Skocz do zawartości

Dead Rising 2


A.L.I

Rekomendowane odpowiedzi

Dead Rising jednak wcześniej, oficjalny termin w Europie to 24 września !

Przypomnę, że dotychczasowo planowano premierę na 1 października.

 

Zastanawia mnie co skłania Capcom do ciągłych zmian oficjalnej daty.

 

BTW. W gwoli ścisłości 31 sierpnia ukaże się prolog Dead Rising: Case Zero.

Edytowane przez Mefi23
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Cóż - pograłem troszkę na XFD 2010 i muszę przyznać... z jednej strony - łał - tysiące zombiaków na raz, możliwość łączenia broni itp, ale patrząc na to "trzeźwym nie maniakalnym" okiem - hmm - gra łudząco podobna do jedynki, a dodając do tego masę bugów (przenikanie obiektów grrrrr)... miejmy nadzieję, że do premiery zostanie to poprawione ; ]

Odnośnik do komentarza

Ja, bardzo mi się podoba i warto wydać te 400 MSP. Oczywiście należę do wielkich fanów jedynki.

 

Moja recka: http://www.onlinecenter.pl/Recenzje-Xbox-Live-Arcade/Dead-Rising-2-Case-Zero.html

Jakby ktoś potrzebował później poradnika z mapkami, to też służę pomocą: http://www.onlinecenter.pl/Poradniki-Xbox-Live-Arcade/Dead-Rising-2-Case-Zero.html :P

Odnośnik do komentarza

Tak patrzę na filmiki, fotki z Case Zero i nasuwają mi się dwie rzeczy.

 

Po pierwsze kapitalna jest ta kolorystyka dodatku. Pomarańcz, jakby kolor jesienny, kolor zachodzącego słońca no nie wiem jak to nazwać (nie znam się na kolorach ;p) ale pięknie to wygląda.

Daje świetny efekt.

 

Druga sprawa DR w miasteczku to fenomenalny pomysł nawet lepszy niż centrum handlowe. Strasznie żałuję, że Capcom nie zdecydowało się zrobić "dwójki" właśnie w jakimś opuszczonym, zainfekowanym, prowincjonalnym miasteczku z tą paletą barw albo jeszcze lepiej z cyklem dobowym. Nocą zdechlaki byłby agresywniejsze, byłoby ich więcej itd.

 

Do dyspozycji mielibyśmy sklepy, opuszczone domy itd. (coś jak w filmie Zombieland). Fuck potencjał jest ogromny w tej serii.

 

Nie żebym narzekał na Las Vegas, kasyno itd. (przecież nawet jeszcze nie grałem ;p) ale miasteczko to by było to.

Może w DR3 ;].

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Gameplay wypada dobrze, jednak wkurza mnie aspekt o którym wspominał Keymaker. Zombiaków jest od zatrzęsienia (notabene całkiem groźnie wyglądają), więc problemy z płynnością nie są tu niczym zjawiskowym. Generalnie rzecz biorąc oprawa DR2:Case Zero nie jest najwyższych lotów, mając na uwadzę obecne standardy i czas jakim autorzy dysponowali. Choć od DR nie oczekuję fajerwerków, to jednak pewien niesmak pozostaje.

 

Zobaczymy co przyniesie DR2 (że zarządzi gameplayowo to ja wiem, jednak chodzi mi tu bardziej o ew. likwidację ww. usterki).

Odnośnik do komentarza

Dobre pytanie, mam tą samą sytuację. Biorąc to na logikę mając triala i tak jest blokada i nie kupimy dostępu do fulla. Ale może ktoś ma tak samo i to sprawdzi. Można się wkurzyć na te blokady. W taki sposób nie buduje się życzliwości klientów. Ciekawe czy to się zmieni jak wejdzie polski Live.

Odnośnik do komentarza

Po bardzo krótkiej zabawie z blokadą zabrałem się za Case 0 i jak dla mnie bomba. Na pewno jest to godny następca jedynki. Po godzinie zabawy udało mi się złapać 4 osiągnięcia i jedną część do motoru. Ogólnie koncepcja jest taka sama jak w jedynce...z tym że jest sporo usprawnień w stosunku do pierwszej części. Przedewszystkim inteligencja ocalałych. Dalej są dość irytujący, ale na pewno nie tak jak w jedynce. System save'ów jest o niebo lepszy od tego z oryginału. Używanie broni palnej, wreszcie można z niej normalnie strzelać. Te combo weapons to też świetna sprawa, bardzo fajnie jest je odkrywać samemu metodą prób i błędów ;). Rzucił mi się w oczy też fakt że zwykłe bronie są dość słabe, ale pewnie ze wzrostem poziomu postaci ich skuteczność się poprawi. Ale nie poprawili jednej rzeczy, która aż woła o pomstę do piekła...mianowicie brak mówionych dialogów, kiedy jesteśmy w plenerze to rozmowy ciągle odbywają się poprzez irytujące napisy w natłoku akcji nie da rady ich przeczytać.

W zasadzie tak na szybko to tyle...jeżeli ktoś polubił jedynkę i nie może się doczekać dwójki to za te 400MSP warto sprawdzić ;).

Odnośnik do komentarza

Z mojej strony natomiast...

 

Na plus:

 

- rdzeń rozgrywki (eskorta ocalałych, eksploracja, walka z czasem)

- zachowano to co najlepsze z "jedynki" (przerywnki, smaczki, rozwój postaci, humor, psychole)

- motyw z komponowaniem oręża

- poprawiona SI

- nowy bohater (w sumie bardzo spoko, może godnie zastąpić Franka)

- większe zróżniocwanie zombiaków, krwawe akcje

- muzyka (także przy okazji creditów)

 

Do wymiany:

 

- framerate & loadingi (choć te 2gie są do przeżycia)

- sterowanie motocyklem (model jazdy to absolutna padaka)

- brak aparatu, ew zmiany na widok FPP

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

jako, ze mimo wielu prob polaczneia VPN Case Zero nie moge sciagnac (nie mam PC, a na mac cos sie psuje)

to zadowolilem sie 4 sztukami Developer Diary.

 

4 Dead Rising 2 developer diaries

z jednej strony bardzo fajnie, bo po filmikach widac, ze gra nie zatracila swojego klimatu.

z drugiej jednak psychopaci troszke za bardzo przypominaja mi juz spotkane w jedynce postaci.

zobaczymy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...