Opublikowano 11 sierpnia 201014 l Dead Rising jednak wcześniej, oficjalny termin w Europie to 24 września ! Przypomnę, że dotychczasowo planowano premierę na 1 października. Zastanawia mnie co skłania Capcom do ciągłych zmian oficjalnej daty. BTW. W gwoli ścisłości 31 sierpnia ukaże się prolog Dead Rising: Case Zero. Edytowane 11 sierpnia 201014 l przez Mefi23
Opublikowano 30 sierpnia 201014 l Jest też całe przejście Case Zero, podglądnąłem i bardzo mi się podoba ta mieścina. To już wszyscy pewnie widzieli, figurka marzenie http://ppe.pl/news-2496-Taka_limitka_to_ja_rozumiem.html
Opublikowano 30 sierpnia 201014 l Cóż - pograłem troszkę na XFD 2010 i muszę przyznać... z jednej strony - łał - tysiące zombiaków na raz, możliwość łączenia broni itp, ale patrząc na to "trzeźwym nie maniakalnym" okiem - hmm - gra łudząco podobna do jedynki, a dodając do tego masę bugów (przenikanie obiektów grrrrr)... miejmy nadzieję, że do premiery zostanie to poprawione ; ]
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Zagrał ktoś w Case Zero ? Edytowane 31 sierpnia 201014 l przez Mefi23
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Ja, bardzo mi się podoba i warto wydać te 400 MSP. Oczywiście należę do wielkich fanów jedynki. Moja recka: http://www.onlinecenter.pl/Recenzje-Xbox-Live-Arcade/Dead-Rising-2-Case-Zero.html Jakby ktoś potrzebował później poradnika z mapkami, to też służę pomocą: http://www.onlinecenter.pl/Poradniki-Xbox-Live-Arcade/Dead-Rising-2-Case-Zero.html
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Wrog jest hardcorem, gra dopiero co wyszła, a już jest recka i fachowy poradnik. Szacun! A ja nie mam punktów i gram sobie w triala.
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Tak patrzę na filmiki, fotki z Case Zero i nasuwają mi się dwie rzeczy. Po pierwsze kapitalna jest ta kolorystyka dodatku. Pomarańcz, jakby kolor jesienny, kolor zachodzącego słońca no nie wiem jak to nazwać (nie znam się na kolorach ;p) ale pięknie to wygląda. Daje świetny efekt. Druga sprawa DR w miasteczku to fenomenalny pomysł nawet lepszy niż centrum handlowe. Strasznie żałuję, że Capcom nie zdecydowało się zrobić "dwójki" właśnie w jakimś opuszczonym, zainfekowanym, prowincjonalnym miasteczku z tą paletą barw albo jeszcze lepiej z cyklem dobowym. Nocą zdechlaki byłby agresywniejsze, byłoby ich więcej itd. Do dyspozycji mielibyśmy sklepy, opuszczone domy itd. (coś jak w filmie Zombieland). Fuck potencjał jest ogromny w tej serii. Nie żebym narzekał na Las Vegas, kasyno itd. (przecież nawet jeszcze nie grałem ;p) ale miasteczko to by było to. Może w DR3 ;]. Edytowane 31 sierpnia 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l nie mieliscie problemow ze sciagnieciem Case Zero? jestem na wyjezdzie wiec nie sciagalem ale u kumpla przy trialu byl komunikat, ze produkt niedostepny z danej lokalizacji.
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Case Zero wycalakowane (banalne 200/200). Gra zjadla mi wiekszosc dnia, bez watpienia kupuje Deathrising 2 Popieram przedmowce ze gra ma olbrzymi potencjal.
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l nie mieliscie problemow ze sciagnieciem Case Zero? jestem na wyjezdzie wiec nie sciagalem ale u kumpla przy trialu byl komunikat, ze produkt niedostepny z danej lokalizacji. Dali blokadę w ciągu dnia niestety.
Opublikowano 31 sierpnia 201014 l Ufff, dobrze że dałem radę ściągnąć przed tą blokadą Rzeczą, która mnie wkurwia nieziemsko, jest często dołujący framerate. To już nie jest gubienie klatek, tylko po prostu zwalnianie gry Smutne, c'nie.
Opublikowano 1 września 201014 l No... ja się nie załapałem... Ale z drugiej strony - może w listopadzie będzie można ściągnąć z polskiego XBL :potter:
Opublikowano 1 września 201014 l Tak myślałem, że zrobią blokadę regionalna :confused: nawet msp mi zdążyłem zakupić..
