Skocz do zawartości

Assassin's Creed: Brotherhood


Butcher

Rekomendowane odpowiedzi

Mógłbyś się pochwalić do jakiś wniosków doszedłeś. Bo tak szczerze to nie pamiętam co dokładnie mówiła ta Minerva. Jakbyś mógł mi przypomnieć to byłbym wdzięczny :thumbsup: .

 

Minerva czy tam UFO, jeden syf, moim zdaniem tego nie powinno być w tej serii.

Nic takiego nie mówiła. Tylko coś o końcu świata i zniszczeniu całego życia na ziemi. Zupełnie nie ważne sprawy.

 

Zauważyłem, że osoby, które najbardziej narzekają na fabułę AC (która moim skromnym zdaniem jest genialna) i wątki łączące wszystkie części w całość zazwyczaj w ogóle nie wiedzą o co w tej całej historii chodzi.

 

Gdyby nie historia Desmonda to połowa graczy olałaby tą grę po części pierwszej.

 

Jak już pisałem ten motyw totalnie zniszczył tą historię w moich oczach. Mam nadzieję, że twórcy jakoś z tego wyjdą bo takiej łopatologii nie zdzierżę.

W części pierwszej dostaliśmy skrawki informacji. Z kolei w części drugiej wyjaśniło się zbyt dużo. Już teraz można przewidzieć jak zakończy się cała ta historia. Chyba, że twórcy nas jakoś zaskoczą.

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Sorry, ale wsadzanie kosmitów, którzy mówią " hej i tak nic nie zrozumiesz!" jest pójściem na łatwiznę. Strasznie to oklepane i dosłowne.

 

Kosmici mogą być, ale jakoś bardziej subtelnie przedstawieni. Motyw z hieroglifami i Adamem i Ewą bardzo mi się spodobał, ale końcówka to wrażenie zepsuła.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Mógłbyś się pochwalić do jakiś wniosków doszedłeś. Bo tak szczerze to nie pamiętam co dokładnie mówiła ta Minerva. Jakbyś mógł mi przypomnieć to byłbym wdzięczny :thumbsup: .

 

Minerva czy tam UFO, jeden syf, moim zdaniem tego nie powinno być w tej serii.

Nic takiego nie mówiła. Tylko coś o końcu świata i zniszczeniu całego życia na ziemi. Zupełnie nie ważne sprawy.

 

Zauważyłem, że osoby, które najbardziej narzekają na fabułę AC (która moim skromnym zdaniem jest genialna) i wątki łączące wszystkie części w całość zazwyczaj w ogóle nie wiedzą o co w tej całej historii chodzi.

 

Jakoś dziwnie cytujesz i przekręcasz moje posty. Nic nie mówiłem, o tym co mówiła Minerva. Właśnie się oto pytałem. Po drugie, nie narzekam na fabułę AC, tylko samą końcówkę AC2, czyli rozmowę z Minervą. Podobnie jak Major uważam, że twórcy poszli najmniejszej linii oporu, a zapowiadało się tak dobrze.

Odnośnik do komentarza

Nic takiego nie mówiła. Tylko coś o końcu świata i zniszczeniu całego życia na ziemi. Zupełnie nie ważne sprawy.

W tym zdaniu chodziło mi o ironię. Jak można nie pamiętać takiego banału?

"Nic ważnego nie mówiła. Tylko coś o końcu świata i zniszczeniu całego życia na ziemi." - tak jest lepiej.

 

Twórcy zapędzili się w kozi róg. Mnie zakończenie bardzo się podobało pomijając fakt, że zostało zdradzone zakończenie całej serii. Chciano wyjaśnić kilka wątków ale zrobiono to strasznie nieudolnie. Wydaje mi się, że w trzeciej ostatniej części dostaniemy kolejny banał w postaci zebrania Części Edenu przez Asasynów i uratowania świata przez Desmonda.

 

Z drugiej strony Ubisoft ma teraz praktycznie nieograniczony czas na dokończenie tej historii (w porównaniu z innymi produkcjami). AC3 nawet jakby okazało się najgorszą grą roku to i tak ma zapewnioną wysoką sprzedaż. Każdy kto zagrał w poprzednie części kupi ostatnią z czystej ciekawości. Do tego gotowy silnik i mechanika gry.

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Najbardziej prawdopodobne jest takie zakonczenie, ale ja po cichu licze, ze przygoda Desmonda bedzie ciekawsza, kiedy to bedzie poszukiwal te swiatynie. Powiedzmy sobie szczerze, tworcy otworzyli sobie kilka furtek na zwienczenie przygod Ezia, zobaczymy jak to zakoncza. Musi byc przeciez otwarte zakonczenie na trojke.

Odnośnik do komentarza

Na razie twórcy traktują Desmonda jako konieczne zło bo wielu graczom nie spodobała się koncepcja Animusa jak i wątek główny. Jakby na to nie patrzeć jest to jednak jego historia i ostatnia część powinna być bardziej skupiona na tej postaci. Z resztą sami twórcy często o tym wspominają w udostępnianych materiałach. Dziwi mnie też, że już w Brotherhood będzie się poszukiwało zaginionych Części Edenu. Myślałem, że ten motyw pojawi się w ostatniej części i będzie napędzał całą fabułę. Na razie wychodzi na to, że ten niby spin-off stał się wielką niewiadomą. Albo nieźle namiesza albo pójdzie w banał i wszystko wyjaśni przed pojawieniem się ostatniej części.

