Skocz do zawartości

Resident Evil: Operation Raccoon City


masaKRATOS

Rekomendowane odpowiedzi

Przynajmniej gra w jakimś stopniu wraca do korzeni. Nie chodzi o gameplay, tylko o otoczkę Raccoon City, zombie, stare potwory, Umbrella... i to cenię.

 

Zgadzam się, otoczka jak najbardziej in plus. Teraz pojawia się tylko mały problem. Przeglądając te kilka materiałów wideo zauważyłem, że konstrukcja lokacji jest bardzo podobna, czyli kilka rozwalonych aut, te same budynki i jednolita kolorystyka. Wiadomo, że chodzi o brud, syf, ogólny chaos i pełno zombie wokół ale w Operacjach Raccoon na chwile obecną to jeszcze nie jest to. Chciałbym to, za co pokochałem RE2. Niby horror, bałagan, ale tam to było jakoś tak lepiej naznaczone, strasznie wyraziste...

 

Operation Raccoon City jest shooterem to fakt ale twórcy niech nadadzą Raccoon ta dawną barwę, oczywiście nie w sensie dosłownym tylko niech u starszych fanów serii pojawi się uśmiech z powodu tego pięknego klimatu Raccoon jaki znamy przede wszystkim z RE2 czy RE3. Skoro nie survival horror, to niech to będzie porządny shooter, który wywoła u mnie sentyment do pięknego, zarażonego Raccoon City...

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza

Info odnośnie RE6.

 

"Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystko zdaniem fanów w Resident Evil 5 "zagrało". Wiemy też, że nie wszyscy byli zadowoleni z poczynionych przez nas zmian. Dajemy Wam słowo, że bierzemy sobie do serca wszelkie opinie fanów naszej serii. To właśnie dzięki tym opiniom w Resident Evil 6 otrzymacie powrót do korzenii serii i podkreślenie elementów, za które pokochaliście naszą grę na pierwszym PlayStation. Tym razem chodzi nam o klimat, strach oraz element zaskoczenia, to właśnie na te elementy położony zostanie nacisk większy, niż ostatnim razem. Słowo, zmiany w Resident Evil 6 z pewnością Wam się spodobają."

 

http://www.ps3site.pl/capcom-resident-evil-6-przypomni-o-korzeniach-serii/75936

 

Zobaczymy ile w tym prawdy...

Odnośnik do komentarza

Zdziwiło mnie to info odnośnie RE6. Po pierwszego, bo nikt RE6 do tej pory oficjalnie nie zapowiedział a tutaj rzekomy przedstawiciel Capcom porusza ten temat otwarcie jak gdyby nigdy nic. Po drugie zaś - PS3Site wzorem wielu polskich serwisów nie linkuje do tekstu na który się powołuje. Zadałem więc sobie trud wejścia na ten serwis (Rely on Horror) i choć chciałem to wypowiedzi tej nigdzie nie mogę znaleźć (znalazłem najwyżej coś takiego i brzmi to nieco inaczej niż tamten cytat). Nie oskarżam nikogo o bezczelność zmyślania cudzych wypowiedzi, ale chciałem zobaczyć czy tłumaczenie nie zostało spartolone, ale widzę, że to raczej niemożliwe...

Edytowane przez Enkidou
Odnośnik do komentarza

czekam. i po cichu licze na onlineowe starcia 4 na 4 z "neutralnymi" zombiakami szlajajacymi sie w tle.

juz widze zdziwionych snajperow ktorzy sobie na chwilke przycupneli, a z nienacka dopadly ich zombiaki. widze dylematy w ferowrze walki: najpierw mnie zastrzela czy zjedza? albo usmiech na twarzy kiedy bedzie mozna zdjac odganiajacego sie od zombie przeciwnika. do tego jakies zombiakowe perki, typu wabiki, odganiacze, kamufalze...

oby :)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jedna to "Lupo" a druga to "The Fourth Eye". Developer przesadza z tymi pseudo operacyjnymi. Lupo jako swoją unikalną umiejętność posiada czasowy infinite ammo do broni, zaś druga bohaterka będzie miała możliwość chwilowej kontroli nad B.O.W, czyli przez jakiś czas wcielimy się w Huntera czy innego Tyranta. :thumbsup:

Edytowane przez NEMESIS US
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Capcom to w ogóle przesadza ostatnio z imionami i designem (pedalski bonusowy Barry w 3DS Mercenaries, czy ten grubas z Revelations). Szkoda, że tak jak do głupoty, nie przykładają się do oprawy. Oglądałem te gameplaye po kilka razy i tam nie ma nic co usprawiedliwiłoby tak beznadziejną grafikę. Ani otoczenie nie jest bogate w detale i podatne na znieszczenie, ani też nie ma masy przeciwników na ekranie. Do tego wszystko maskuje mrok.

