Jump to content

Bulletstorm


krak2610

Recommended Posts

ps3box-487x600.jpg

 

 

Nad grą dłubią chłopaki z warszawskiego People Can Fly. Na swoim koncie mają dobrze przyjętego na świecie Painkiller`a i konwersje Gears of War na PC. Nie ukrywajmy się, gdyby na kodzie się nie znali to Epic by im konwersji takiej gry jak Gearsy nie oddał. Po za tym stworzyli też dodatkowe mapki do PC wersji GoW.

Art z gry zdobi okładkę najnowszego Game Informera. Trzeba czekać na skany artykułu.

Kilka informacji, które już przedostały się do sieci tutaj:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,104392,7752501,Bulletstorm_na_okladce_GameInformera.html

Link to comment
  • 1 month later...
Guest Mr. Blue

A tam, gadanie. Jest jucha, jest arcade, jest moc. Może i zbyt lalkowa fizyka, może zbyt to wszystko plastikowe ale z ekranu bije czysty fun.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Powiem tak o ile po zobaczeniu pierwszego trailera; skrzywiłem się. I pomyślałem co to za kupsko...

 

Tak po zeszłotygodniowym materiale na GTTV http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/93?ch=1&sd=1 jestem pod wrażeniem.

 

Szczególnie po zaprezentowanej walce z bossem. ŁoŁ nie dość, że wygląda to ślicznie. To i gameplayem nie odstaje.

Już oddzielam bajerowany bełkot Cliffiego. Ale konkretne konkrety zaostrzają smaka.

 

Kibicuję Bulletstorm.

Link to comment

Ja również jestem zaintrygowany tym projektem - co prawda głównie dlatego, że polski - ale na tą chwilę wszystko wskazuje na bardziej singlową rozgrywkę, a w zakresie multi widać że sami jeszcze niewiele wiedzą, Cliffy trochę nie wie co ma powiedzieć, co świadczy o tym, że ten model rozgrywki jest niemożliwy do implementacji w deathmatchach. (widać to zresztą na pierwszy rzut oka. Combosy opierają się na spowolnieniach czasu, co w multi nigdy nie zostało prawidłowo zaimplementowane. Poza tym, bezstresowe zabijanie AI to nie to samo, co walka jak równy z równym w vs. multi. Czyli kwestia balansu.)

Jak się skończy tylko na co-opie vs. cpu w stylu Hordy, to ja podziękuje.

No Cliff miotał się z tym multi. Ja tam nie liczę na cuda w tym aspekcie. Przede wszystkim single potem co-op, multi.

 

I design mi się nie podoba, a raczej to, że to kolejna moda - biomechanika + postapokaliptyczny świat pełen dzikiej roślinności. Enslave, Bulletstorm. Kto następny?

Pewnie kwestia gustu. Ale mi z kolei ten design leży i to bardzo. Postapokaliptyczny świat, biomechanika, roślinność; cudo jak dla mnie. Szczególnie, że świat jest w zasadzie nowatorski (póki co). Duże pole do popisu.

 

Poza tym patrząc na śmierdzący design Reality Pump które kompletnie się nie wysiliło (porównuje bo polskie). Tylko powieliło schematy na dodatek w paskudny sposób to PCF odrobiło wzorowo zadanie.

Edited by SłupekPL
Link to comment

A mnie w ogóle jakoś ta gra nie przekonuje. Zbyt szybka akcja, co kojarzy mi się z jakimś Unreal Tournament, do tego słaby design no i jest zbyt kolorowo. Sam rdzeń gameplayu też jakiś odkrywczy nie jest, mamy rozwalać wszystko co się rusza w jak najefektowniejszy sposób, łał! widziałem to choćby w Madworld.

Link to comment
  • 2 weeks later...

jak dla mnie najlepsza z zaprezentowanych gier pierwszego dnia targów - przepiękna,naładowana akcją z super patentami.

 

serce się raduje,że od rodaków i na dodatek jeszcze Adrianek ją demonstrował :)

Edited by Ficuś
Link to comment

jak dla mnie najlepsza z zaprezentowanych gier pierwszego dnia targów - przepiękna,miodna z super patentami.

 

serce się raduje,że od rodaków i na dodatek jeszcze Adrianek ją demonstrował :)

 

Jest gdzieś ten gameplay? Nie oglądałem konferencji EA, a jestem ciekaw co z tego wyszło.

Link to comment

jak dla mnie to światowy poziom. chmielarz obok cliffa na najlepszej konfie do tej pory, dobra grafika, dynamiczna rozgrywka i mocno arcade'owa rozwałka. do tego ta sekwencja z ucieczką przed wielkim kołem - robi ogromne wrażenie.

Edited by Walter_Cronkite
Link to comment

Pokaz Bulletstorma był na prawdę kozacki. Szczena mi po prostu opadła. Dużo zawalistych motywów jak np: zamrażanie przeciwników w powietrzu i potem rozwalanie ich w drobne kawałeczki albo wyważanie drzwi z buta, które lecą 100m do przodu hehe :D. Akcje w Slow-mo też wyglądają bardzo ciekawie.

 

I jak się tu nie cieszyć jak nasza rodzima produkcja zapowiada tak wysoki poziom. Gratz chłopakom z People can fly :thumbsup:

  • Downvote 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.