Skocz do zawartości

PlayStation Move


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 667
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przed chwilą skończyłem bawić się Move'm w becie MAG. Od razu przejdę do sedna sprawy czyli celowania. Jeśli w każdej strzelance tak to będzie działało to ja odpadam. Dawno tak obco się nie czułem w grze, którą znam w sumie na wylot.

Dzieje się tak dlatego, że celując w pewnym zakresie nie przesuwa się cały ekran tylko sam celownik. Dopiero gdy mocniej wychylimy różdżkę postać zaczyna się obracać. Czyni to sterowanie bardziej skomplikowanym niż myszką czy padem, gdzie celownik znajduje się zawsze na środku podczas obracania kamery. Można powiedzieć, że celowania trzeba się uczyć od nowa i przesiadka raczej nie będzie łatwa.

 

Szczerze mówiąc to nie mogłem nikogo ustrzelić bo strasznie ciężko się przerzucić z pada na tak odmienne celowanie. Do tego dochodzi lekko wyczuwalny lag (ale bez przesady). Nie wiem dlaczego zdecydowali się na takie rozwiązanie, a nie na typowe zastąpienie Move'm pada czy myszy.

Podsumowując: na tą chwilę w MAG'u sobie odpuszczę Move'a, co będzie dalej zobaczymy.

 

Poniżej filmik ze szkolenia:

 

http://www.youtube.com/watch?v=OmgZgghxlHA

Odnośnik do komentarza

Ogieńdym. Wyobrażacie sobie jak to dokładnie będzie wykrywało ruchy celownikiem w shooterach? Wspaniałe rozwinięcie Wiilota dające devom możliwość robienia hardcorowych gier wykorzystujących kontroler ruchowy. Sony wiedziało co robi ulepszając technologię Wii zamiast pchać się w bezkontrolerowe sterowanie własnym ciałem.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Ogieńdym. Wyobrażacie sobie jak to dokładnie będzie wykrywało ruchy celownikiem w shooterach? Wspaniałe rozwinięcie Wiilota dające devom możliwość robienia hardcorowych gier wykorzystujących kontroler ruchowy. Sony wiedziało co robi ulepszając technologię Wii zamiast pchać się w bezkontrolerowe sterowanie własnym ciałem.

mnie sie podoba ten "robot"

jak sledzi ruchy korpusu, zginanie rąk.

Odnośnik do komentarza

bo by był droższy (chociaż i tak jest drogi jak na pół pada :P)

 

gdyby miał mieć kulke i być w pełni funkcjonalny to by musial by miec tez pozostałe czujniki ruchu i wszystko inne, a skoro tak to rownie dobrze mogli by poprostu dodać gałke podstawowemu kontrolerowi i zaniechać navi, wtedy jednnym "mówem" by sie machało a drugim obslugiwało gałke, a w niektorych grach oba by służyły do machania

tyle że to by bylo droższe rozwiązanie dla osob ktore chca machać tylko jednym i grac tylko sami, za to tansze dla ludzi grajacych w grupie

 

są wady i zalety tego rozwiązania

 

ps. sama kulka w nawi czyli mała dioda z kulka pewnie by była łatwa i tania do zrobienia ale nie była by w pełni funkcjonalna bo precyzja move bierze sie z połaczenia roznych czujników ruchu i położenia oraz kamery analizującej kulke, dzieki temu precyzja jest ogormna, w porownaniu np z willotem (ktory ma tylko czujniki ruchu)

Odnośnik do komentarza

Jakie gry które są dostępne na pss dosatną łatkę dzięki której pogramy nimi "różdżkami", wiem że chyba hustle kings ma dostać tką łatkę, co jeszcze?

Na PSS jest filmik Playstation Move Sizzle, a w nim jest zaprezentowana dość znaczna ilość tytułów wykorzystujących różdżkę, w tym kilka ze sklepiku.

Odnośnik do komentarza

Jakie gry które są dostępne na pss dosatną łatkę dzięki której pogramy nimi "różdżkami", wiem że chyba hustle kings ma dostać tką łatkę, co jeszcze?

z tego co pamiętam na 100% łatkę dostaną (choć nie wszystkie mają potwierdzenie,że w dniu premiery)

 

- Hustle King(PSN)

- Planet MiniGolf (PSN)

- Heavy Rain

- MAG

- Resident Evil 5

Odnośnik do komentarza

bo by był droższy (chociaż i tak jest drogi jak na pół pada :P)

 

gdyby miał mieć kulke i być w pełni funkcjonalny to by musial by miec tez pozostałe czujniki ruchu i wszystko inne, a skoro tak to rownie dobrze mogli by poprostu dodać gałke podstawowemu kontrolerowi i zaniechać navi, wtedy jednnym "mówem" by sie machało a drugim obslugiwało gałke, a w niektorych grach oba by służyły do machania

tyle że to by bylo droższe rozwiązanie dla osob ktore chca machać tylko jednym i grac tylko sami, za to tansze dla ludzi grajacych w grupie

 

są wady i zalety tego rozwiązania

 

ps. sama kulka w nawi czyli mała dioda z kulka pewnie by była łatwa i tania do zrobienia ale nie była by w pełni funkcjonalna bo precyzja move bierze sie z połaczenia roznych czujników ruchu i położenia oraz kamery analizującej kulke, dzieki temu precyzja jest ogormna, w porównaniu np z willotem (ktory ma tylko czujniki ruchu)

 

Dokładnie :)

 

Zresztą Szymek stronę temu był link do wywiadu czemu navi nie ma kulki. Zdecydowała głównie cena - chcieli najtańszego kontrolera na rynku i KONIECZNIE chcieli by do zabawy z Move nie był koniecznie potrzebny navi i można było go zastąpić padem trzymanym w jednej ręce.

Odnośnik do komentarza

Jakie gry które są dostępne na pss dosatną łatkę dzięki której pogramy nimi "różdżkami", wiem że chyba hustle kings ma dostać tką łatkę, co jeszcze?

z tego co pamiętam na 100% łatkę dostaną (choć nie wszystkie mają potwierdzenie,że w dniu premiery)

 

- Hustle King(PSN)

- Planet MiniGolf (PSN)

- Heavy Rain

- MAG

- Resident Evil 5

Jeszcze Tiger Woods PGA Tour 11, z tego co wiem to juz jest patch do pobrania, ktory wprowadza Move.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...