.Grafa też jest fajna, nie jest mega, ale jest niezła (efekt szyb rządzi). No ale jak to na mnie przystało, muszę też troszkę ponarzekać Jedna rzecz mnie drażni - kamera.Wolałbym żeby postać była po środku ekranu, a tutaj nietoperek jest na maxa po lewej stronie, torchę zbyt ''Gearsowato''.Trochę mnie to wkurza, ale da się przyzwyczaić, ale oczywiście jest to sprawa gustu. Gram na Hard i nie jest jak do tej pory jakoś trudno,l jestem w momencie, w którym trzeba było uratować tych lekarzy .
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Znajduję znaki zapytania na ścianach, jak daję skanowanie to mam komunikat: "Solution partially detected". O co chodzi?
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Wyjaśniam te znaki zapytania, bo dużo ludzi o to pyta: otóż aby je "zaliczyć" musimy znaleźć zarówno górną część znaku (tę bez kropki) jak i kropkę. Obydwie znajdują się w innych miejscach zawsze. Naszym zadaniem jest takie ulokowanie kamery, aby nasz nietoperek widział cały znak (kropka i reszta). Gdy już go ładnie "ułożymy" przytrzymujemy LB w Detective Mode i robimy to "zdjęcie".
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Gre skonczylem na normalu, mam wszystkie apgrejdy - jesli wezme hard to do wyzwan bede mial poprzednie ulepszenia czy 0?
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l 0 zaczynasz od początku. Co do tych achivów to poczytałem i w sumie ciężko jakiegoś ominąć. Tym bardziej że, większość można zrobić w challenge roomach. Ta walka w kostnicy z Scarecrow rozwaliła mnie. Mega klimatyczna i schizowa' klimatem przypominała mi walkę z The Sorrow z MGS3 nawet Scarecrow podobny do Sorrowa
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l - freeflow, smierdzi casualem - naginasz jeden przycisk X z kierunkiem, od czasu do czasy kontra poprzez Y a na palkersow B lub A by dac im w morde Moim zdaniem freeflow to jeden z najfajniejszych nowych patentów w Arkham Asylum. Dzięki temu walka wygląda efektownie, brutalnie, a zarazem inaczej niż w pierwszej lepszech chodzonej naparzance pokroju DMC. Nie wiem, o ile łatwiejsza jest walka na normalu, ale na hardzie przeciwnicy w większych ilościach (i różnych wariantach) są dość wymagający i nabicie mnożnika x40 sprawia niemałą frajdę. Dla mnie to gra na 10/10. Żadne Halo 3, Gears of War, czy GTA IV nie dostarczyło mi tak skondensowanego fun'u jak Arkham Asylum. Rozmowy pomiędzy sługusami Jokera (którzy nawiasem mówiąc zachowują się świetnie), detale otoczenia, zagadki Riddlera, profile "złoczyńców", coraz bardziej zniszczony kostium Batmana, czy nawet głupia możliwość pogadania z napotkanymi strażnikami - niewiele współczesnych developerów poświęca uwagę takim detalom podczas tworzenia gry, a to właśnie one budują klimat. Rewelacyjna "staromodna" czysto singleplayerowa zabawa w nowoczesnej oprawie, a do tego zawierająca sporo oryginalnych rozwiązań w gameplayu. Naprawdę, trudno jest mi znaleźć jakiś sensowny minus tej gry. Nie ma większych problemów z detekcją kolizji, nie uświadczyłem żadnych głupich bugów. Nawet autosave'y robi odpowiednio często i w razie porażki nie jest ani zbyt frustrująco, ani zbyt łatwo. (nie wspominając o świetnych tekstach Jokera na ekranie "game over") Nawet po obczajeniu demka nie spodziewałem się tak dobrej gry.
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Ma ktoś jakiś sposób na czelendże? Te z serii Predator są jeszcze w miarę, ale te drugie to jakieś gów.no. Wciskam X na pałę- nic, ledwo jednego "nietoperka" dostaję. Staram się kontrować- to samo. Staram się bić combo, kontrować, używać gadżetów i takedownów- to samo. Jak dla mnie ten tryb jest megachu.jowy. Chyba, że na 100% nie trzeba robić złotych medali...
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Musisz kombinować - bonusy, mnożniki itd. Masz przykładowy filmik - .
Opublikowano 29 sierpnia 200915 l Nie ma co się rozpisywać........właśnie ukończyłem grę,jest bdb ! krótko-POLECAM !! Edytowane 29 sierpnia 200915 l przez TEAM Dabrowa Tar.
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Gre udalo mi sie dzisiaj skonczyc, moj czas to jakies 7,5 h. Mam jednak pytanie: czy w momencie gdy [pod koniec gry gdy na chwile przejmujemy kontrole nad Jokerem, tez wyskoczyly wam na ekranie artefakty? To własnie zajefajny motyw był Pierwsza moja myśl: "shit, konsola pada"... Co do samej gry - rewelka, ale o tym wiemy już przecież wszyscy.
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Ten element glitche,itp powinny byc wyciete na konsoli 360 bo pewnie zaraz ktos by padl na zawal i rodzina chciala by odszkodowania - w Bajno Kazooie NnB byl podobny motywik ale w minigierce ala Mario - co jakis czas ona sie wieszala i trzeba bylo grac od nowa - ale podobalo mi sie to w dodatku jak chcialem ominac scenke pojawil sie rozowy przycisk o symblu J :}
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Normalnie ten motyw był zarąbisty też myślałem że kolejna konsola już padła a tutaj takie zaskoczenie.... Edytowane 30 sierpnia 200915 l przez deb
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Może ktoś napisać ile razy trzeba przejść grę żeby ją scałkować ? Dzięki
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Wystarczy raz na hardzie uważając na 3 achivy które można ominąć. Reszta achievów jest za challenge.
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Jakie są te 3 achivy do minięcia ? edit. Już wiem - Party Pooper 10 Time to break up this party -Freakshow Rodeo 10 Ride a beast and unleash its power -Leave No Man Behind 10 Rescue the guards and henchman from the Joker toxin in Decontamination Edytowane 30 sierpnia 200915 l przez skwara
Opublikowano 30 sierpnia 200915 l Oprocz 3 - trzeba zabic Bestie samymi rekami (polecam ustawiac sie aby on uderzal w te pole elektryczne)
Opublikowano 31 sierpnia 200915 l http://www.joystiq.com/2009/08/28/batman-a...s-world-record/ rekord Guinessa
Opublikowano 31 sierpnia 200915 l Jakby ktoś się bardzo męczył, to tutaj jest poradnik z fotkami http://www.gamesradar.com/f/batman-arkham-...082614217603032
Opublikowano 31 sierpnia 200915 l Niech mi ktos powie jak po przejsciu gry dostac sie do ... Czesci Caves w ktorej wylaczalismy pompy oraz do tych wielkich skal w drodze do Batcave zostaly mi tam 2 przedmioty do zebrania
Opublikowano 31 sierpnia 200915 l Skały - wyjście z Batcave za ścianą, którą rozwalałeś w trakcie przechodzenia gry. Pompy - normalnie, bramki da się wyłączyć gadżetem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.