Jump to content

Trofea


aureliusz

Recommended Posts

Rozumiem ze jeszcze nie ma mozliwosci zdobywania trofeow,a stosowna ikona to podwaliny pod przyszle zmiany?Ma ktos jakies dokladniejsze informacje na ten temat?

 

Kyo:

 

FAQ:

 

How many points are each trophy worth? What is the value of each type of trophy?

 

Bronze: 15

Silver: 30

Gold: 90

Platinum: 180

 

How many points does it take to get to each level?

 

Level 1 - 0 pts

Level 2 - 200 pts

Level 3 - 600 pts

Level 4 - 1200 pts

Level 5 - 2400 pts

Level 6 - 4000 pts

Level 7 - 6000 pts

Level 8 - 8000 pts

Level 9 - 10000 pts

Level 10 - 12000 pts

Level 11 - 14000 pts

Level 12 - 16000 pts

Level 13 - 24000 pts

Level 14 - 32000 pts

Level 15 - 40000 pts

Level 16 - 48000 pts

Level 17 - 56000 pts

Level 18 - 64000 pts

Level 19 - 120000 pts

 

 

KALKULATOR - KLIK

Edited by Square
Link to comment
Rozumiem ze jeszcze nie ma mozliwosci zdobywania trofeow,a stosowna ikona to podwaliny pod przyszle zmiany?Ma ktos jakies dokladniejsze informacje na ten temat?

 

 

Jak na razie tylko w Super Stardust HD to działa o ile się nie mylę.

 

pozdrawiam

Link to comment

"Na chwilę obecną wszystkie potwierdzone produkcje to:

 

* Burnout: Paradisee

Trofea - potwierdzone

Kiedy: "Jeszcze nie 10 lipca (wtedy ma zostać wypuszczony patch do Burnout Paradise), ale już niebawem"

 

* Buzz! Quiz TV

Trofea - potwierdzone

Kiedy: Lato 2008

 

* LittleBigPlanet

Trofea - potwierdzone

Kiedy: Q4 2008

 

* Motorstorm Pacific Rift

Trofea - potwierdzone

Kiedy: Q4 2008

 

* NBA 09

Trofea - potwierdzone

Kiedy: październik 2008

 

* NOVASTRIKE

Trofea - potwierdzone

Kiedy: sierpień 2008

 

* PAIN

Trofea - potwierdzone

Kiedy: lato 2008

 

* PixelJunk Eden

Trofea - potwierdzone

Kiedy: lato 2008

 

* Resistance 2

Trofea - potwierdzone

Kiedy: Q4 2008

 

* SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation

Trofea - potwierdzone

Kiedy: październik 2008

 

* Super Stardust HD

Trofea - potwierdzone

Kiedy: 3 lipca 2008 (już dostępne)

 

* Uncharted: Drake's Fortune

Trofea - potwierdzone

Kiedy: nie wiadomo

 

* Warhawk

Trofea - potwierdzone

Kiedy: lato 2008, razem z patchem v1.5

 

* Bioshock

Trofea - plotki mówią, że Bioshock będzie pierwszym poważnym tytułem od third-party developera, który będzie obsługiwał Trofea. Serwis PS3 Fanboy rzekomo dostał potwierdzenie, ale twórcy nie zabrali jeszcze oficjalnie głosu w tej sprawie.

Kiedy: nie wiadomo"

 

Prosze ;)

Link to comment
ma byc w nowych produkcjach

Tak, tylko rozumiesz przez słowo "nowych". Soul Calibur IV będzie nowy ale nie koniecznie może mieć puchary do zdobycia....

 

Tak w ogóle to Sony nakazało developerom dodawać trofea czy to ich dobra wola?

 

No wlasnie bo jezeli trofea maja byc np w co drugiej produkcji to cala ta zabawa traci wogole sens..