 

Chociaż opcja wcielenia się w tyranta brzmi nieźle. Ciekawe, czy pojawi się Nemesis, w końcu wydarzenia z dwójki i trójki w pewien sposób się przenikają.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Może nie tyle słabo co bardzo chaotycznie. Liczyłem na konkretną rozgrywkę razem z oddziałem, pełna współpraca, itd. Tymczasem to taki typowy shooter akcji, bez żadnego nastawienia na pracę zespołową. Dziwi mnie to o tyle, że za developing odpowiada przecież Slant Six Games (SOCOM Confrontanion w sumie też był słaby). Mimo wszystko grę i tak kupię w premierę. Szkoda tylko, że nie postawiono na klimatyczną rozgrywkę. Cała nadzieja w RE: Revelations.

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jak patrzę na ten gameplay to nasuwają mi się skojarzenia z Lost Planet 2. Szkoda, że twórcy kompletnie olali aspekt współpracy zespołowej. Każdy biega i strzela na "partyzanta". To może być co najwyżej wart uwagi shooter bo na nic więcej bym nie liczył. Jest bardzo chaotycznie, nawet za bardzo i nie pomaga tutaj fakt, że akcja dzieje się w opanowanym przez zombie Raccoon.

 

W starszych odsłonach ( :wub: RE2, RE3) niby też biegaliśmy po mieście ale nie było ono tak monotematyczne jak w Operation Raccoon City. Każdy zaułek wydawał się być inny, szczegółowość tego całego chaosu była niesamowita. Komisariat, kanały, parki, miejskie uliczki, każda z tych lokacji miała swój unikalny klimat i muzykę. To były piękne czasy, w których stawiało się i na klimat i urozmaicony gameplay w RE. W ORC tego nie ma, jest jednolita kolorystyka, podobne do siebie otoczenie i zbyt duże przestawienie na ciągłe strzelanie bez opamiętania. Nie powiem, że to nie wciąga ale nie będzie to część, którąś w jakiś szczególny sposób się zapamięta. Szkoda, bo potencjał był dużo większy.

Edytowane przez NEMESIS US
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Na ten moment to oni pokazali tylko jeden wycinek miasta, no chyba, że cała gra ma być taka sama... Zgadzam się, że rozgrywka jest jakaś sztywna, tak samo nie czuć w ogóle siły ognia, dookoła kręcą się 2-3 zombiaki. Gdzie te tłumy? Ale i tak najbardziej nie da się przeboleć tej oprawy, 5 letni Lost Planet wygląda lepiej. Mrok maskuje niby co się da, ale i tak efekt końcowy jest słaby., nawet nie chcę myśleć, jak by to wyglądało za dnia. Capcom niech się zastanowi następnym razem, komu powierza swoją markę, bo Slant Six Games to nawet z Uncharted zrobiliby crapa. To już nawet DMC, który obecnie zawodzi wydaje się mimo wszystko lepszą grą.

Odnośnik do komentarza

1. Monotonia 2. Chaos 3. Gdzie ten klimat RE? O powrót do korzeni już nie pytam 4. Taki L4D dla ubogich<br /><br />Obejrzałem powyższe gameplaye i się zmęczyłem ;p Gra i tak się pewnie dobrze sprzeda bo znaczek RE robi swoje ale z tego co widze to zapowiada się gra na 6/10 7/10 max

 

Sorry, Capcom, nie tym razem

Edytowane przez JoZi
Odnośnik do komentarza

Ooo te wstawki z leonem podnieciły mi orzeszki

 

Nie wiedzialem w sumie ze beda takie przeplatanki fabularne

 

Odswiezone lokacje to jest to, daje nam do myslenia jakby remake wygladal.

 

W sumie nie wiem jaki remake bym wolał, typu Re1 czy z gameplayem jak re4

 

Ale wiem ze daje poziom very hard na starcie ^^

 

to wyjdzie na pieca w ogole ?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...