Skocz do zawartości

Catherine

Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Catherine

Platformy: PS3 / X360

Gatunek: horror/adult action adventure

Data wydania: JP (zima 2010), reszta świata ???

Producent: Katsura Hashino

Chara design: Shigenori Soejima

Kompozytor: Shoji Meguro

Skany:

http://i34.tinypic.com/9k1awh.jpg

http://i35.tinypic.com/szd8ps.jpg

http://i36.tinypic.com/34fh4yg.jpg

http://i33.tinypic.com/2u3vayx.jpg

Info na temat samej gry:

- gra action-adventure skierowana do dorosłych tworzona przez ludzi od Persony (Hashino, Meguro, Soejima)

- głównym bohaterem jest 32-letni gość imieniem Vincent (bez ambicji w żadnej dziedzinie życia) którego nawiedza tajemnicza 22-letnia Catherine

- Vincenta nawiedzają też koszmary senne z których musi uciekać bo jeśli mu się nie uda ? już więcej się nie obudzi; tam rozwijać się będzie również fabuła która każe Vincentowi zapewne rozwiązać zagadkę dziwnych snów będących przyczyną śmierci młodych ludzi

- fabuła Catherine ma ukazać ponadto strach i niepokój przed miłością

- Hashino zapewnia głębię rozrywki oraz wiele contentu

Źródło: Kontowna

I jeszcze bardziej rozwinięta wzmianka na temat gry z forum Atlus'a:

Game Jouhou has posted a bunch of additional details on Catherine, Atlus's new PS3 and Xbox 360 action adventure game.

As detailed below, Catherine is the first HD game from Atlus. It's being made with key members of the Persona staff. Included in the staff list are Katsura Hashino as producer and director, Shigenori Soejima as character designer, and Shouji Meguro as sound composer.

While the game's name is Catherine, the main character is actually a 32-year-old salaryman named Vincent (voiced by Koichi Yamadera). Catherine (voiced by Miyuki Sawashiro) is a stylish 22-year-old girl who apparently has the charms of a young girl.

The game begins when Vincent, a vegetarian who has no ambition in work or love (I'm not sure if he's literally a "vegetarian," or if the term "vegetarian" is some sort of metaphor for his personality) runs into the mysterious Catherine one day. At night, he has nightmares.

The nightmares serve as an action component for the game. Set in a world with an unending stairway, Vincent has to make it to the top of the stairs, or he will not be able to awaken.

Based off Game Jouhou's summary, it's a bit unclear how the game will progress. However, it does seem that even during the nightmare action parts, you'll end up working through the story and encountering events.

During a staff interview, Hashino said that as their first HD game, rather than trying out a true RPG, the team was excited about trying out something new. It looks like Catherine will be just that, as Hashino said it will be more adult oriented than past titles from the team. It's not all style, though. Hashino promised a deep play experience with plenty of gameplay for players to sink their teeth into.

Soejima said that there are some shockingly adult scenes in the game. When you play these scenes, they'll be even more stimulating, although in a difference sense.

Meguro confirmed the adult leanings of the title, saying that the keywords for the game's music are "classic," "adult oriented" and "erotic." He also promised 5.1ch sound.

Meguro also made a comment that has Persona fans excited. He said that due to Catherine, he believes for the time being the staff won't be asked about their next title. However, at some point next year, perhaps he'll be able to respond "Regarding the RPG, Hashino and I are..."

Linki:

Temat na Neogaf

Temat na oficjalnym forum Atlus'a

Cóż nie jest to co prawda Persona 5 ale i ta pozycja zapowiada się bardzo ciekawie. Już sam fakt, że głównym bohaterem będzie 32 letni facet zasługuje na uznanie. Również pomysł ze snami, o których była mowa w temacie o Personie 5 zostanie widocznie wykorzystany w tej produkcji.Pomysł z ich wykorzystaniem ma duży potencjał i myślę, że twórcy wykorzystają go w odpowiedni sposób.

