Opublikowano 28 kwietnia 200915 l trochę materiału można znaleźć tutaj: http://stodolatest.pl/produkt/bioshock_2
Opublikowano 8 maja 200915 l Autor Szczegóły trybu sieciowego w grze Bioshock 2 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46397
Opublikowano 13 maja 200915 l 9 minut - prawdopodobnie wprowadzenie i pierwsza plansza http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/1424...d=4da3oo2t8ej73
Opublikowano 22 maja 200915 l 2K Games inwestuje w Wielkiego Tatuśka Druga część BioShocka, to zdecydowanie najważniejsza gra w tym roku dla studia 2K Games. Potwierdza to Simon Turner odpowiedzialny za marketing. BioShock 2 będzie mógł pochwalić się największą kampanią reklamową... http://www.ps3site.pl/2k-games-inwestuje-w...-tatuska/17851/
Opublikowano 25 maja 200915 l Prototyp Big Daddiego as a prototype, this Big Daddy is quicker and more agile than the standard Daddy. The prototype also has the ability to switch weapons and use plasmids. However! It is not as powerful as the other Big Daddies. Questions that remain include how the player became the first Big Daddy and why did someone think a quicker, more agile Big Daddy should only remain a prototype? I nowy wygląd źródło kotaku i wywiad
Opublikowano 26 maja 200915 l BioShock 2 z datą - 30 października dla Europy - 3 listopada dla hameryki (hihi ) During the company's conference call to discuss second quarter financial results, Take-Two CEO Ben Feder announced that BioShock 2 will hit Europe on October 30 and North America on November 3. The game, which is expected to ship on PC, PlayStation 3 and Xbox 360, is still officially listed in the company's press release for second quarter earnings as coming to platforms "TBA." za kotaku
Opublikowano 27 maja 200915 l Jestem zaprawde ciekaw czy uda im sie zrobic gre na tak wysokim poziomie jak pierwsza czesc. Ciekawe dlaczego zrezygnowali z "Beta Big Daddy" ? Mam nadzieje, ze nie bedziemy takim zwyklym tepym klocem, ktory ma tylko we lbie "Protect Little sisters" jak reszta "Tatuskow". Ps.Do developerow: Would you kindly create another masterpiece
Opublikowano 14 lipca 200915 l Wszyscy się boją tego natłoku przed świątecznego i uciekają na nowy rok, zaraz zrobi tak większość i będzie inny natłok. Może by tak postarali sie wydac wcześniej, a nie zawsze dalej i dalej <_<
Opublikowano 14 lipca 200915 l O nie nigdy wcześnej. Widać to doskonale na przykładzie Mass Effect, który został za szybko wydany (bo Microsft chciał na koniec 2007 mieć gotowego jakiegos wielkiego erpegea) i szarpie jak szalona. Dwójka ME ma ładniejszą oprawę video i podobno framerate jest solidny jak skała. Chcę powiedzieć, że problemy techniczne mogłyby dotknąć również B2 gdyby zmuszono 2K do wydania gry np. we wrześniu 2009.
Opublikowano 4 września 200915 l Na serwisie Gametrailers zadebiutował trailer z trybu Multiplayer ukazujący potęgę jeżeli chodzi o zabawę zarówno Plasmidami jak i samym Big Daddy'm. Widać że przyłożono się do tego trybu i z pewnością nie jeden z nas po ograniu świetnego Single zostanie na dłużej w Rapture jako choćby Splicer Link: http://www.gametrailers.com/video/exclusiv.../55394?type=wmv
Opublikowano 10 września 200915 l W oczekiwaniu na powrót do Rapture, obczajcie to! - Klik! <zbiera szczękę z podłogi>
Opublikowano 10 września 200915 l ten strój Big Daddyego to czysty kosmos! Dawac mi go tu idealny strój na pierwszą randkę a patent z wiertarką prosty. Ale waga 61 kg tylko dla pudzianów:D
Opublikowano 26 października 200915 l No kurcze , trailerek fpytke : > Szykuje sie kolejny mocarny tytul ,choc wydaje mi sie ,ze nie bedzie On tak genialny jak pierwowzor (ale oczywiscie narazie to tylko gdybanie : )) Btw. Chyba dosyc mocno podciagneli oprawe wzgledem poprzednich materialow ,albo mi sie zdaje...
