Opublikowano 7 października 201014 l oby oby bo mogą też zrobić, że do bety wymagany będzie np. pre-order na Bulletstorm :F
Opublikowano 7 października 201014 l Jakie kuźwa egzekucje Gearsy to kwintesencja zaje.bistosci. Edytowane 7 października 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 7 października 201014 l Jakos nie wieze, ze kazdy bedzie mogl grac. Ogromna ilosc ludzi rzucilaby sie na serwery.
Opublikowano 7 października 201014 l Te krotkie filmiki na Kotaku rzadza (szkoda ze nie w lepszej jakosci )...za(pipi)iste egzekucje, wkoncu pokazano inne mapy, no i widac ze graficznie zostal poczyniony ogromny krok do przodu. Az krew zalewa ze trza czekac do wrzesnia
Opublikowano 7 października 201014 l http://uk.xbox360.ign.com/articles/112/1126271p1.html Warto przeczytać . M.in. piszą o nowym trybie, miksie Guardiana i Submission, w każdej drużynie jest lider i przeciwnicy muszą go złapać na żywą tarczę i utrzymać przez 30 sek. bez wchodzenia w żadne kółka itp. Dla mnie bomba. Zamiast Króla Wzgórza i Annex'a ma być jeden tryb, coś pomiędzy tymi dwoma. Czyli musimy stać w kole żeby leciały pkt. (jak w Królu), ale punkt jest wybierany rotacyjnie i ma ograniczą l. pkt. (jak w Aneksji). Mają być jakieś mini-osiągnięcia w grze, np. żeby strzelić X headshotów, uratować X kumpli itp. I za to dostaniemy takie przydomki przed gamertagiem, powiedzmy "Bullseye [twój GT]". Dochodzi Team Deathmatch, czyli każda drużyna ma po 20 pkt. respawnu i drużyna, która straci pierwsza te pkt. przegrywa. Oczywiście zostanie Warzone i Egzekucja. I masa innych zarąbistych pomysłów. Naprawdę warto zapoznać się z tą zapowiedzią na IGN.
Opublikowano 7 października 201014 l Czad. Dedykowane serwery + patenty z GOW + ta kozacka grafika = gra na setki godzin tak jak GOW. Hmmm.. mapki wreszcie zapowiadają się klimatycznie nie to co w 2
Opublikowano 7 października 201014 l Że beta jest 'otwarta' wcale nie oznacza, że każdy będzie mógł zagrać. Otwarta zapewne o tyle, że będzie dostępna dla ludzi spoza grona testerów Epic ;] Osobiście stawiam na dodawanie kodu do pudełek z Bulletstorm. Pomimo, że gra i tak zapowiada się zaje.biście, akcja z kodami byłaby sukcesem gwarantowanym. A kolorowanie broni- WTF?! Jeszcze kur.wa niech perki wrzucą
Opublikowano 7 października 201014 l Jak zwykle...oczywiście najdrobniejszy szczegół, a już będzie fala krytyki "kolorowe bronie, do bani!" Po części się zgodzę bo motywy są ujowe, ale bez przesady, nie podoba się? Nie chcesz? To nie kolorujesz...po co od razu się burzyć? Ale lancer z logiem daje rade.
Opublikowano 7 października 201014 l Jeśli kod byłby w Bulletstormie, to prawdopodobieństwo kupna tej gry u mnie wzrosłoby conajmniej 2krotnie. Myślę że Epic zdaje sobie z tego sprawę i może coś takiego zrobić. kolorowanie broni mi się nie podoba, na szczęście chodzi tylko o lancera, przez chwile myslalem ze zrobi się z tego rzygowy Black Ops
Opublikowano 7 października 201014 l A ja mam nadzieję że nie zj.bią tego tytułu tak jak to Bungie zrobiło z H:Reach i w końcu dadzą czadu z 3ką
Opublikowano 7 października 201014 l wrzucenie widoku FPS do hammebursta jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe
Opublikowano 7 października 201014 l http://www.youtube.com/watch?v=b84V4RkPwNM Teraz egzekucje do każdej broni będzie się odrywało wedle zebranego doświadczenia. Nieco przeraża mnie shotgun dwulufowy jednym strzałem potrafi zmieść 3ch kolesi
Opublikowano 8 października 201014 l wreszcie usuneli nicki z nad ryja: http://www.youtube.com/watch?v=ntuhm6oeSEk&feature=player_embedded
Opublikowano 8 października 201014 l http://imgur.com/EjdEu.gif http://imgur.com/6zRey.gif http://imgur.com/6TZWe.gif http://imgur.com/Udcvi.gif http://imgur.com/raD9y.gif http://imgur.com/jkFEa.gif http://imgur.com/enOSg.gif http://imgur.com/5Zo1R.gif
Opublikowano 8 października 201014 l Cliff obiecał grafę lepszą niż w Uncharted 2.Mam nadzieje że dotrzyma obietnicy.
Opublikowano 8 października 201014 l Dlaczego miałoby to być niemożliwe ? Przecież Ci ludzie mają jeszcze PONAD rok na dokończenie tytułu. Działają na autorskim silniku graficznym i ja osobiście nie widzę przeciwwskazań do absolutnie mistrzowskiej optymalizacji kodu. Nie napalam się na grafikę, tylko na epickie bitwy, które absolutnie muszę mnie zniszczyć swoim rozmachem.
Opublikowano 8 października 201014 l Dobre jest okładanie wyrwaną kończyną, normalnie jak Quan Chi z MK4.
Opublikowano 8 października 201014 l wszystko grubo wygląda tylko malowanie spluw mnie nie kręci już widzę mecze z kolorowymi lancerami. ciekawe jak będzie z betą bo coś czuję że kody do niej będą wciśnięte w Bulletstorm.
Opublikowano 8 października 201014 l Cliff obiecał grafę lepszą niż w Uncharted 2.Mam nadzieje że dotrzyma obietnicy. Przecież to już wygląda lepiej.
Opublikowano 8 października 201014 l wreszcie usuneli nicki z nad ryja: Aha...pozdro, że kiedykolwiek w GoW'ie były nicki nad postacią. Idź i szukaj... Jakiekolwiek zmiany ogłoszone dotychczas napawają naprawdę optymizmem i sprawiają że coraz bardziej czekam na tę grę. Szkoda że przełożyli premierę, ja bym wolał żeby nie było bety, a żeby gra wyszła w kwietniu 2011.
Opublikowano 10 października 201014 l Cliff obiecał grafę lepszą niż w Uncharted 2.Mam nadzieje że dotrzyma obietnicy. I dlatego 90% ładnie wyglądających gier jest zazwyczaj do du.py. Co tam grywalność gra musi wyglądać pięknie !!! :D :D A tak po za tym to mam nadzieję że beta potrwa dłużej niż tam jakieś 2-3tygodnie Edytowane 10 października 201014 l przez Salwador
Opublikowano 15 października 201014 l Pamiętajmy, że UE3 nawet modyfikowany to już stary silnik, taka jest prawda. Zresztą nawet Gearsy nie ustrzegły się jednej z pięt achillesowych tego silnika, czyli czasem nienadążających doczytać się tekstur. Czy Gearsy dorównają U2? Nie wiem, ale jeśli miałbym ocenić np gameplay z E3, to nie wyglądał jakoś znacznie lepiej od Gearsów 2.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.