Skocz do zawartości

Resident Evil: Operation Raccoon City


masaKRATOS

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. :teehee:

 

 

 

Już głupszych pseudonimów operacyjnych chyba nie dało się wymyślić. W ogóle to oprócz tego gościa z kapturem, handgunem i nożem to resztę ekipy bym po prostu wywalił. Dlaczego nie mogli dać tego świetnego oddziału na wzór z pierwszej filmowej części RE?

Odnośnik do komentarza

Nie wierze, że nikogo nie obchodzi historia Vectora, Spectora, Berthy i Beltwaya. :teehee:

 

 

 

Już głupszych pseudonimów operacyjnych chyba nie dało się wymyślić. W ogóle to oprócz tego gościa z kapturem, handgunem i nożem to resztę ekipy bym po prostu wywalił. Dlaczego nie mogli dać tego świetnego oddziału na wzór z pierwszej filmowej części RE?

 

Akurat leciał ten crap chyba ten temu w sobotę i jaki to był świetny oddział? Zwykłe patałachy, które giną w pierwszej kolejności, do tego ciągle panikowali.

 

A co do opisanego typa (Vector), to zgadzam się. Prezentuje się najlepiej, a jego wygląd wyraźnie wzorowany jest na Hunku.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Playstation: The Official Magazine podaje kilka szczegółów dotyczących rozgrywki, część z nich była nam znana już wcześniej.

 

Oto ich lista:

 

- w grze pojawi się podział na cztery klasy postaci: Recon, Medic, Surveilance i Heavy Weapons. Przykładowo, Recon będzie poruszał się nieco szybciej niż Medyk, za to specjalista od ciężkiej broni zada przeciwnikom najwięcej szkód i obrażeń,

 

- w grze będzie można wybierać spośród 9 różnych umiejętności oraz 12 rodzajów broni palnej, gracz od początku będzie mógł wybrać tylko jedną z nich,

 

- w grze będzie coś takiego jak tryb attack team - ekipa będzie zbierać potrzebne do zwycięstwa punkty za pozostałe życia, zabitych przeciwników (5 pkt za każde zabicie), więcej punktów zyska za oponentów specjalnych (hunter) oraz za (uwaga) sprowadzenie zombie na swoich rywali,

 

- wrogowie to m.in. zombie, huntery, tyranty, żołnierze jednostki Spec Ops oraz Leon Kennedy,

 

- system strzelania będzie się różnił znacząco od tego z klasycznych residentów - możliwe będzie strzelanie w ruchu, a także prowadzenie ognia oślepiającego oraz regenerowania zdrowia,

 

- w grze pojawi się możliwość walki wręcz, co pozwoli wyjść z opresji w momencie otoczenia przez wrogów, mówi się wręcz o akrobacjach w stylu kung-fu,

 

- zombie będą mogły być użyte jako "żywe" (;)) tarcze,

 

- jeżeli zranimy przeciwnika, zapach wydobywający się z rany może zwabić do tego miejsca zombie.

 

http://www.mwrc.pl/News/News.php

Odnośnik do komentarza

Na pewno fajnym patentem będzie wabienie zombiaków na rannych, może być zabawnie jak na kogoś zleci się całe stadko.

 

Ciekawi mnie jeszcze ta walka wręcz, a konkretnie jak to będzie rozwiązane. Czy będzie to jak w RE4/RE5 możliwość ataku melee po wytrąceniu z równowagi przeciwnika, czy wrzucą po prostu jakieś ataki pod jeden przycisk i będzie je można płynnie łączyć ze strzelaniem. Oby to była ta druga opcja. Już sobie wyobrażam akcję, gdzie wrzucam zombiakowi granat w mordę i kopem posyłam go w resztę.

Odnośnik do komentarza

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-resident-evil/715378 E3 2011: Single Player Gameplay (Cam) + po prawej na GT jest jeszcze trochę innych gameplai

 

 

"Socom szczelanka w RC" :confused:

 

Ale już jako gra na co-opa z kumplami wydaje się całkiem ok.

Czekam na prawdziwego RE6 chociaż do pierwszej zapowiedzi ;p

Odnośnik do komentarza

Gameplay przypomina trochę ten z Lost Planet 2, który miał świetny multiplayer. Rozgrywka jest trochę ociężała ale o to właśnie chodzi. Nie lubię tych super szybkich strzelanin gdzie nie ma nawet chwili na zastanowienie. Ciekawe czy ludzie znowu nie będą kupować gry dla zasady?

 

http://tvgry.pl/?ID=1698

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Redaktorek non stop narzeka na słaby framerate i ogólnie widać u niego mieszane odczucia. Pewne jest to, że nie mamy tutaj do czynienia z survival-horrorem tylko shoterem TPP. W sumie obejrzałem to kilka razy i gdyby developer podniósł nieco jeszcze oprawę i podraswoał lekko gameplay to moglibyśmy dostać całkiem fajną grę. Może nie będzie to hit ale dobrym tytułem? Czemu nie?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...