Skocz do zawartości

Samochody d 5-8 tys.


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

Coupe ładne, ale fakt ciezko dostac w dobrym stanie. Realnie celowałbym w 3d hatcha. 5d też ujdzie, ale jest dość...nudne. Jest w jeden 5d mieścinie rodziców za 4,5k. Bed tam pod koniec miesiaca i z ciekawości zerkne jak jeszcze bedzie, ale pewnie trzebaby wrzucic z 3 klocki w naprawy, bo skad ta cena niby.

http://otomoto.pl/ho...-C22389424.html

 

 

edit: tia, praw nadkole je już rdza, a i z przodu coś się działo bo krzywo spasowany. Cóż.

Edytowane przez qraq_pk
Odnośnik do komentarza

Hehe 5d górą jeeeaaahhh (sam mam 5d :dance2: )

A tak na poważnie to ani 5d ani sedan japoński w serii żadnego szału nie robią. Obie te foty są to autka trochę porobione lub wersje u nas ciężkie do zdobycia. Ew. można samemu te dokładki i lotkę dołożyć.

Za 5d (jeśli chodzi o angielskie 5d vs Vgen) przemawia większe bezpieczeństwo i przede wszystkim lepszy środek i wygoda, bo z zewnątrz to faktycznie na emocjonujące auto nie wygląda. 5d ma brzydszy kufer od japońca VIgen ale za to ładniejszy przód, bo w VI generacji te ślepia wygladają jak z hyundaia, jakby te dwa wozy zmiksować było by gites hehe

 

Co do blach V generacji to jeśli nie masz garażu nie dbasz za bardzo o zabezpieczanie przed zimą itp to będziesz miał ciągłą walkę z rudą. U mnie w klubie, wszyscy co to dbają o swoje stare hondy lub crx-y to robią jak z motorami, na zimę do garażu :)

Jak znajdziesz zadbaną sztukę to wystarczy tylko dobrze zabezpieczać blachę i będzie spokój.

 

@qraq_pk

5d szukaj poliftowych (po 96'), ładniejsza maska i klosze tylnych lamp lepiej wyglądają (brak pomarańczowego szkiełka migaczy). To co Winner pokazał to polift a to co Ty znalazłeś na otomoto to przedlift. No chyba, że znajdziesz przedlifta z silnikiem 1.6 125 koni :), polifty to jedynie 1.4 90KM, 1.5 115KM ekotec (pseudo vtec) i 1.6 116KM (rzadki silniczek), potem jest już tylko bardzo fajny 1.8VTI 169KM ale za 8 tysiaków nie znajdziesz takiego w dobrym stanie.

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza

o tych 6 gen. 5d pisaliscie, ze to kupa bo robione w anglii. prawda to?

 

Eeee pierdo...enie, mam już drugą 5d i żadnych problemów z nimi nie miałem. Wymieniasz jedynie części eksploatacyjne i jeździsz bez nerwów. Jak komuś stuka i puka np. w zawieszeniu a to olewa i trzaska tak kupę kilometrów to nie dziwne, że potem wymienia elementy kompletami. Z reszta to się tyczy wszystkich samochodów :).

W mojej angielce najdroższą częścią którą wymieniałem były obie tylne piasty z łożyskami, koszt 270zł/szt (mozna tańsze zamienniki kupić ok 150zł). Jedna skończyła się przy 150 tyś, druga 160 tyś. km.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...