Opublikowano 1 września 201014 l Gameplay wypada dobrze, jednak wkurza mnie aspekt o którym wspominał Keymaker. Zombiaków jest od zatrzęsienia (notabene całkiem groźnie wyglądają), więc problemy z płynnością nie są tu niczym zjawiskowym. Generalnie rzecz biorąc oprawa DR2:Case Zero nie jest najwyższych lotów, mając na uwadzę obecne standardy i czas jakim autorzy dysponowali. Choć od DR nie oczekuję fajerwerków, to jednak pewien niesmak pozostaje. Zobaczymy co przyniesie DR2 (że zarządzi gameplayowo to ja wiem, jednak chodzi mi tu bardziej o ew. likwidację ww. usterki).
Opublikowano 1 września 201014 l W ostatnich wywiadach i playtestach cały czas piszą, podkreślają, że właśnie trwają prace nad poprawą fremerate i czasem loadingów. I w pełnej wersji DR2 wszystko będzie dobrze. No oby ;/. Edytowane 1 września 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 1 września 201014 l Dali blokadę w ciągu dnia niestety. demn! jestem na urlopie i nie mialem jak sciagnac. trzeba bedzie powalczyc z proxy. nie odpuszcze.
Opublikowano 1 września 201014 l ale psie (pipi)e, a myslalem ze sobie sciągnę i w weekend na spokojnie obczaję a tu dupa;f
Opublikowano 1 września 201014 l A ja zdążyłem ściągnąć triala-czy teraz płacąć punktami mogę upgradeować do pełnej wersji, czy blokada to hmmm.... blokuje
Opublikowano 1 września 201014 l Dobre pytanie, mam tą samą sytuację. Biorąc to na logikę mając triala i tak jest blokada i nie kupimy dostępu do fulla. Ale może ktoś ma tak samo i to sprawdzi. Można się wkurzyć na te blokady. W taki sposób nie buduje się życzliwości klientów. Ciekawe czy to się zmieni jak wejdzie polski Live.
Opublikowano 1 września 201014 l Po bardzo krótkiej zabawie z blokadą zabrałem się za Case 0 i jak dla mnie bomba. Na pewno jest to godny następca jedynki. Po godzinie zabawy udało mi się złapać 4 osiągnięcia i jedną część do motoru. Ogólnie koncepcja jest taka sama jak w jedynce...z tym że jest sporo usprawnień w stosunku do pierwszej części. Przedewszystkim inteligencja ocalałych. Dalej są dość irytujący, ale na pewno nie tak jak w jedynce. System save'ów jest o niebo lepszy od tego z oryginału. Używanie broni palnej, wreszcie można z niej normalnie strzelać. Te combo weapons to też świetna sprawa, bardzo fajnie jest je odkrywać samemu metodą prób i błędów . Rzucił mi się w oczy też fakt że zwykłe bronie są dość słabe, ale pewnie ze wzrostem poziomu postaci ich skuteczność się poprawi. Ale nie poprawili jednej rzeczy, która aż woła o pomstę do piekła...mianowicie brak mówionych dialogów, kiedy jesteśmy w plenerze to rozmowy ciągle odbywają się poprzez irytujące napisy w natłoku akcji nie da rady ich przeczytać. W zasadzie tak na szybko to tyle...jeżeli ktoś polubił jedynkę i nie może się doczekać dwójki to za te 400MSP warto sprawdzić .
Opublikowano 1 września 201014 l Z mojej strony natomiast... Na plus: - rdzeń rozgrywki (eskorta ocalałych, eksploracja, walka z czasem) - zachowano to co najlepsze z "jedynki" (przerywnki, smaczki, rozwój postaci, humor, psychole) - motyw z komponowaniem oręża - poprawiona SI - nowy bohater (w sumie bardzo spoko, może godnie zastąpić Franka) - większe zróżniocwanie zombiaków, krwawe akcje - muzyka (także przy okazji creditów) Do wymiany: - framerate & loadingi (choć te 2gie są do przeżycia) - sterowanie motocyklem (model jazdy to absolutna padaka) - brak aparatu, ew zmiany na widok FPP
Opublikowano 14 września 201014 l jako, ze mimo wielu prob polaczneia VPN Case Zero nie moge sciagnac (nie mam PC, a na mac cos sie psuje) to zadowolilem sie 4 sztukami Developer Diary. 4 Dead Rising 2 developer diaries z jednej strony bardzo fajnie, bo po filmikach widac, ze gra nie zatracila swojego klimatu. z drugiej jednak psychopaci troszke za bardzo przypominaja mi juz spotkane w jedynce postaci. zobaczymy.
Opublikowano 15 września 201014 l Dead Rising 2: Case West announced http://www.vg247.com/2010/09/15/dead-rising-2-case-west-announced/
Opublikowano 15 września 201014 l Wow! To jest to, Frank West back. Jak zdejmą blokadę regionalną to łykam obydwa dodatki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.