Skocz do zawartości

Elder Scrolls V: Skyrim


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Nowe info z OPM:

  • artykuł wspomina o kilku nowych smoczych okrzykach - Yol Toor”- Ognisty oddech, “Iiz Slen” – Krszytały lodu, “Strun Bah Qo” – Burza błyskawic. Oprócz tych trzech pojawią się także dwa kolejne – spowolnienie czasu i przyspieszenie, jednak nie opisano ich wymowy w smoczym języku;
  • dostępne będą następujące kombinacje broni:
    • broń + tarcza
    • broń + pochodnia (także posłuży jako oręż)
    • broń + broń
    • zaklęcie + broń
    • zaklęcie + zaklęcie
    • broń dwuręczna;

    [*] zadania losowe będą inspirowane spotkaniami losowymi znanymi z Fallouta 3;[*] do tworzenia broni posłuży 13 różnych kruszców;[*] w produkcji weźmie udział większa liczba aktorów voice-overowych, łącznie nagrano już 60 tysięcy linii dialogowych;[*] każde miasto będzie nieco inne z gospodarczego punktu widzenia, na koniunkturę wpływ będzie miał także gracz;[*] strażnicy w miastach nie będą tak silni jak w TES IV: Oblivion;[*] podróżować będziemy konno, będzie także system szybkiej podróży;[*] nie będzie walki wręcz;[*] potwierdzono 3 nowe ugrupowania: gildię magów (College of Winterhold), gildię wojowników (Companions), a także gildię złodziei. Razem z Mrocznym Bractwem mamy już cztery frakcje.[*]Walki ze smokami będą nieliniowe (nie będzie skrytpów). Smoki pojawiać się będą losowo, jeśli je zranimy, mogą utracić możliwość lotu

źródło - GZ

 

I nowe screeny:

256161_10150191377051404_131368351403_7044303_6335479_o.jpg

240453_10150191377036404_131368351403_7044302_4843137_o.jpg

 

P.S. Po co nam Wiedźmin (w tym roku), skoro jest Skyrim :potter:

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza
Gość Mr. Blue

Skyrim zapowiada się na kolejego, prawdziwego TESa. Czyli grę praktycznie bez fabuły (jak zwykle szlachetny bezimienny pogromca smoków :sick: ) z randomowym systemem walki, który (wspomnicie moje słowa) będzie co najwyżej średni. Sytuację ratuje klimat, bo wikin... tfu, Nordowie przepraszam są o wiele bardziej interesującą nacją niż cesarscy. Szkoda jednak, że zabraknie ciekawych postaci drugoplanowych do czego zdążyli się przyznać się sami twórcy...

 

Nie zrozumcie mnie źle, ale dla mnie, zwolennika gier prawdziwie fabularnych, porównywanie tego kolejnego zachodniego RPGa do naszej perełki i prawdziwego skarbu narodowego, jakim jest Wiedźmin ze swoim cynicznym i charakternym światem to obelga, którą mogę skwitować jedynie pustym śmiechem.

Edytowane przez Mr. Blue
  • Plusik 2
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

nie jestem jakims wielkim fanem RPG (chociaz je lubie) , za to jestem wielkim przeciwnikiem rpg fantasy w PFF ;p ale to co widze na tych filmikach tak mnie podnieca i robi wielkie wrazenie, wrazenie tego ze prawdziwa postac łazi sobie w pradziwym swiecie, a nie ze kupa pixeli biega w grze (nie chodzi mi o jakosc grafiki tylko poziom detali i dopracowania roznych elementow)

na szczescie widok TPP wyglada o wiele lepiej niz w faloucie, bo pewnie wiekszosc czasu bede go uzywal

 

ogolnie wielkie wrazenie!

 

http://www.ps3site.pl/e3-2011-hot-jeszcze-wiecej-gameplayu-ze-skyrim/75180

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

zobaczcie jaki glupi news

http://www.ps3site.pl/skyrim-nie-wyglada-tak-jakbysmy-chcieli-foto/79518

ze niby grafika słaba ?

moze i niektore tekstury nieco słabsze ale jak na gre takiego rozmiaru to w pelni zrozumiale

a chociazby ten screen robi super wrazenie (chociaz zaloze sie ze jest z PC)

VvY1K.jpg

 

a tutaj filmik z newsa, tez bardzo ladny, jedyne co mi sie nie podoba to walka w FPP, nigdy nie lubilem machania mieczem w pierwszej osbie, zwykle wyglada to drętwo i bez poweru (tutaj regula sie potwierdza)

mam nadzieje że widok TPP bedzie lepszy niż w falloucie bo zamierzam na nim grać wiekszosc czasu

http://www.youtube.com/watch?v=5iQ17r9xUwI&feature=player_embedded

Odnośnik do komentarza

Prawdę mówiąc nie potrzebuję grafiki lepszej niż w Oblivionie. Bardziej liczę na większe zróżnicowanie lokacji, ciekawsze questy i lepsze zbalansowanie magii, która w poprzednich częściach zazwyczaj ssała pałkę. No i wypadałoby dodać takie oczywiste rzeczy jak ciągłe skalowanie nagród za questy do poziomu gracza. Inaczej znowu dojdziemy do absurdalnej sytuacji kiedy niektórych questów nie opłaca się robić przed wbiciem określonego poziomu ze względu na otrzymanie słabszej nagrody.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

poogladalem troche dokladniej filmik

fajnie ze to wersja konsolowa, oczywiscie jakość filmiku nie pozwala na ocene datali ale widac ze na konsolach też wyglada spoko