Opublikowano 23 listopada 200915 l http://www.psxextreme.info/topic/69779-bioshock-2/page__st__80 Coś pięknego. Gostek naprawdę się postarał. Szacun
Opublikowano 22 grudnia 200915 l 10 nowych screenów http://www.ps3site.pl/10-rewelacyjnych-screenow-z-bioshock-2/28718/#more-28718
Opublikowano 28 grudnia 200915 l http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,6513318,BioShock_2___wiecej_szczegolow_nt__fabuly_i_wywiad.html Przetłumaczone przez jednego z użytkowników serwisu: Mówią, po kolei, mniej więcej o tym(do 5 minuty): - produkując sequela człowiek się zastanawia co może w nim umieścić np. jakieś elementy, które wcześniej pominął ,czy których nie dopracował, albo swoje "dzikie fantazje" (ale jej to radość sprawiło) - do Bioshocka 1 gracze mieli osobiste podejście - każdy interpretował grę na swój sposób - zanim zaczęli robić drugą część gry, rozpracowali jeszcze raz "jedynkę", omówili wykorzystane w niej pomysły, te lepsze i te gorsze. Doszli do wniosku że Bioshock nie byłby Bioshockiem, gdyby nie Rapture i bez podwodnego miasta Bioshock 2 raczej się nie uda - "dwójka" rozgrywa kilkanaście lat po jedynce, Rapture się rozlatuje, cześć jest już zalana, więc splicerzy muszą też walczyć o przetrwanie - Rapture jest ogromnym miastem i w jedynce mieliśmy okazję zwiedzenie tylko niewielkiej części tej metropolii - cześć lokacji będziemy pamiętać, jeśli graliśmy w jedynkę, ale będzie sporo nowych, bo twórcom zależy na atmosferze tajemniczości - z teco co zrozumiałem to będziemy grali jako Big Daddy, a co z wynika tego będziemy mieli specjalne relacje ze slicerami, Little Sisters, a także będziemy mieli dostęp do nowych broni - miasto będzie miało więcej detali, niż w jedynce, więcej specjalnych lokacji, których nie mieli czasu zaprojektować przy jedynce - jak wspomniano, będziemy mogli pobawić się w nurka, odwiedzić zalane części miasta i okolice, a ponieważ nie będzie tam splicerów będziemy też mieli okazję przyjrzeć geniuszowi twórców - motywem przewodnim w historii naszego bohatera będzie popularny "urwany film", będziemy próbowali się dowiedzieć jak to się stało, że zostaliśmy pierwszym Big Daddy i co nam właściwie zrobiono - nasz protagonista będzie postacią bardzo oryginalną, zmieni się nieco system plazmidów każdy będzie miał kilka różnych alternatywnych efektów, udostępnianych z rozwojem postaci, do tego kombosy, bronie jak na załączonym filmie, bronie też będzie można upgradować - Little Sisters będziemy mogli adoptować, ale też wykorzystywać do "niecnych celów", całość będzie się opierała o zaufanie, będziemy też mogli manipulować innymi mieszkańcami Rapute (tymi niezesplicerowanymi) - w mieście natomiast ludzie w podwodnej mteropolii zastanawiają się co stało się z Jackiem i chociaż uratował on Little Sisters to jedna z nich (właśnie Big Sister) nie było mu wcale za to wdzięczna, ba, powróciła nawet do Rapture i zaczęła nawet porywać dziewczęta, by kontynuować projekt Little Sisters. Jej historię będzie też ważnym elementem fabuły - i na koniec, w Bioshocku 2 poznamy Rapture od bardziej intymnej strony, od strony mieszkańców, w sposób w jaki Jack nie mógł go poznać
Opublikowano 28 grudnia 200915 l A tu mamy pierwsze 5 minut z wersji na Ps3 http://www.gametrailers.com/user-movie/bioshock-2-first-5-minutes/336808?playlist=featured
Opublikowano 29 grudnia 200915 l Pamiętam jak w PSX Extreme ktoś pisał, że amunicji jest tyle co kot napłakał. To ten kot płakał chyba ponad 5 lat bez przerwy. Amunicji jest od groma. W szafkach, w śmieciach, pod sufitem, pod podłogą, w sejfach, w zniszczonych działkach stacjonarnych. Czasami jest tego tyle, że byle granat rozrzuca wszystko po całym pomieszczeniu i przejść się nie da. Wkurzony dałem najwyższy poziom chociaż jeszcze gry nie przeszedłem a tam to samo. Różnica polega na tym, że splicer ginie od dwóch strzałów w głowę lub całej serii na klatę. W nowej części powinni poprawić celność broni szczególnie Tommy Gun. Można niby przymierzyć L1 ale wtedy ciężko jest podążać za przeciwnikiem, który lata jak kot z pęcherzem strzelając ze 100% celnością. Przeciwnicy zbyt szybko biegają i mają zbyt wysoką celność. Albo jedno albo drugie. Nie może dochodzić do sytuacji kiedy przeciwnik stoi 5 kroków od nas cała seria z Tommy Guna leci na ścianę bo kule lecą jak chcą. Podstawowa amunicja jest nieprzydatna. Będę musiał częściej używać plasmidów. Edytowane 29 grudnia 200915 l przez rkBrain
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.