June 3, 200915 yr Oj, nie potrzebnie dramatyzujesz. Wiadomo, że w MGS-ach najważniejsza jest historia, która w każdej części opierała się na oddaniu potęznego zastrzyku emocjonalnego. To przesłanie i uczucia są w niej najważniejsze, a nie perfekcyjnie doszlifowane rysy fabularne. Dlatego też tak kocham część czwartą - za nostaligiczne ukazanie losów starego dziada, który chociaż zna swój koniec, to nadal walczy a przecież tak naprawdę nie ma już po co. I choć na jego drodze stoi dużo wrogów, to największym jest jego własne ciało: czyli połowa jego jestestwa... Saga zakończyła się na części czwartej. Ta produkcja może tylko przedstawić nam bliżej już i tak znane losy BB, więc nie liczę na jakość stacjonarnego MGS-a, co wcale nie oznacza, że nie może stać się dobrą grą.
June 3, 200915 yr Zabawne jak co niektórzy już oceniają grę zaledwie po trailerze, który praktycznie nic nie pokazał jeśli chodzi o fabułę. Może by tak poczekać do premiery, hm? Jasne, na pewno nie dorówna głównemu wątkowi serii i na pewno nie będzie takiej rewelacji jak fani oczekują ("zomg! Kojima odpowiada za grę!!!1one omglol!!1). Niemniej jednak już teraz stwierdzić można, że będzie zdecydowanie lepiej od kiepskiego Portable Ops. Raz, że gra zdaje się być ciągłą historią, a nie zbiorem podobnych do siebie, monotonnych misji. Dwa, grafika i otoczenie robią niemałe wrażenie, szczególnie dżungla. Chyba nie muszę przypominać tych kwadratowych, pustych lokacji jakie oferował Portable Ops? Po trzecie, cut-scenki i animacja już dostatecznie pokazują, że do gry przyłożą się nieco bardziej niż w przypadku "poprzednika". Z pewnością będzie to lepsze niż przereklamowane bazgroły komiksowe, w których nie wiadomo na co/kogo tak naprawdę patrzymy (ale niech już będzie, że to jest sztuka). Gra wyjdzie dopiero w 2010r. więc jeszcze dużo czasu. Pierwszy zwiastun uznać należy jako teaser lub wersję roboczą, tak jak to miało miejsce w przypadku normalnych odsłon (pierwszy trailer MGS3 kompletnie się różnił od finalnego produktu). I nawet jeśli fabuła nie będzie powalająca lub przełomowa to bardzo chętnie zagram w kolejnego tradycyjnego MGSa. W końcu nie muszę chyba dodawać, że o to w grach chodzi, a nie samą fabułę, ne? Mam tylko nadzieję, że te cztery klony to faktycznie multiplayer i jakaś opcja co-op.
June 3, 200915 yr A przyszło Wam do głowy, że mimo iż to on podejmuje decyzje (jest w zarządzie Konami), to nie kieruje się on czym innym, tylko stosunkiem zysk/koszt? Nie widzicie tego? Obudźcie się ludzie. A czym niby ma się kierować w podejmowaniu decyzji? Chłopie obudź się lepiej bo w tym biznesie chodzi o KASĘ. Jasne lepiej by było gdyby Kojima zakończył serie na MGS3, wtedy pewnie zająłby się robieniem simopodobnych gierek tak jak to zapowiadał a ty byś się cieszył
June 15, 200915 yr niezła grafa jak na psp (pomijajac koła czołgu xD) ale te wojaki wygladaja troche jak z kosmosu a nie żołnierze z lat 70 ;p
June 16, 200915 yr Te wysyłanie jednego z wojaka w powietrze strasznie kojarzy mi się z Mrocznym Rycerzem (Podobno to prawdziwa zabawka)
June 18, 200915 yr niezła grafa jak na psp (pomijajac koła czołgu xD) ale te wojaki wygladaja troche jak z kosmosu a nie żołnierze z lat 70 ;p Może to ufoki - tak rubych nóg to jeszcze u nikogo nie widziałem. Chyba że to jakaś zbroja/pancerz. Edited June 18, 200915 yr by Kyo
June 18, 200915 yr Grigori, to że coś jest z metalu, nie oznacza od razu że to egzoszkielet. O ile dobrze słyszałem, lata 60-70 to lata badań nad pancerzami kuloodpornymi dla żołnierzy: w grę wchodziły oczywiście rożne stopy metali i dopiero co wynaleziony kevlar.
June 18, 200915 yr No tak, ale przede wszystkim dobrze wpisują się w klimat tamtych czasów. Tak mi się zdaje. PS. No kurde, po prostu fajny "disajn" mają i tyle. ^_^ Edited June 18, 200915 yr by Mr. Blue
June 18, 200915 yr Oby była możliwość podpięcia pada od ps3 do psp tak jak w resistance bo w innym wypadku nie kupie tej gry jeśli ma być sterowanie takie jak w MGSPO.
June 22, 200915 yr No pancerz, pancerz. Chociaż to oczywiście absurd - w nowych lepszych latach '70 jakiś oddział biega sobie w namiastce egzoszkieletu, gdy w 2005 w Shadow Moses najbardziej elitarna jednostka armii US jest uposażona w dresy i kalesony. Z military fiction robi się s-f. To samo bylo w MGS3. Dawno dawno temu a jednak byly jakies jednoosobowe latajace go wna-platformy z zolnierzykami. No litosci. Im wczesniej tym wiekszy startrek w mgsie.
