Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mass Effect 2

Featured Replies

Opublikowano
Wszystko rozchodzi się chyba o to, że będziemy mogli przenieść postać z ME2 do ME3 razem z całym doświadczeniem i umiejętnościami. O ile w ME2 tracimy levele z jedynki, tak w przypadku trójki mają być zachowane i dlatego NG+ mogłoby wpłynąć na niezbilansowanie rozgrywki (było by zbyt łatwo).

Wiadomo o co chodzi, ale to nie lepiej w takim przypadku zostawić NG+, a w ME3 zrobić tak, żeby można było importować postać taką, jaka była po pierwszym przejściu ME2? Tym sposobem każdy byłby zadowolony.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 164,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pogratulować odwagi. Usuwanie niewygodnych postów, obrażanie innych użytkowników. Brawo, chylę czoła.   Jako użytkownik tego forum, chciałbym, żeby odebrano Ci moda z tego subforum.   Pozdrawiam.

  • Koniec tego dobrego kiepy. A ty panie S (pipi)j do siebie kulfonie i nie pyskuj bo za krótki w uszach jesteś.

  • Fabularnie ME2 > ME3 > ME1    Szukanie drużyny i questy dla nich to naprawdę świetne historie. Sama końcówka mega. ME2 to dla mnie kwintesencja story by bioware. Od 0 do bohatera plus romanse

Opublikowano

Ja osobiście nie lubię NG+ więc tesknił po tym wynalazku nie będę. Nie ma to jak rozpocząć nową kampanię od zera na najwyższym poziomie trudności bez żadnego przechodzenia statystyk itd.

Opublikowano

Nie wiem czy gdzieś w tym grupowcu nie ma podanego linka do tej strony ale co mi tam:

 

http://masseffect.bioware.com/

 

oficjalna strona ME2, bardzo ładnie wykonana, z nastrojową muzyczką. Dla fana efektu masy zajrzenie obowiązkowe ;)

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

W nowym Neo+ jest dość długi raport o ME2.

Opublikowano
  • Autor
Nie wiem czy gdzieś w tym grupowcu nie ma podanego linka do tej strony ale co mi tam:

 

http://masseffect.bioware.com/

 

oficjalna strona ME2, bardzo ładnie wykonana, z nastrojową muzyczką. Dla fana efektu masy zajrzenie obowiązkowe ;)

w linkach jest

Opublikowano
I co piszą ciekawego?

Na razie przeczytałem tylko wywiad w tym raporcie, wynika z niego, że:

- będzie bardzo dużo zakończeń;

- nowe DLC do jedynki nie będzie powiązane z fabułą ME2;

- nie będzie grywalnej walki statkiem w kosmosie;

- koniec z doczytywaniem się tekstur;

- klasy postaci pozostaną bez zmian, ale będzie dużo nowych, efektownych mocy biotycznych;

- pojawią się zadania poboczne związane z członkami drużyny;

- gościu z BioWare tajemniczo (raczej twierdząco niż przecząco) odpowiada na pytanie "Czy możliwe jest, że któraś z postaci z naszego starego zespołu stanie się naszym wrogiem?";

- nie zabraknie Codexu.

Jak przeczytam resztę i znajdę coś ciekawego to dam znać.

Opublikowano

Najbardziej cieszy duża ilość zakończeń i daje nadzieję na wielopoziomowe zadania. Trochę szkoda, że nie dodadzą żadnych nowych klas, ale jeśli podwyższą ilość umiejętności to też będzie dobrze.

Opublikowano

Myślę, że z tymi klasami dobrze robią. Teraz jest idealne połączenie trzech głównych "profesji" czyli żołnierza, biotyka i inżyniera. Za klasy mieszane uchodzą szturmowiec, strażnik i szpieg. Dodanie kolejnych spowodowałoby nieptorzebny chaos lub wymusiłoby wprowadzenie kolejnej klasy głównej. A to, jak wiemy, jest kompletnie niepotrzebne. "Co za dużo to niezdrowo" w tym przypadku pasuje jak ulał. Oczywiście IMO.

Opublikowano

Szukam szczęki :slinotok:

 

 

 

 

wow... jakie to płynniutkie! uncharted worlds wyglądają jak główne misje!

