Opublikowano 3 marca 200916 l U mnie strona czasem działa OK, ale strasznie wolno, czasem działa wolno i nie pobiera statystyk (mam wszystko na zero), a czasem nie działa w ogóle. Co do shotguna moc jest okej, ale koniecznie zmniejszyć dystans, bo jak już słysze ten charakterystyczny huk to zaczynam odruchowo spi,erdalać na bok xD Btw Zeratul grasz coś na polskich/EU serwach czy US only?
Opublikowano 3 marca 200916 l Wy też macie problem ze statystykami na stronce ?. Strona jest w przebudowie. GG juz o tym informowało. Za jakiś czas wszystko ma chodzić. A co do shotguna, najbliższy patch ma coś zmienić (nie jestem pewien tylko co). Znajdę tą wiadomość, to podam link.
Opublikowano 3 marca 200916 l Ma zmienic cos z aim assistem [jak przytrzymasz L1 to autoaim jest wiekszy niz w Halo], ale co do mocy broni, to ponoc jest jeszcze za wczesnie, by cokolwiek zmieniac. Tak przynajmniej wyczytalem na oficjalnym forum PS
Opublikowano 3 marca 200916 l dobra , mam pytanko , kiedy będą dostepne pojazdy w multi??? Miały być niedługo po premierze
Opublikowano 3 marca 200916 l Ma zmienic cos z aim assistem [jak przytrzymasz L1 to autoaim jest wiekszy niz w Halo], ale co do mocy broni, to ponoc jest jeszcze za wczesnie, by cokolwiek zmieniac. Tak przynajmniej wyczytalem na oficjalnym forum PS możliwe, że chodzi o aim z przybliżenia dobra , mam pytanko , kiedy będą dostepne pojazdy w multi??? Miały być niedługo po premierze kto cie tak okłamał? Nigdy nie obiecywali żadnych pojazdów, może na nowych mapach, które kiedyś tam wyjdą. PS. Wyobrażasz sobie pojazdy na obecnych mapach? Może z dwie nadają się na to. A tak poza tym, mam nadzieje, że nigdy się nie doczekamy pojazdów w multi. Edytowane 3 marca 200916 l przez YETI
Opublikowano 3 marca 200916 l Wyobrażasz sobie pojazdy na obecnych mapach? Może z dwie nadają się na to. A tak poza tym, mam nadzieje, że nigdy się nie doczekamy pojazdów w multi. Nie no na mapie Pyrrus jakieś samochody mogłyby się przydać , chociaż fakt faktem, postacie same w sobie takie wolne aż nie są, musiałyby to być specjalne mapy (kto wie czy nie większe od np pustkowi Pyrrus) inaczej dostalibyśmy tylko dodatkowy chaos (który notabane i tak się trafia bez tego). Edytowane 3 marca 200916 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 3 marca 200916 l Chaos jest, bo ludzi z uporem grają mecze po 32, czy 26 graczy, jak wchodzę na taki serwer, to momentalnie wychodzę. 16 jest ok, a na niektórych mapach 14 graczy to max.
Opublikowano 3 marca 200916 l Chaos jest, bo ludzi z uporem grają mecze po 32, czy 26 graczy, A wsadź jeszcze do takich mapek pojazdy, LOL XD. Jeszcze czytałem kiedyś propozycje wsadzenia w patchu "normalnego celowania" , tak by gracz miał do wyboru stary i tradycyjny, sami oceńcie takie "rozwiązanie" . Edytowane 3 marca 200916 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 3 marca 200916 l Normalne celowanie bylo by super, ale nie chcialbym opcji wyboru pomiedzy starym a nowym - po prostu ludzie grajacy z delayem rzucali by sie, ze gracze z normalnym celowaniem maja nad nimi przewage.
