Skocz do zawartości

Pieprzenie

Featured Replies

Opublikowano

A ja chyba dopiero w ten weekend widziałem pierwszy raz na żywo Rav4 nowe i to auto jest tak paskudne z zewnątrz, że trudno uwierzyć, bo zawsze Toyoty mi się podobały.

 

Z kolei, Skody mi się podobają, Superb, Kodiaq, Karoq, Octavia w kombi są bardzo fajne, pasuje mi ten prosty styl wnętrza. Często przeglądam Das Welt Auto z zamiarem przymierzenia się do czegoś w przyszłym roku i zdarzają si3 ciekawe egzemplarze w fajnych cenach.

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 338,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    Będąc w Stuttgarcie miałem do wyboru jedno z dwóch: albo muzeum Porsche albo muzeum Mercedesa. Tzn. jak ktoś ma czas to może iść do obu, ja miałem co najwyżej 3h wolnego z dojazdem. Wybrałem więc bard

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    to jest (pipi)A NIEDOPUSZCZALNE co odwala to pyerdolone ASO tego s(pipi)iałego Opla.    Oddałem auto do serwisu. Dostałem auto zastępcze, Hyunadaia I30, nówka sztuka, 2k przebiegu, 100konna benzyna.

  • Moto show Bielsko-Biała 2023 i kolejny wrak race zaliczony. Udało się dotrzeć do finału, niefortunnie w finale wypchali mnie do lasu i musiałem odrabiać. Wyścig zakończył się przedwcześnie po dachowan

Opublikowano

Robiłem konfiguratorem. Wyszło 94tys z hakie, okej mniej niż 95, więc mogłem napisać, że auto kosztuje ponad 90, a nie prawie 100.

 

Edytowane przez Pajda

Opublikowano

Pajda zaraz wpadnie i poleci włoszczyzne kek. Fiata albo alfe. 

Opublikowano

Czekam, aż ktoś użyje stwierdzenia " w tej cenie nie ma nic porównywalnego"

Opublikowano

Ale nie rozumiem o co ta draka, że Skoda nowy model Rapida nazwała Scala?

Opublikowano
  • Autor
24 minuty temu, Pajda napisał:

Robiłem konfiguratorem. Wyszło 94tys z hakie, okej mniej niż 95, więc mogłem napisać, że auto kosztuje ponad 90, a nie prawie 100.

 

To chyba dodałeś większość opcji. Tylko wtedy masz większość rzeczy w ogóle dostępnych poza segmentem premium.

Opublikowano

Mazda 3 - pieniądze te same a ładniejsza, lepsze wnętrze i do tego nie jest skodą XD

Opublikowano

Przed snem zahaczę o dział sony, bo kupiłem ps4 i nie mogę pozbyć się wrażenia, że jakość wykonania konsoli jest identyczna jak wnętrze rapida. 

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, mozi napisał:

Mazda 3 - pieniądze te same a ładniejsza, lepsze wnętrze i do tego nie jest skodą XD

I ma bagażnik mniejszy o 140 litrów. OK, nie dla każdego to deal breaker i Scala ma naprawdę pojemny kufer na kompakta, ale w tej kwestii Japończycy trochę pojechali (327 litrów). W A3 mam 380, nieraz wykorzystywałem całość i dla mnie ten parametr w zasadzie skreśla Mazdę. Albo inaczej, jakbym miał rozważać 3, to mógłbym równie dobrze skusić się na Polo GTI, przynajmniej bagażnik byłby większy.