Link to comment
ma byc w nowych produkcjach

Tak, tylko rozumiesz przez słowo "nowych". Soul Calibur IV będzie nowy ale nie koniecznie może mieć puchary do zdobycia....

 

Tak w ogóle to Sony nakazało developerom dodawać trofea czy to ich dobra wola?

 

Każdy producent konsol dostarcza developerom dokumencik zwany zwykle SDR (Software Development Requirements) - czyli listę wymogów dotyczącą tworzonego na konsolę oprogramowania. I tam opisane są wszelkie tego rodzaju kwestie. Dokument jest oczywiście na bieżąco uaktualniany, ale też masa rzeczy jest warunkowana np. kontraktem, itd. - słowem - teraz gdybyś chciał zacząć tworzyć grę na PS3, to dostaniesz dokument SDR, w którym trofea będą zawarte jako wymóg konieczny do wydania gry. Natomiast producenci, którzy mają gry w fazie produkcji mogą tego wymogu nie mieć i może ich nie dotyczyć. Wiadomo, Sony na pewno wprowadziło ten wymóg do SDR już jakiś czas temu, natomiast kwestią otwartą jest tylko to, jakie jest podejście do gier, które zaczęły być tworzone zanim ów wymóg się pojawił. Tak więc ogólnie - nie jest to dobra wola developerów, tylko wymóg, ale jednocześnie nie każda nowa gra, która ukaże się w najbliższych miesiącach, będzie je miała. Natomiast wszelkie zapowiadane od niedawna tytuły na pewno będą juz trofea miały.

Link to comment
to juz jest dobra wola developera. Naughty Dog doda trofea, a Insomniac Games odmowilo tlumaczac sie ze maja za duzo roboty.

Moim zdaniem, to trochę nie mądrze ze strony Insomniac Games. Przecież to mogłoby zachęcić więcej osób do kupna Resistance'a oraz Ratchet'a. Na Xboksa 360 ludzie kupują mnóstwo tytułów tylko dla osiągnięć, więc pewnie na PLAYSTATION 3 będzie tak samo.

Link to comment
no tak, ale chyba wazniejsze jest ukonczenie tych tytulow, niz inwestowanie w stare. wydadza resistance 2 i R&C na PSN to moze pomysla o poprzednich czesciach ;P

O ile wiem, te firmy są na tyle duże, że mogą się tym zająć pojedyncze osoby. System trofeów nie jest czymś skomplikowanym, skoro programiści w kilka osób potrafią stworzyć bardzo skomplikowane silniki, to zapewne jeden programista by sobie z tym w kilka dni poradził. Ja myślę po prostu, że albo firmy nie widzą w tym sensu, albo po prostu nie chcą płacić ludziom za zrobienie czegoś, co się nie opłaca. To jest tylko takie gadanie, bo mogliby się chociaż zająć tym w czasie wolnym. Po prostu Insomniac nie chce płacić za nadgodziny ot co, bo stawki dla programistów w takich firmach są bardzo wyoskie :). Przecież w firmach developerskich nie siedzi się nad grą całe 8-12 godzin dziennie, tylko się trochę robi, potem przerwa, przemyślenie tego co się zrobiło, jakaś biurokracja po drodze i znowu do roboty.

Link to comment
no tak, ale chyba wazniejsze jest ukonczenie tych tytulow, niz inwestowanie w stare. wydadza resistance 2 i R&C na PSN to moze pomysla o poprzednich czesciach ;P

O ile wiem, te firmy są na tyle duże, że mogą się tym zająć pojedyncze osoby. System trofeów nie jest czymś skomplikowanym, skoro programiści w kilka osób potrafią stworzyć bardzo skomplikowane silniki, to zapewne jeden programista by sobie z tym w kilka dni poradził. Ja myślę po prostu, że albo firmy nie widzą w tym sensu, albo po prostu nie chcą płacić ludziom za zrobienie czegoś, co się nie opłaca. To jest tylko takie gadanie, bo mogliby się chociaż zająć tym w czasie wolnym. Po prostu Insomniac nie chce płacić za nadgodziny ot co, bo stawki dla programistów w takich firmach są bardzo wyoskie :). Przecież w firmach developerskich nie siedzi się nad grą całe 8-12 godzin dziennie, tylko się trochę robi, potem przerwa, przemyślenie tego co się zrobiło, jakaś biurokracja po drodze i znowu do roboty.