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Brotherhood może definitywnie zakończyć historię Desmond'a, ponieważ już jakiś czas temu ktoś z Ubisoftu potwierdził, że seria potrzebuje dłuższej przerwy, żeby nie przekształcić się w "tasiemca". Podejrzewam, że m.in. dlatego Brotherhood nie został od razu oznaczony numerkiem "3" a w sumie mógłby bo całkowicie kontynuuje historię z poprzedniej części.

Odnośnik do komentarza

Brotherhood może definitywnie zakończyć historię Desmond'a, ponieważ już jakiś czas temu ktoś z Ubisoftu potwierdził, że seria potrzebuje dłuższej przerwy, żeby nie przekształcić się w "tasiemca". Podejrzewam, że m.in. dlatego Brotherhood nie został od razu oznaczony numerkiem "3" a w sumie mógłby bo całkowicie kontynuuje historię z poprzedniej części.

 

AC "tasiemcem" już dawno jest (na każdej - każdej! - platformie możesz pograć w jakiegoś AC, a już teraz zapowiedzieli jakiś tam spinoff na 3DS, a na psp2 już pewnie kolejnego robią), do tego dopisz książki, komiksy, filmy, filmy animowane. W ogóle UBI nie jest głupie, 'nie zabije kury znoszącej złote jaja' (podobno preordery na ACB pobiły na ACII), więc najpóźniej pod koniec 2012 zagramy w pełnoprawną trójkę (a nie zdziwię się jak wcześniej).

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza

Pod koniec 2012??? Hahaha dawno się tak nie uśmiałem. Parcie na kasę graczy nie pozwoli Ubi zwlekać dłużej niż max 18 miesięcy z AC3.

Tak więc obstawiam że premiera nowego AC będzie na wiosnę 2012.

 

 

 

 

A w ogóle to pod koniec 2012 ma być koniec świata co potwierdzają sami twórcy assanina więc gry wtedy na pewno nie wydadzą... :whistling:

Edytowane przez kudlaty88
Odnośnik do komentarza

A w ogóle to pod koniec 2012 ma być koniec świata co potwierdzają sami twórcy assanina więc gry wtedy na pewno nie wydadzą... :whistling:

 

Chodziło mi o listopad (koniec świata podobno w grudniu), czyli wtedy kiedy wydali każdą część (AC, ACII i teraz ACB - wszystkie w listopadzie i nawet prawie w ten sam dzień) i wtedy podobno jest lepsza sprzedaż niż w pierwszym czy drugim kwartale roku (np. M$ niby z tego powodu przeniósł GOW3 z wiosny na czwarty kwartał '11).

Odnośnik do komentarza

Niesławna zbroja Romulusa w akcji i kilka wykończeń w Brotherhood.

http://www.gamesradar.com/f/7-sickest-ways-to-kill-in-assassins-creed-brotherhood/a-2010110914193806064

Tych nowych animacji to nie ma zbyt wiele. Na wcześniejszych filmikach pokazano całkiem sporo nowych akcji a tu same zagrania z AC2.

 

Z resztą i tak te wszystkie animacje są losowe przez co niektóre bardzo rzadko wychodzą. Choke-slam i neck-breaker chyba tylko ze dwa razy widziałem przez całą grę.

Odnośnik do komentarza

Niesławna zbroja Romulusa w akcji i kilka wykończeń w Brotherhood.

http://www.gamesradar.com/f/7-sickest-ways-to-kill-in-assassins-creed-brotherhood/a-2010110914193806064

Z resztą i tak te wszystkie animacje są losowe przez co niektóre bardzo rzadko wychodzą. Choke-slam i neck-breaker chyba tylko ze dwa razy widziałem przez całą grę.

Nie do konca. Wiele animacji podlega pod okreslona sytuacje i reakcje przy kontrze.

Odnośnik do komentarza

Dobrze cos takiego czytac, ale koso, sam powiedz - trzeba trafic na dobrych graczy, ktorzy wiedza o co kaman. Jezeli gra sie z dzieciakami, ktorzy nic tylko napieraja na siebie, bez skradania, uzywania zmylek podczas ucieczek, wrazenia sa gorsze. W becie mialem przyjemnosc zagrac z takimi, ktorzy wiedzieli jak powinno sie prawidlowo grac, ale tez nieprzyjemnosc z 15-letnimi idiotami, ktorzy za nic mieli takie granie.

Odnośnik do komentarza

Akurat w Brotherhood dzieciakom z adhd można pokazać miejsce w szyku - jeśli są zbyt nerwowi, trzeba ich ukarać. Oczywiście na początku będzie to trudne, bo gdy cel nam ucieka, jedyne co nam pozostaje to go gonić, ale zdaje się, że na kolejnych poziomach dośw. zdobywany ekwipunek pozwoli sprawniej radzić sobie z takimi dzikusami.

 

Pół nocy myślałem nad taktyką, najlepszy doborem sprzętu i możliwościami, jakie będę miał na kolejnych levelach. Nie spodziewałem się aż takiej głębi.

 

(multi ma swoje błędy, ale wczuwa mocno je przykrywa)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...