Opublikowano 3 marca 200916 l Normalne celowanie bylo by super, ale nie chcialbym opcji wyboru pomiedzy starym a nowym - po prostu ludzie grajacy z delayem rzucali by sie, ze gracze z normalnym celowaniem maja nad nimi przewage. A sama gra zamieniłaby się w kolejnego klona COD4, zresztą niewiele by to zmieniło - wielu nadal by psioczyło że woli COD'a chociażby dlatego że ich zdaniem KZ2 byłby po prostu ładniejszym "mission packiem" - przynajmniej tak sądze, to jest ostateczny dowód dlaczego sterowanie jest takie, a nie inne.
Opublikowano 3 marca 200916 l Autor Celowanie niech będzie jakie jest... ma być inne i ma być trudno i frustrująco XD
Opublikowano 3 marca 200916 l Kur.....wa co jest grane, pogram z godzine czasu i trzba konsole restartowac i tak mamy wszyscy co gramy akurat ze soba, juz mnie to doprowadza do nerwicy;/;/ Znaczy co? Zwiechy masz? Ja wczoraj grając w multi zaliczyłem chyba ze 4 i w sumie ch*j wie od czego. Spotkał się ktoś z tym jeszcze? To samo zwiechy w multi mam srednio z 3 na 2 dni 2 x dostalem zwieche w momencie kiedy ro zladowal sie hs i wyskoczylo ze jest disconected = zwiecha. Dzisiaj w 5 meczach podrzad wywalalo mnie z milym errorem nr 3 tym razem co zniechecilo mnie do dalszej gry w multi i odpalilem singla. Idzie sie wqr..wic jak za kazdym meczu masz ratio 3:1 i wywala Cie w polowie rozgrywki error 3 i tak 5x pod rzad bajka poprostu to proste trza grać jak lama znaczy ja tak gram i od 3 dni ani jednej zwiechy czy wywalenia z meczu hs rozładował mi sie juz kilka razy, przełączałem pada, przyszedł gość od płytek co miał być w sobotę, teście mają problem z rozliczeniem ale jest git wszystko działa a przypomniałem sobie czemu sprzedałem cod4 w 3 tygodnie po premierze - niemożność rozpoczęcia gry tutaj miałem raz taką sytuacje przez cholerne multi nie skończę singla
Opublikowano 3 marca 200916 l Autor a w US wszystko śmiga... zerowa disconnectów, praktycznie zero lagów... n00by z shotgunami i tede
Opublikowano 3 marca 200916 l Celowanie niech będzie jakie jest... ma być inne i ma być trudno i frustrująco XD Mogło by takie pozostać gdyby gra trzymała stałe 30 fps'ów. Przy większych zadymach ma tendencje do gubienia klatek i robi się nieprecyzyjne. I mam dziwne przeczucie, że po naciskach ludzi w końcu zdecydują się zlikwidować deadZone. To chyba nie jest jakiś większy problem. A żeby wszyscy byli szczęśliwi powinni zrobić w opcjach taki pierd.olnik do odznaczenia jak w przypadku słynnego już trzymania L1 do dokładnego namierzania. Wtedy zwolennicy laga (są tacy?) mogli by dalej cieszyć się "realizmem", a reszta cieszyła by się z łatwych celów i fragów :twisted2: Kolejna rzecz do poprawienia to według mnie misje z podkładaniem i obroną przed podłożeniem ładunków wybuchowych. Chodzi mi mianowicie o postać taktyka i rzucane respawny. Powinna być wyznaczona jakaś strefa od miejsca podłożenia ładunków, na której ani broniący ani atakujący nie mogą rzucić respawna. Ten tryb to przeważnie jeden wielki chaos, a dzięki takiemu rozwiązaniu przyjemność płynąca z gry była by większa. To wszystko to oczywiście tylko moje zdanie.
