Skocz do zawartości

Bulletstorm


krak2610

Rekomendowane odpowiedzi

ps3box-487x600.jpg

 

 

Nad grą dłubią chłopaki z warszawskiego People Can Fly. Na swoim koncie mają dobrze przyjętego na świecie Painkiller`a i konwersje Gears of War na PC. Nie ukrywajmy się, gdyby na kodzie się nie znali to Epic by im konwersji takiej gry jak Gearsy nie oddał. Po za tym stworzyli też dodatkowe mapki do PC wersji GoW.

Art z gry zdobi okładkę najnowszego Game Informera. Trzeba czekać na skany artykułu.

Kilka informacji, które już przedostały się do sieci tutaj:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,104392,7752501,Bulletstorm_na_okladce_GameInformera.html

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Powiem tak o ile po zobaczeniu pierwszego trailera; skrzywiłem się. I pomyślałem co to za kupsko...

 

Tak po zeszłotygodniowym materiale na GTTV http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/93?ch=1&sd=1 jestem pod wrażeniem.

 

Szczególnie po zaprezentowanej walce z bossem. ŁoŁ nie dość, że wygląda to ślicznie. To i gameplayem nie odstaje.

Już oddzielam bajerowany bełkot Cliffiego. Ale konkretne konkrety zaostrzają smaka.

 

Kibicuję Bulletstorm.

Odnośnik do komentarza

Ja również jestem zaintrygowany tym projektem - co prawda głównie dlatego, że polski - ale na tą chwilę wszystko wskazuje na bardziej singlową rozgrywkę, a w zakresie multi widać że sami jeszcze niewiele wiedzą, Cliffy trochę nie wie co ma powiedzieć, co świadczy o tym, że ten model rozgrywki jest niemożliwy do implementacji w deathmatchach. (widać to zresztą na pierwszy rzut oka. Combosy opierają się na spowolnieniach czasu, co w multi nigdy nie zostało prawidłowo zaimplementowane. Poza tym, bezstresowe zabijanie AI to nie to samo, co walka jak równy z równym w vs. multi. Czyli kwestia balansu.)

Jak się skończy tylko na co-opie vs. cpu w stylu Hordy, to ja podziękuje.

No Cliff miotał się z tym multi. Ja tam nie liczę na cuda w tym aspekcie. Przede wszystkim single potem co-op, multi.

 

I design mi się nie podoba, a raczej to, że to kolejna moda - biomechanika + postapokaliptyczny świat pełen dzikiej roślinności. Enslave, Bulletstorm. Kto następny?

Pewnie kwestia gustu. Ale mi z kolei ten design leży i to bardzo. Postapokaliptyczny świat, biomechanika, roślinność; cudo jak dla mnie. Szczególnie, że świat jest w zasadzie nowatorski (póki co). Duże pole do popisu.

 

Poza tym patrząc na śmierdzący design Reality Pump które kompletnie się nie wysiliło (porównuje bo polskie). Tylko powieliło schematy na dodatek w paskudny sposób to PCF odrobiło wzorowo zadanie.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

A mnie w ogóle jakoś ta gra nie przekonuje. Zbyt szybka akcja, co kojarzy mi się z jakimś Unreal Tournament, do tego słaby design no i jest zbyt kolorowo. Sam rdzeń gameplayu też jakiś odkrywczy nie jest, mamy rozwalać wszystko co się rusza w jak najefektowniejszy sposób, łał! widziałem to choćby w Madworld.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Pokaz Bulletstorma był na prawdę kozacki. Szczena mi po prostu opadła. Dużo zawalistych motywów jak np: zamrażanie przeciwników w powietrzu i potem rozwalanie ich w drobne kawałeczki albo wyważanie drzwi z buta, które lecą 100m do przodu hehe :D. Akcje w Slow-mo też wyglądają bardzo ciekawie.

 

I jak się tu nie cieszyć jak nasza rodzima produkcja zapowiada tak wysoki poziom. Gratz chłopakom z People can fly :thumbsup:

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...