 

walka z FPP nadal mi sie nie podoba (machanie mieczem, detekcja kolizji (tzn jej wizualny aspekt) ogolnie mysle ze to bedzie wkurzajace i kazdy kto probowal nożem skasować kogoś w strzelankach FPP (cod, bc2) wie jak wkurzjace jest to gdy postacie sie minął i trzeba sie szybko odwrocic zeby walnąć znowu, ogolnie powstaje chaos i lduzie sie krecą w kółko obok siebie probujac cokolwiek zobaczyc, tutaj moze byc podobnie

dlatego nastawiam sie na TPP , a fpp ewentualnie do czarów i strzelania z łuku moze byc spoko

 

podoba mi sie (mam nadzieje ze jest prawdą) informacja że mozna pdejmowac sie wszystkich prac jakie wykonują NPCe, np zostac kowalem, albo pracowac w tartaku itp, to rzadko spotykany w rpg bajer a pozwala sie wczuc w klimat i świat, pozwala naprawde odgrywać role (skoro to RPG) a nie tylko biegac i zabijać jak w wielu grach

mam nadzieje ze te prace zarobkowe beda jakos sensownie zrobione i wplecione w rozgrywke, no i że w ogole bedzie sens je wykonywać - tzn że kasa bedzie potrzbna i nie bedzie tak że możemy albo żmudnie pracowac przez godizne w tartaku albo wyskoczyć na pare potworów i z nich zgarnąć tą samą kase w 10min

 

zastanawiam sie jak rozwiążą klasy postaci, mamy jednego wojaka i wydaje sie on być "wszystko w jednym" moze na przemian walic mieczem, strzelac z łuku i czarować, mam nadzieje że sensownie rozwiążą możliwosci rozwoju postaci tak zbye mozna bylo sie skupić na jakiejś drodze rozwoju i czerpac z niej wyrazne korzysci (czesto jest tak ze te poboczne mniej oczywiste "klasy" sa zaniedbane i malo przydatne i np nie opyla sie rozwijac w kierunku łotrzyka bo skradanie słabo działa a sztylety maja mały DMG wiec o wiele prosciej jest isc łopatologicznie w cieżko zbrojnego rycerza nawalajacego mieczem od frontu)

inna sprawa czy magia nie bedzie przepakowana - w koncu skoro "mag" może przywołać burze z piorunami i nawalać w latajacego smoka na odległosc na rozne sposoby a co wtedy ma zrobić wojak specjalizujacy sie w walcze mieczem? czekać na dole i przyjmować na klate kolejne zionięcia ogniem, w nadziei że smok w koncu wyląduje i bedzie mozna go sieknąć w morde?

 

mozliwe ze w ogole rozmyje sie podział na klasy i bedzie sie grało wszechpotrzbnym bogiem ktory z daleka wali łukiem i czarami a z bliska tak samo skutecznie toporem, ma to swoje zalety, ale takie rozmycie postaci powoduje że nie bedzie sie chcialo przechodzić gry kilka razy na rozne sposoby (jako mag albo wojownik) , pozatym taki wszechstronny typek moze budzic mniej sympatii, bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego :P

 

 

jednak mam nadzieje ze moje watpliwosci sie nie sprawdzą i giera bedzie super, bo zapowiada sie naprawde mocarnie, na jednego z najlepszych RPGów z bajerami ktorych juz dawno zadna gra nie miala (bo wiekszosc teraz jest bardzo uproszczona i schematyczna)

Odnośnik do komentarza

no wlasnie o to chodzi że dostepny jest dla kazdego bo chyba nie bedzie takich prawdziwych klas, bedzie mozna rozwijac kazda scieżke, pytanie tylko czy kazda bedzie miala sens, balans, i czy bedzie mozna rozwinac wszystko na maxa czy trzeba bedzie sie na cos zdecydować bo "punktów" starczy na 100% jednego albo po 30% każdego itp

swoboda wyboru jest spoko, ale zeby te wybory byly zbalansowane i mialy sens

 

no i pytanie czy jak sie jest magikiem to czary typu storm call sa mocniejsze, czy wojownik ktory wcale nie rozwijał magii bedzie mogl tak samo mocno przywalić - jesli tak po co robić maga ktory jest słabszy w walce wręcz skoro wojownikiem mozna miec i to i to

 

o tego typu rozważania mi chodziło ;p

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

fajnie mnie zminusowali, nieuki cholerne, angielskiego sie uczyc! :P

 

moze i beda trudniejsze zwroty ale bez przesady

 

pozatym cenega pewnie nie dała by mozliwosci wyboru jezyka i jak juz by zrobili napisy to by dalo sie grac tylko po polsku i trzeba by szukać gdzies angielskiej wersji , na szczescie przy tak wielkiej grze jest mala szansa że bedzie im sie chciało bawic w tłumaczenie wiec ci co znają i lubią angielski nie maja sie czego obawiać :P

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...