Opublikowano 3 marca 200916 l Wełna nick waszego klanu to jakiś zastrzeżony emblemat czy co jak zrobie klan POL to zapłacę kare ? Czy wie ktoś kiedy dadzą jakieś nowe mapy ponoć odrazu po premierze mieli dodać mapy z pierwszej części
Opublikowano 3 marca 200916 l A żeby wszyscy byli szczęśliwi powinni zrobić w opcjach taki pierd.olnik do odznaczenia jak w przypadku słynnego już trzymania L1 do dokładnego namierzania. Wtedy zwolennicy laga (są tacy?) mogli by dalej cieszyć się "realizmem", a reszta cieszyła by się z łatwych celów i fragów Prędzej kupie FragFX i za pomocą "ustawień" zniszczę każdego, niż tak się stanie . Edytowane 3 marca 200916 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 3 marca 200916 l multi w tej grze potrafi dzialac na sumienie a wszystko przez to ze jak kogos zabijesz to go slyszysz ostatnio jakis dzieciak (polak) sie chyba poplakal przeze mnie wybiegalem z przejscia a on kampil z shotem z rogiem, wybieglem szybko nagle dostalem ale nie zginalem patrze na radar, koles za mna. Odwrocilem sie i wpadl head po czym koles zdenerwowanym ale lamiacym sie glosem "no nie moge (pipi)... to mutanty sa". Az mi sie zal zrobilo gdyby nie te disconnecty w paru ostatnich dniach to bylo by idealnie, nawet brak party mi nie przeszkadza bo przywyklem juz na UT3
Opublikowano 3 marca 200916 l Zastanawialiście sie czemu w trybie S&D jest tylko jeden bombside do podkładania, zamiast dwóch jak to ma miejsce w codzie czy tam cs'ie?
Opublikowano 3 marca 200916 l Są mapy na których miejsca na bomby są oddalone od siebie. W przeciwieństwie do CoD-a, tutaj musimy podłożyć 2 ładunki wybuchowe.
Opublikowano 3 marca 200916 l Zdarzylo wam sie ze kiedy wygraliscie turniej gra zarejestrowala wygrany mecz jako przegrany?Mi juz sie to zdarzylo 3 razy jak tego nie naprawia to niech sie pierdo... z takim online... Chodzi zawsze o mecz finalowy , cwierc i polfinaly sa dobrze rejestrowane Edytowane 3 marca 200916 l przez maly
Opublikowano 3 marca 200916 l Ta gra wymiata Nic nie daje takiej satysfkacji jak uslyszenie polskiego KU*** po zabiciu typa z shotguna Co do shotguna - zmniejszyc zasieg? Chyba sobie zarty robicie. Pograjcie nim troche, to zobaczycie, ze zbyt duzy to on nie jest (bo co, ma miec zasieg jednego metra? wolne zarty). Co do lagow w celowaniu - wystarczy troche pograc i sie na to nie zwraca uwagi, gra sie wysmienicie. Auto-aim......heh. Szkoda, ze nie mozna go wylaczyc, bo naprawde przeszkadza. Raz wybiegam z shotgunem przed schody i celuje nad nie, aby kiedy wrog wybiegnie odrazu go zastrzelic. Skubany zdazyl sie wychylic i spowrotem zejsc na dol, a niestety za nim moj celownik... Ten aim bardziej przeszkadza niz pomaga, ale i tak dobrze, ze jednak jest subtelny i nie robi z gry noskillowej zadymy.
Opublikowano 4 marca 200916 l Klan "Polish Elite" byl od czasow pierwszej czesci Socoma na PS2 (sam do niego nalezalem...jakis czas) , wiec nie wiem o co chodzi z tym podkradaniem, ze niby kto komu ? Zwiechy konsoli natomiast pojawily sie dopiero po pierwszym patchu.Sam mialem juz kilka. Edytowane 4 marca 200916 l przez SZKD
Opublikowano 4 marca 200916 l Popieram poprzednika. IMO Szotgan jest w porządku. Sprawdza się tam gdzie trzeba, czyli na krótkich dystansach do 2m. Na większych odległościach dalej "wchodzi", ale już potrzeba trochę aima(gdzie podstawowe rajfle sprawdzą się dużo lepiej).
Opublikowano 4 marca 200916 l Dla ludzi którzy z nim biegają jest jak najbardziej OK, dla mnie, czyli kogoś kto nie używa tej broni to prawdziwe (pipi), bo zabija z takich odległości że się płakać chcę, w żadnej grze nie ma shot takiego zasięgu jak ma tu. Edytowane 4 marca 200916 l przez Soul
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.