June 22, 200915 yr Ke? A w jedynce nie było przypadkiem takiego wielkiego kroczącego robota, ninja odbijającego kule mieczem i gościa który walczył działkiem montowanym na F-16? Byście darowali sobie takie głupie gadanie. Nie od dziś wiadomo, że seria nachodzi trochę na sf. <_<
June 22, 200915 yr No to według skali w MGS3 jest o wiele mniej udziwnień niż w jedynce. Kurde, zobaczyliście dwóch gości w grubych ubraniach i co? Już egzoszkielety, stealth i centralny?
June 23, 200915 yr Ke? A w jedynce nie było przypadkiem takiego wielkiego kroczącego robota, ninja odbijającego kule mieczem i gościa który walczył działkiem montowanym na F-16? ale zauważ ze jedynka działa sie później niz 3 i peace walker, i rzeczywiscie miala dziwne rzeczy ale nawet nie az tak dziwne, gear byl dosyc toporny, nie byl kosmiczny, noszenie miniguna bylo nierealne ale nie bylo kosmiczne tylko komiksowe, te rzeczy nie zaprzeczały swoim czasom (moze oprocz ninja) a w peace walkerze mamy klkadziesiat lat do tyłu a zwykly żołdak wyglada jak by mial lepszy sprzet niz ninja tak samo volgin - jest czarodziejem ktory strzela prądem, ale to wlasnie kwestia jakichs czarów a nie techniki wyprzedzajacej czasy o 70 lat a zauwazcie ze w peacewalkerze wielki pojad jaki sie pojawil wyglada o wiele nowoczesniej niz w jeydnce, bardziej przypomina geara z mgs2
June 23, 200915 yr O LOL widzę, że nieźli z was znawcy militariów. W latach 60', 70' prowadzono wiele testów nad uzbrojeniem. Większość prototypów po pewnym czasie wycofano bo były po prostu nieskuteczne/nieprzydatne/ nieopłacalne. I tak żołnierze latali na jet packach już w latach 60' a noktowizory były na wyposażeniu armii w czasach WW II. To samo tyczy się zbroi kevlarowych i innych 'kosmosów'. Polecam nie wypowiadać się w temacie o którym nie macie zielonego pojęcia, bo tylko się ośmieszacie
June 23, 200915 yr O LOL widzę, że nieźli z was znawcy militariów. W latach 60', 70' prowadzono wiele testów nad uzbrojeniem. Większość prototypów po pewnym czasie wycofano bo były po prostu nieskuteczne/nieprzydatne/ nieopłacalne. I tak żołnierze latali na jet packach już w latach 60' a noktowizory były na wyposażeniu armii w czasach WW II. To samo tyczy się zbroi kevlarowych i innych 'kosmosów'. Polecam nie wypowiadać się w temacie o którym nie macie zielonego pojęcia, bo tylko się ośmieszacie Ale tu nie chodzi co testowali w tamtych latach tylko jak to wygląda i jak to odbieramy. Ja to odbieram jak by UFO przyleciało z bardzo grubymi nóżkami (screen) I nikt się tutaj nie wymądrza że jest znawcą militariów prócz Ciebie - my tutaj dyskutujemy o grze. A LOL'ować to Ci polecam z kolegami w piaskownicy. Edited June 23, 200915 yr by Kyo
June 23, 200915 yr mam tylko nadzieje ze nie wyjdzie taki crap jak portable ops. co do klimatu panujacego w tej serii to ja go przyjmuje takim jakim jest . zreszta z kazda nowa czescia jest nazekanie na bossow ze smieszni itd. jak sie komus nie podoba to nie wiem po co gra. chyba tylko zeby potem wylac swoje frustracje na forum.
June 26, 200915 yr Wiecie w czym jest ironia ? Że na dobrą sprawę z zapowiedzianych nowości to ten projekt można nazwać chyba częścią na którą powinien czekać fan* *Oczywiście że żartowałem, przecież nie ma czegoś takiego jak MGS, był ....... .
July 16, 200915 yr Nowe screeny: http://www.gamikaze.pl/PlayStation/Galerie...aleria_3.aspx#0 Wygląda obiecująco ^_^
July 16, 200915 yr screeny wygladaja nadzwyczaj dobrze pomijajac rozdzielczosc oby tylko sterowanie tez bylo dobre a tutaj to snake chyba gra na psp
July 16, 200915 yr Fani czekają, fanatycy obrzucają obelgami... Moim zdaniem powinni przedstawić dzieje The Boss a Naked Snake'a zostawić w Snake Eater i Portable Ops. Nie uważacie że przedstawianie Mentora Jack'a oraz pomysłodawczyni CQC było by ciekawym motywem na fabułę? Wyobraźmy sobie np. sceny jak ćwiczyła przyszłego Big Boss'a oraz zbierała cały oddział Cobra, jak dorastała wśród Patriotów, jak zabiła The Sorrow. No i w końcu pierwsza żeńska postać w serii MGS, dla której kampania reklamowa mogłaby się ciekawie toczyć po branży
July 18, 200915 yr No i w końcu pierwsza żeńska postać w serii MGS A Raiden ? Dzieje The Boss nie pasują raczej do MGS, no chyba że wyobrażasz sobie lądowanie w Normandii w konwencji skradanki
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.