Opublikowano 21 października 201113 l Hahaha, ale śmieszne to jest . To praktycznie mini-gierka, czysta walka z wybranymi potworami, które na dodatek zachowują się jak totalne downy . Jakieś tam pozory MH są zachowane, menusy, muzyczki, questy, jakieś tam nagrody po przeciwnikach - to wszystko przypomina duże Monster Huntery. Sterowanie jest nawet ciekawie rozwiązane, wszystko obsługuje się odpowiednimi gestami. Do tramwaju, jako apetizer przed prawdziwą rozgrywką na PS2/Wii/PSP jest nawet nawet. Mimo wszystko to tylko pozory, bo z samego gameplayu mało co jest podobne do dużych braci. O większych taktykach czy róznych sposobach na walkę można zapomnieć. Pamiętam jak z Yian Kut-Ku na PSP męczylem się dobrych kilka dni, by pierwszy raz skubaniec padł, a tutaj w jakąś minutę za pierwszym razem bez większych strat ścierwo leży u stóp. Za 3 zł chyba warto było spróbować . Edytowane 21 października 201113 l przez raven_raven
Opublikowano 22 października 201113 l nowy trailer z MH3G na 3DSa chamy dostaną nową biało-dragonową jinouge, czerownego dobolbeka, fioletowej jhena i chyba nowego deviljoe... i mase pixelozy kurnaa niech to zrobia tez na psp http://www.youtube.com/watch?v=CBFE1MGaezU Edytowane 22 października 201113 l przez Yano
Opublikowano 22 października 201113 l Nie wiem o co Ci chodzi z tą pikselozą, 3DS jest chyba mocniejszy od PSP. W każdym razie na trailerze wygląda to bardzo dobrze, poziom PSP jak nic .
Opublikowano 22 października 201113 l wszystko jest ząbkowane, 3ds chyba ma mniejszą rozdziałke Edytowane 22 października 201113 l przez Yano
Opublikowano 23 października 201113 l Autor A ten Monster Hunter z D3 to jest jednoręczny ;p Myślę, że jakiś game designer w Activision-Blizzard jest po prostu fanem MH'a Nie ma sensu wydawać już MH na PSP, bo obecnie wszyscy pompują w PSV. Na 3DS chyba łatwiej jest im zrobić tego MH'a, bo oni wzbraniają się jak mogą przed next gen'ową grafiką, a PSV to już prawie PS 3 Prędzej na Wii U wyjdzie port, niż na PS 3 cokolwiek z tej serii ;p
Opublikowano 23 października 201113 l dziwi mnie to wstrzymywanie przed ps3, w koncu mają 100% pewności że w samej japonii zrobią 3-4 miliony kopii na ps3 MH, skoro zrobili nawet lost planet 2 ktore niestety mocno niedocenione pewnie ledwo im sie zwrocilo, a tutaj mają murowany hit i lecą w kulki, a ja bym byl w pelni zadowolony gdyby MH na ps3 miał grafe "jedynie" jak lost planet 2, to mi wystarczy , nie musi stawać w szranki z jakims uncharted3
Opublikowano 29 października 201113 l Tu może być problem z tym, że musieli by tak naprawdę całą grę od nowa napisać. Silnik z PS2 zapewne jest wykorzystywany w dotychczasowych grach, bo wystarczył. Ale nie ma szans, by taki wałek przeszedł przy wersji na wiele razy potężniejszą konsolę. Chłopakom pewnie się nie chce/nie czują się na siłach/nie mają zasobów by się za coś takiego zabrać. Gra musiałaby naprawdę przejść wielką metamorfozę. A tak to im łatwiej wziąć poprzednią część, podnieść numerek, dodać trochę rzeczy i znowu zgarnąć miliony .
Opublikowano 29 października 201113 l no ale jak moze im sie nie chciec skoro gra w smaje japoni sprzedaje sie ponad 4mln, przeciez masa gier nie dobija nawet do miliona a tworcom sie chce robic ich kontunuacje i inne pierdoły , dlatego mnie to tak dziwi co innego robic nowy silnik (chociaz mogli by uzyc tego z LP2) dla jakiejś niepewnej gry na ktorej mozna stracic, a co innego wpakowac troche trudu w pewniaka i murowany hit (przynajmniej w japonii, ale nie ma znaczenia, 4mln to 4mln)
Opublikowano 28 listopada 201113 l pare nowych obrazkow z 3G na 3DS, potwory ktore byly pokazane na trailerze, np czarnobiała jinouga z dragon elementem zarmiast thunder http://www.capcom.co...G/shinka01.html czerwony-kamienny doborubek http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/3G/monster06.html fiolerowy jhen http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/3G/monster08.html w sumie to mi sie akurat ten nie podoba, wyglada sztucznie, mogli by dać zimowego, a pustynie zamienic na wielka powierzchnie sniegu/lodu po ktorej sie slizgaja statki, a jhen jest "lodołamaczem" , troche wiecej roboty ale bylo by o wiele ciekawiej Edytowane 28 listopada 201113 l przez Yano
Opublikowano 28 listopada 201113 l Sama gra mi średnio leży na Wii, walka w wodzie nudna i mało dynamiczna. Przy mh unite wypada straszie blado, mało potworów, map i sprzętu, tylko multi ratuje sytuacje. Do tego 3ds jako konsola też mnie nie kręci. Poczekam na jakieś mh na ps3/vite, moze kiedys sie doczekam. Widze ze chyba Plesiotha dodali? Edytowane 28 listopada 201113 l przez Fizz
Opublikowano 28 listopada 201113 l dodali dodali, dziwny był jego brak w mh3tri w ktorym była wlasnie walka podwodna, teraz wroci ogolnie mh3tri jest bardzo okrojony, lepsza grafa i nowe potwory, ale ogolnego "contentu" jest malutko, 18 potworów-bossów, a w unite było 58, wiec widac ogromna roznice, 3tri, to troche coś takiego jakby "nowy MH1" , bo jedynka też miała dosyc mało potworów i wszystkiego, potem z każdą częscią dodawali coraz wiecej i wiecej, a 3tri to był taki reset, niby nowe potwory ale mało ich portable 3 troche polepszyło sytuacje bo mialo i nowe i część starych , jak widać 3g na DS nadal idzie w kierunku powiekszania, ale chyba nie przebije unite wielkością (chociaż moze byc bardzo blisko, bo powracają wodne stwory z 3tri ktorych nie bylo w portable3) mnie niestety też 3DS nie podnieca i nie chce go kupować, bardzo żałuje ze 3G wychodzi na DSa a nie na psp też czekam (i to baaaaardzo) az w koncu zrobią na ps3, albo chociaż na PSV (wtedy zastanowie sie nad jej kupnem)
Opublikowano 28 listopada 201113 l Coś mi się też ostatnio obiło o uszy że to 3g ma wyjść tylko na rynku japońskim a dopiero mh4 wyjdzie u nas? Sama walka z Plesiothem pod wodą może nie będzie tak irytująca jak na lądzie. Pamiętam że nie zawsze chciał wyskoczyć z wody jak sie bombki skończyły, do tego jego przegięty atak ogonem i atak "z bara". Może jacyś chętni żeby od zera zagrać w unite po necie? Chętnie bym odświeżył sobie jak skończe grać na wii.
