Jump to content


Sign in to follow this  
CoATI

Metal Gear Solid: Peace Walker

Recommended Posts



Guest

Tak się kończy zwolnienie Yojiego Shinkawy z roli char designera. Fajny szaliczek. <_<

Share this post


Link to post
Guest

To pokaż mi jakiś jego szkic od MPO i dalej. Sytuacja analogiczna do tego jako kto jest (a właściwie jako kto nie jest) przedstawiany w napisach Kojima. To tylko nazwisko.

Share this post


Link to post
Guest

Oj, to że Shinkawa raz na ruski rok coś skrobnie dla serii, to niewiele świadczy na poparcie że jest on głównym designerem. Art na okładkę MGS4 też był jego zapewne, ta koszulka może też jest, może nie; ciężko powiedzieć. Równie dobrze to A. Wood mógł narysować (i ja się ku temu skłaniam).

 

Powiem Ci jedno i jak to Cie nie przekona, to nic więcej nie będę mówił na ten temat.

MGS1-3 miały swoje artbooki; całe sterty szkiców, artów. Wydane jako przedmioty kolekcjonerskie, dowód pracy Shinkawy i procesu designu postaci. Czemu nie ma takich artów do MSG4? Czemu ten tak zwany "artbook" GoTP składa się z samych modeli wyciętych żywcem z gry? Gdyby mieli takie rysunki, z pewnością by je wydali.

 

Nie ma żadnego dowodu że Yoji uczestniczył czynnie w procesie designu postaci, czemu trudno zaprzeczyć w świetle powyższego. Dla mnie jego nazwisko znalazło się na liście płac tylko ze względów komercyjnych, jako zwykłego figuranta, a nie człowieka który zaprojektował od podstaw postacie w grze. I to ewidentnie widać po efekcie końcowym.

Share this post


Link to post

Matko, ale Grigori szukasz dziury w całym. Jeszcze nic nie wiadomo jaką rolę Shinkawa odegra w tej produkcji. Czytając Twoje posty można wywnioskować, że MGS4 Ciebie zawiódł. OK, ale bez przesady.

Share this post


Link to post
Guest

Ja tylko stwierdzam fakty, których wielu woli nie dostrzegać.

Share this post


Link to post

Mogli by zrobić porta na PS2 przynajmniej......na PSP to fajnie się w arcade itp,itd gierki gra ale w takie coś to na TV pograć bym wolał

Share this post


Link to post

Ja tylko stwierdzam fakty, których wielu woli nie dostrzegać.

 

To raczej wiąże się z tym, że mało kogo obchodzi jakiś tam Shinkawa, który tak naprawdę naszkicował Snake'a w pierwszym MGS i nie tylko. Większość i tak kojarzy tylko jedno nazwisko - Kojima. Wszelkie dyskusje o tworzeniu tej serii zawsze non stop kręcą się wokół jego osoby, pomijając resztę artystów.

Share this post


Link to post
Guest

Chyba tylko skończonych ignorantów to nie obchodzi. Myślisz że Kojima miałby szanse na ten sukces bez Shinkawy? W życiu.

 

Zresztą, widać po Twojej wypowiedzi że mało wiesz o wkładzie pracy Yojiego w MGS1-3.

To on - nie kto inny - zmieniał kiczowate pomysły Kojimy na bossów w designerski majstersztyk. Wyobraź sobie jak wyglądałby "kosmonauta z miotaczem płomieni" gdyby nie został zaprojektowany przez Shinkawe.

Share this post


Link to post
Guest

No dobra - te arty faktycznie są Yojiego. Albo bardzo dobrego naśladowcy...

 

 

No dobra - Yojiego. ;)

 

 

Chociaż połowa tych postaci to kopia kogoś kto już był. I oficjalnie; Master Miller został pedałem. xD

Share this post


Link to post
Guest

To samo było z Gray Foxem. Kanon został pokonany przez komercję.

Share this post


Link to post

Te skany dają nadzieję, że podczas TGS dostaniemy "MGSowy trailer", a nie tym czym nas Kojima karmił dotychczas.

PS. Jakieś szersze info o tych postaciach?

Share this post


Link to post
Guest _Milan_

NOOOOO, to ja jednak nie sprzedaje psp!

 

Podoba mi sie wszystko poza grafą, i tą małą dziewczynką. Reszta jest do łyknięcia, bo Hideo potrafi zahartować ;]

 

o jejku, czyżby jednak Yoji maczał palce przy designie?

Teoria gregora mondrego upadła.

 

 

Nie jestem podekscytowany, ale mile rozczarowany.

Edited by caps_LOCK_masta

Share this post


Link to post
Guest

Przy Czwórce nie robił na pełen etat i tego będę się trzymał. Fakty stoją za mną.

 

Trailer prawie 10 minut. Pewnie usłyszeliśmy już fragmenty połowy dialogów w grze - reszta to wyjaśnianie celu misji. Mnie to za serce nie chwyta, ale wiecie że jestem inny.

Share this post


Link to post
Guest _Milan_

No jestes, prawdopodobnie zrobią Ci jeszcze pudelko z napisem psp z boku , i nawet terapeuta nie pomoże.

 

Pewnie 10 minut, pewnie wyjasnienia celów misji, co za bzdurne gdybania, laski na studiach nie lecą na wielbienie tylko jednej prawdziwej częsci ;]

 

Ogladalem na youtubie to demo, fajne, troche zbyt statyczne filmiki, ale usmiechnalem sie jak uslyszalem i zobaczylem glowne menu ;]

Bedzie conajmniej dobra gra, no chyba ze zrobia mgs po 2, to pewnie znowu skoncze na 2 misji.

Share this post


Link to post

Pograłem chwile w demo i musze powiedzieć ze jest duzo lepiej niz w PO. Po pierwsze sterowanie jest intuicyjne. Galka porusza sie snake'iem, kierunkowymi zmienia ekwipunek i przytula sie do sciany a ixem, kolkiem, kwadratem i trójkątem steruje kamera, L wyciąga guna a R strzela. Gra wygląda jak mgs 3 na malym ekranie, jest nawet procent kamuflażu. Po paru minutach gry wydaje sie ze PW zje Po na sniadanie. Wszyscy którzy nie boja sie FW 6.0 :) powinni ściągnąć sobie demo z ign. Wazy okolo 150 mb. RoL wyżej podal link.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.