tylko dziwi mnie, ze patrzac na poczynania konkurencji mozna dojsc do wniosku, ze to sie oplaca

 

pare razy przeczytalem, ze insomniac nie planuje w najblizszym czasie dodac do ratcheta i resistance trofeow, bo wszyscy ostro pracuja nad sequelem tej drugiej pozycji

a tu nagle <werble> ratchet qfb(ponoc do kupienia w lecie tego roku)

ja sie pytam skad on sie wzial skoro wszyscy sa zajeci resistance numer dwa?

Link to comment

No przecież mówię, że to tylko takie gadanie. Wymówka po prostu. Zrobienie jakiś tam trofeów to pestka dla programisty, skoro oni potrafią tworzyć wielkie światy, napakowane detalami oraz szczegółami. Ogólnie rzecz biorąc, albo im się nie chce, albo nie widzą w tym jakiś korzyści.

 

tylko dziwi mnie, ze patrzac na poczynania konkurencji mozna dojsc do wniosku, ze to sie oplaca

Wiem, ale firmy developerskie potrafią czasem nie myśleć. Mimo, że tworzą bardzo skomplikowane gry, to czasem w sprawach marketingowych potrafią się zachowywać jak amatorzy.

Link to comment

No dokładnie, oni nawet nie wiedzą ile w tym potencjału, przecież "Olimpijczycy" (Thx za nazwe Dr.Czekolada xD) będą kupować gry jedynie dla "Pucharów" tak jak Achievementhunterzy :P Dobrze chociaż że Sony wspiera Trophies bo w końcu to ich obowiązek, i tak dali du*y że od razu parę gier nie miało tego <_<

  • Upvote 1
Link to comment
No dokładnie, oni nawet nie wiedzą ile w tym potencjału, przecież "Olimpijczycy" (Thx za nazwe Dr.Czekolada xD) będą kupować gry jedynie dla "Pucharów" tak jak Achievementhunterzy :P Dobrze chociaż że Sony wspiera Trophies bo w końcu to ich obowiązek, i tak dali du*y że od razu parę gier nie miało tego <_<

Miało. Resistance miał przecież. Poza tym, nie wiem czy pamiętacie, ale Sony miało od razu na start (było o tym głośno parę miesięcy przed premierą PS3 w Japonii i USA) dać do PS3 tzw. Entilements, które miały być odpowiednikiem achivementów, czyli dzisiejszych trofeów. Insomniac Games wydał Resistance na premierę PS3, czyli 17 Listopada 2006 roku w USA, a jako, że Sony zrezygnowało miesiąc przed premierą z nich, to "Entilements" zostały już w grze. <_<

Link to comment

Heh . Moze to zabrzmi glupio bo wlasnie zakupilem konsole z 2 grami ( burnout i uncharted ) i problem jest w taki ze jak to przyjdzie to chyba w to grac nie bede bo bede chcial zdobywac w tych grach odrazu trophies a tu dupa :< Trzeba bedzie moze zaczac od Lair albo innej starszej gierki w ktora nie wrzuca zadnych trophy by bylo czym sie zajac ; )

 

Najsmieszniejsze jest to ze kiedy nie bylo systemu trophy zalezalo mi tylko wylacznie na GRACH . A teraz kiedy ma sie to pojawic pojawia sie rowniez rywalizacja i rowniez mobilizacja do wycisniecia z gry wszystkich sokow , co widac ma swoje zalety ale rowniez wady wide czytaj moj pierwszy akapit ;p

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...