Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ragus

Jezusie przenajświętszy, jak ja tej gry nie czuję. Z każdą kolejną minutą co raz częściej mówię do siebie:

 

"mhm, to już widziałem w grze X"

"o, wspinam się po metalowej konstrukcji, czyżby się miała zaraz zawa... (pipi)"

 

Strzelanie kompletnie nie sprawia mi przyjemności, wspomaganie przy skokach żebym nie daj boże się nie spier.dolił z platformy też mi się nie podoba, QTE są oczywiście chu.jowe, bohaterowie są płascy i stereotypowi jak w polskim kabarecie.

 

Ładnie wygląda, tego temu tytułowi nie jestem w stanie zabrać.

 

Nie wiem, może gdybym grał w to 3 lata temu, to zbierałbym co 5 minut szczękę z podłogi. Może. W roku 2013 nowy Tomb Raider okrutnie mnie nuży.

 

Edit: 100 razy lepiej bawiłem się przy Guardian of Light i chyba ten tytuł będzie dla mnie synonimem dobrego Tomb Raidera tej generacji.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Sądząc po jego podejściu do takiej formy rozgrywki action-adventure, to już chyba nie.  :D Ogółem w paru polskich reckach na YT narzekają, że to połączenie Uncharted i wszelkiej maści współczesnych shooterów TPP. Prawdą jest, że jeśli nowy TR byłby utrzymany w dawnym stylu rozgrywki to narzekań na archaiczne podejście Crystal Dynamics nie byłoby końca. 

Odnośnik do komentarza

Lubię, ale po jedynce, dwójce i wersji na Vitę już mi starczy Uncharted.

No to jeszcze trójka Ci została ;)

 

 

Co do konieczności lubienia U, żeby polubić TR, to może i da się jakimś cudem zajarać nową Larą, nawet jeśli się jakoś przednio przy Drake'u nie bawiło, aczkolwiek ciężko mi jest sobie wyobrazić, że bez lubienia tego właśnie gatunku ktoś łyknie z chęcią nową Larę.

Odnośnik do komentarza

Lubię, ale po jedynce, dwójce i wersji na Vitę już mi starczy Uncharted.

 

No własnie, ja nie przepadam z Uncharted więc dla mnie w TR najlepsze były momenty kiedy mieliśmy troche swobody, szczątkowa eksploracja oraz stealth kille. Etap w lesie pod koniec gry

po tym jak helikopter się rozbił

kiedy Lara brodziła po pas w wodzie z łukiem i starałem się wszystkich wyeliminować po cichu - był piękny (Rambo style - brakowało tylko zanurzenia się w błocie i pochłonięcia jakiegoś nie świadomego kolesia). Gdy gra wymagała więcej od nas żeby wlasnie zabijać po cichu, chować się aby przetrwać była by mega, a tak jest tylko dobra.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Ludu zacny!

 

Kiedy wpada trofik za 100% wyzwań? bo mam zrobione wszystkie, wszędzie na mapce szybkiej podróży mam 100% ale trofeum jak nie ma tak nie ma.... przeoczyłem coś? czy zostałem ofiarą glitcha? :S

 

Też się dałeś nabrać na statystyki szybkiej podróży. Nie wszystkie lokacje są tam uwzględnione. Sprawdź bunkier na ścianie klifu i zobacz co tam trzeba zrobić (chyba podpalanie flag tam było). To ten bunkier blisko statku.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Ludu zacny!

 

Kiedy wpada trofik za 100% wyzwań? bo mam zrobione wszystkie, wszędzie na mapce szybkiej podróży mam 100% ale trofeum jak nie ma tak nie ma.... przeoczyłem coś? czy zostałem ofiarą glitcha? :S

 

Też się dałeś nabrać na statystyki szybkiej podróży. Nie wszystkie lokacje są tam uwzględnione. Sprawdź bunkier na ścianie klifu i zobacz co tam trzeba zrobić (chyba podpalanie flag tam było). To ten bunkier blisko statku.

Geez, rzeczywiście tam nie spaliłem jednej flagi.... ehhh

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza

Tylko zobacz, czy drugie 50% Cię nie zmuli, też się mega jarałem bo pierwszej połowie gry, później fabułka IMO nieco siadła, a i z gry się czysty shooter zrobił bez tych fajnych elementów survivalu i klimaciku z początku.

Odnośnik do komentarza

W końcówce było fajne nawiązanie do starych TR.

ze strzelaniem z dwóch gnatów jednocześnie, szkoda tylko, że zamiast normalnej walki wrzucono tutaj dosyć krótkie QTE

 

 

Zabrakło jednak bossów jak choćby w Anniversary. Te 2 walki

duży spasiony Rosjanin i Samuraj

są zbyt podobne do siebie, a patrząc na dostępny ekwipunek był potencjał na coś dużo lepszego.

 

Btw czy tylko dla mnie mapa wydaje się jakoś mało czytelna? Panuje na niej jakiś chaos i powinny pozostać tylko przedmioty, których jeszcze nie odnalazłem, a nie nasrane tam jest grobowcami, czy reliktami, które już przecież znalazłem/odwiedziłem. Teraz nawet nie wiem gdzie podział się ostatni talizman do zestrzelenia w pierwszym obozowisku. :/ Taki Batman miał znacznie bardziej intuicyjną mapkę.

Odnośnik do komentarza

Jako że jeszcze nie grałem mam parę pytań.

Jak wyglądają elementy survival (z naciskiem na odnoszenie ran , leczenie, opatrywanie)?
Jaką najcięższą kontuzję można odnieść? Czy jest to przedstawione realistycznie vide MGS3?
Czy wystarczy łyknąć apteczkę i Lara się już nie słania na nogach?
Jak wyglądają elementy zdobywania pożywienia , chorób , zatruć jadem -Jeśli wogóle są zawarte w grze?
Roger tego nie wspominał w recenzji- być może - Prawdziwego Survivalu nie ma  ?
Proszę wyjaśnijcie te sprawy , Z góry wielkie Dzięki

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...