Opublikowano 30 listopada 201113 l intro MH3triG , i na samym koncu widać jakiegos nowego nieznanego potwora kurde, capcom wydaj to na psp (pipi)u1
Opublikowano 2 grudnia 201113 l a deviljoe zapuścił grzywe xD http://www.capcom.co.jp/monsterhunter/3G/monster09.html Edytowane 2 grudnia 201113 l przez Yano
Opublikowano 3 grudnia 201113 l Nagranie z wersji demo, w którą można zagrać w japońskich sklepach http://www.youtube.com/watch?v=7XPxgDIdgAo
Opublikowano 3 grudnia 201113 l capcom to (pipi), dlaczego? bo za kase sprzedają swoje ciało i dusze tak cudowna serie wrzucaja na jakies (pipi) gdzie nawet nie da sie sensownie obracac kamery (co widac na filmiku). a to mogla byc kolejna za(pipi)ista gra na psp ktora spokojnie zrobi 4miliony. ale nie , te (pipi)iszony postanowily zrobic (pipi) i pewnie sprzeda sie max 1-2mln .... nienawidze ninetendo za to ze podkupuje monstera! a capcom tez ma ogeomnego minusa
Opublikowano 3 grudnia 201113 l Wiesz, typ kamerę trzyma w dłoni, także trudno, żeby jedną wolną ręką sensownie obracał kamerą w grze. Obracanie kamerą wygląda spoko, na pewno lepiej niż na PSP. Sprzedając się w 1-2 milionach egzemplarzy, umocni tylko zaplecze posiadaczy 3DS'a, którzy w przyszłości rzucą się na 4 część serii, która też wychodzi na tą konsolę (tygodniowo schodzi około 120 tys. egzemplarzy 3DS'ów, także spoko - będzie komu brać). Skąd ta złość?
Opublikowano 4 grudnia 201113 l napisalem - stąd ze capcom sie sprzedał nintendo i zamiast wydawac monstery na sprawdzona konsole to wrzuca je na wii/3ds żeby podbić im sprzedaż (za co N musialo sporo wybulić) i nie mow ze dotykowy ekran jest wygodniejszy niż prawdziwy krzyżak, wie to kazdy kto gra w gry na komorkach, zawsze prawdziwe guziki sa lepsze bo mozna je wyczuc palcem pozatym w psp swietnie sie dalo obracac kamere palcem wskazującym, mając reszte palców na gałce i na guzikach do walki, wiec dalo sie robic wszystkiego jednoczesnie - biegac, atakować i obracac kemere, tutaj sie nie bedzie dało bo trzeba zdjąc palec z guzików , chociazby to jest gorsze, juz nawet pomijajac ekran dodtykowy (juz widze to przypadkowe naciskanie góry i dołu zamiast lewo/prawo)
Opublikowano 4 grudnia 201113 l Z tym świetnym obracaniem kamery na psp to bym nie przeszadzał, na Wii z dwoma analogami gra sie dużo wygodniej. Dlatego na vite by mogli coś wydać ;/
Opublikowano 4 grudnia 201113 l lern 2 play xD serio spokojnie da sie obracac kamere palcem wskazującym jednoczesnie biagajac i atakujac chociaz pewnie jak ktoś ma ogromne łapy to moze miec trudniej (na zdjęciu to nie moja ręka, znalazlem to w necie)
Opublikowano 4 grudnia 201113 l Wiem że się da, przeszedłem całe Unite sam, ale przy drugim analogu i tak to rozwiązanie wypada słabo.
Opublikowano 18 grudnia 201113 l walka z nowym bossem wyglada calkiem kozacko, wygląda to na wariacje fatalisa ale na tyle zmienili wygląd że jest calkiem spoko dziwne tylko czemu smoko-wulkan siedzi w wodzie, capcom chyba bardzo chcial zeby walka odbywala sie w wodzie ale nie mail pomyslu na wodnego potworda, to smutne, bo z takim typem fajniej by bylo powalczyc w wulkanie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.