Największym pytaniem pozostaje czy gra opuści granice Japonii i wyląduje w USA/EU czy też pozostanie kolejnym tytułem, w który zagrają jedynie znawcy "krzaczków". Oby nie...

Nowe screeny z Catherine:

http://www.famitsu.com/news/201008/19032248.html

Oficjalna strona (otwarcie 23sierpnia):

http://cathy.atlus.co.jp/

I na koniec garść nowych informacji:

- gra ukończona w 80%

- platformą wiodącą jest PS3

- gra powstaje na PhyreEngine

Gra prezentuje się bardzo dobrze na tych screenach ze strony Famitsu. Jak dla mnie to taki design a'la ostatnie Persony tyle tylko, że w HD. Co mnie osobiście bardzo cieszy bo dzięki temu wszystko wygląda klimatycznie. Coś czuję, że szykuje się kolejny świetny tytuł od Atlus, pewnie furory światowej w dobie kolejnych klonów Modern Warfare nie zrobi ale fani dobrych, klimatycznych i nietuzinkowych gier rpg powinni być usatysfakcjonowani.

trailer : http://www.youtube.com/watch?v=VteHd2AoGvw

tłumaczenie :

Vincent (Yamadera Kouichi): say, Catherine. Have you ever dreamed you were... dying? Well, actually... dreamed you were getting killed.

Catherine (Miyuki Sawashiro): Not getting killed, I don't think so. I dreamed I was killing, though.

[The first "adult" game from the Persona team]

[Animation: Studio 4°C]

[Character Design: Soejima Shigenori (Persona 3, Persona 4)]

[sound Composer: Meguro Shouji (Persona 3, Persona 4)]

[Director: Hashino Katsura (Persona 3, Persona 4, SMT III Nocturne)]

Newscaster: A young man living alone was found dead in his apartment, in a way you

[Mysterious rumors, mysterious death]

Vincent: I keep getting chased by something...

Vincent: It's fucking scary.

Some guy: Nah, that thing that you die when you see nightmares, that's just an urban legend man.

Barman (Koyasu Takehito): There's still tomorrow, but we might be dead then.

[Mysterious woman]

Catherine: You've grown quite fond of me, didn't you? It's alright... you can do whatever you want to me.

Vincent: What the hell... is this??

[NIGHTMARES, WAKING UP]

[DEATH, ESCAPE]

[And now, they begin... a nightmare on every night...]

(they used the kanji for "dance" instead of the kanji for "every", so it's like they're dancing every night or smth)

Woman: I'LL NEVER FORGIVE YOU!!

Edytowane przez hnky

RPG raczej na bank z tego nie bedzie.

Ogolnie na forumingach zaczynaja powstawac juz teorie "co gdzie jak" chociażby, że Cathrine jest demonem uwodzącym mężczyzn, barany to Ci których uwiodła no i Vincent powoli się niby zmienia w baranka.... Będzie ciekawie. Stawiam na przygodówke z jakimiś zagadkami, może jakieś okazjonalne obicie mordy...

Mam nadzieje, że do kolejnych produkcji też użyją tego silnika. No i wtedy Persona 5 na X360 i PS3 co by mnie baaaardzo ucieszyło.

No i wtedy Persona 5 na X360 i PS3 co by mnie baaaardzo ucieszyło.

Persona na X360? No wai! :yucky:

Skoro Catherine zapowiedziana jest na obie konsole to nie zdziwiłbym się, gdyby również na X360 została wydana Persona 5. Zapewne użyją również tego PhyreEngine do produkcji nowej Persony. Nie sądzę też, że z powodu konwersji na X360 posiadacze PS3 musieliby długo czekać na swoją wersję. To nie SE i ich FF, które robią latami, a potem okazuje się, że oprócz ładnych mordek bohaterów gra nie ma zbytnio wiele do zaoferowania.

W wypadku Person, a także mam nadzieję Catherine Atlus skupia się na fabule, klimacie i świetnym designie świata, który można osiągnąć niekoniecznie używając tryliarda różnych efektów graficznych.

Edytowane przez Paliodor