Opublikowano

W ogóle, nowa Fiesta jest fajna, nawet w zwykłej wersji. Ta crossoverowa też ciekawe, no a ST to już w ogóle.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor

Miałem okazję przejechać się dzisiaj Mustangiem z Ecoboostem kumpla. Oczywiście bardzo fajna okazja dla fana modelu i emocje były. Nie na wielkim dystansie, niemniej co zwraca uwagę:

  • Oczywiście moc. Nie jest ekstremalnie szybko, ale jest szybko. Zostałem poinstruowany żeby uważać z gazem, bo zrywa przyczepność dość łatwo, więc nie szalałem. Natomiast zwraca uwagę z jaką łatwością samochód nabiera prędkości nawet na 6 biegu przy prędkościach autostradowych.
  • Praca skrzyni i wspomagania. Biegi wchodzą precyzyjnie, wspomaganie i pedały stawiają nieco większy opór niż w popularnych samochodach, ale zdecydowanie nie są zbyt twarde. Przyjemne wrażenie jeśli nie szuka się tylko i wyłącznie komfortu. Co ważne samochodem bez problemu można jechać spokojnie.
  • Dźwięk. No cóż, lepiej rozumiem teraz o co chodzi z szałem na Mustanga z V8. W tym samochodzie silnik słychać we wnętrzu. Jest po prostu zdecydowanie bardziej słyszalny niż w nowoczesnym kompakcie, a dźwięk Ecoboosta nie porywa jakoś specjalnie i dość łatwo zamarzyć o zastąpieniu go charakterystycznym odgłosem V8.
  • Widoczność. Czy raczej jej brak. Maska z przodu jest gigantyczna, a siedzi się dość nisko. Na autostradzie to nie przeszkadza, ale manewry są koszmarem i największą wadą według właściciela.
  • Wnętrze. Ameryki nie odkryję. Jest podjarka charakterystycznymi logotypami, z drugiej strony jak wszyscy raczej wiedzą plastiki i wykończenie nie są na poziomie tych z Audi czy nawet nowego Focusa. 

Ogólnie z przyjemnością pojeździłbym więcej i poszalał trochę bardziej. Czy chciałbym Mustanga jako daily? W USA pewnie tak, w Europie musiałbym się mocno zastanowić.

Opublikowano

Czemu wziął ecoboosta zamiast V8?

 

 

 

Ja nigdy nie byłem fanem Mustangów, nie czuję jakoś ich fenomenu, ale jednak ta ostatnia generacja robi na mnie wrażenie, mógłbym mieć. 

Opublikowano
  • Autor

Bo jednak różnica w cenie i w kosztach utrzymania istnieje, a już Ecoboost był raczej na górnej granicy jego budżetu.

Opublikowano

Dla mnie mustang + ecoboost + manual to nie porozumienie. Ten silnik nadaje się do hothatcha. To jest ciężkie auto z napędem na tył. No nie gra mi to że sobą. 

Jechałem i takim i v8. Różnica jest taka jak między focusem 1.5 ecoboost a rs'em.

Dodam od siebie ze tak jak v8 to (pipi)hany wariat tak ten 2.3 to fura która jedzie jak po sznurku. Naprawdę dużo wybacza. 

Opublikowano

A u mnie minęły 2 tygodnie od zakupu i już mnie wkurza, że jeszcze muszę czekać cholera wie ile na samochód :[. Mam wielką nadzieję, że to nie będzie jednak koniec sierpnia :frog:

Opublikowano

Wątpliwości to u mnie były przed zakupem, teraz jak już decyzja podjęta to luz. Po prostu chciałbym już wsiąść i pojeździć po Warszawie nocą :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Tym razem pierwszy raz jeździłem samochodem z combo automat + aktywny tempomat, kiedy fartownie na czas przeglądu po 60k dostałem A4 z licznymi opcjami. Muszę powiedzieć, że w korku jest to rzeczywiście fajna sprawa. Spędziłem podjeżdżając co chwilę o parę metrów jakieś 10 minut i było naprawdę ciekawym wrażeniem, kiedy samochód sam sobie ruszał i hamował. Ułatwia jazdę, kiedy jest najmniej przyjemna i wręcz upierdliwa.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

https://spidersweb.pl/autoblog/skoda-fabia-2020-cennik-wersji-10-tsi/

Ciekawe, czy to jakieś przejściowe, czy faktycznie opcje konfiguracji Fabii tak zostało wykastrowane. Ale bym się wkurzył, gdybym w maju zamówił jednak Fabię, a potem się okazało, że jednak mi takiej nie dostarczą, bo data produkcji by wypadła w sierpniu tak jak w salonie mówili..

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.