 

Masakra :song:

Edytowane przez koziou

Opublikowano

Widzieliście ten nowy system przeszukiwania planety? Bardzo fajny. ME2 wydaje się być bigger, better and more action-RPG than original game. Bardzo dynamiczna walka, prawie jak w shooterze. Oczywiście z uwzględnieniem rozwijanych umiejętności co pociąga za sobą ilość zadawanych obrażeń. Ale ci mnie najbardziej cieszy postawienie na prawdziwą nieliniowość rozgrywki, co nadaje, tak oczekiwanej, głębi temu role-play'owi. Jak dla mnie absolutny must-have i główny pretendent do gry roku 2010. Bez względu na to jakie gry wyjdą w tychże 12 miesiącach.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano
  • Autor

Boner-1.png

 

ta gra zniszczy wszystko... przecież OMG o ja pjerdole. Zamietli, o fuck! każdy element zapowiada się na idealnie dopracowany... jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck...

Opublikowano
Boner-1.png

 

ta gra zniszczy wszystko... przecież OMG o ja pjerdole. Zamietli, o fuck! każdy element zapowiada się na idealnie dopracowany... jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck...

Czemu sobie z nas szydzisz? Bardzo nieładnie.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano
nie szydze... ten trailer mnie zamiótł

Nie pitol. Przeciez widzę, że się śmiałeś z naszych podniet.

Opublikowano
jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck...

A nie było czasem mowy, że ME2 będzie na dwóch płytach?

Opublikowano

W ME 2 zyczylbym sobie, by gra przestala byc zwykla strzelanka z pseudorpgowymi patentami dla niepelnosprawnych umyslowo (choroba wszelkich konsolowych gier, niestety dobre rpg powstaja tylko wtedy gdy sa robione wylacznie na pc), by przeciwnikow bylo wiecej niz 8 rodzajow (z czego 75% mogloby przestac byc kolejnymi wariacjami robotow), by planety spoza glownego watku byly mniej zenujace (no to akurat nietrudne, bo w 1 to byla tragedia). Jak to poprawia to bede very happy. Gra ma duzy potencjal (uniwersum) i jak dla mnie jedynka go zmarnowala.

Opublikowano
W ME 2 zyczylbym sobie, by gra przestala byc zwykla strzelanka

W tym przypadku się mocno zawiedziesz bo walka będzie bardziej strzelankowa niż w podstawce. Twórcy juz zapowiedzieli, że walka ma być bardziej dynamiczna i przypominać graczom pod tym względem największe shootery na rynku. Uważam, że to wcale nie spłyca erpegowości tego tytułu. W ogóle nie uważam by system walki definiował grę jako mniej lub bardziej erpegową. Czasy gier typu BG, PT czy F1 i 2 się skończyły i jeden Dragon Age tego wcale nie zmieni. Moim zdaniem taki kierunek jaki podjęło Bioware z marką ME oraz Bethesda z Falloutem 3 to przyszłośc tego gatunku. Można jedynie położyć większy nacisk na rozwój drzewek dialogowych oraz realnie różniących się konsekwencji wyborów dokonywanych w grze. I podobno te właśnie elementy zostały zapowiedziane jako jedne z usprawnień drugiego efektu masy.

Edytowane przez Gooralesko

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przypomina mi to plakat jakiejś gry z lat 80' :P IMO okładka jedynki była lepsza.

Edytowane przez miki77

Opublikowano

Ta okładka to przeróbka jednej z pierwszych tapet udostępnionych przez Bioware. Mam nadzieję, z zrobią jakąś inną wersję.

 

http://na.llnet.bioware.cdn.ea.com/u/f/eagames/bioware/masseffect2/assets/images/wallpapers/masseffect2_wallpaper_1_1600x1200.jpg" border="0" class="linked-image"

 

 

A widzieli tego zaje.bistego wallpapera?

 

http://fc02.deviantart.com/fs43/f/2009/060/0/1/Mass_Effect_2___Wallpaper_by_Shade_117.jpg" border="0" class="linked-image

 

Kozak.

Edytowane przez Gooral

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.