Skocz do zawartości

Elder Scrolls V: Skyrim

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 210,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • gdyby mi sie chcialo wypelniac ta petycje to zagłosował bym na NIE po cholere psuc klimat gry, czy tak trudno zrozumiec po angielsku "iron sword" albo "hello im dwarf, plis go kill dragon" ?

  • raven_raven
    raven_raven

    Aj, już zapomniałem jak ta gierka robiła. Przez te wszystkie lata, po początkowych zachwytach, mam wrażenie, że o Skyrimie nie pisało się specjalnie pozytywnie. A że gra zabugowana, że głosy podkładaj

  • fashionvictim
    fashionvictim

    To może pare słów ode mnie. Grałam wczoraj około 3 godzin, bo grę (PS3) kupiłam wieczorem. Pierwsze wrażenie- świetne udźwiękowienie, które pojawia się już w menu. Najpierw jak zwykle pogrzebałam w op

Opublikowano

Na 9/10 to chyba nie zasługuje,bethesda poleciała w @uja totalnie.

Miały być włócznie,"niedźwiedziołaki" i latanie na smoku i co i jajco...

Włócznie służą jako strzały i jest ich tylko jeden typ,niedźwiedziołaki pojawiają się tylko jako przeciwnik a smoki albo są zbugowane albo coś bo swobodnym lataniem nazwać tego nie można.

Albo wrzucą obiecane patenty w darmowej łatce albo więcej nie kupię skyrimowego DLC.<foch>

Opublikowano

To jak z tym lataniem? Chciałem sobie posmigać na smoku jak w Dragon Knight Saga czy jeszcze lepiej jak w obu Drakanach. Byłoby pięknie jakby jeszcze trochępoziom trudności podnieśli to może koło wakacji (hehehe mam przesyt Skyrima) bym tam powrócił.

Opublikowano

Dawnguard i Hearthfire dużo zmieniają w mechanice gry i ludziska z beth nie mogą tego ogarnąć :P

 

A Dragonborn jednak wymiata, mimo kilku braków które ciężko wybaczyć( włócznie,latanie na smoku i niedźwiedziołaki) to chyba jedno z najlepszych DLC tej generacji.

MASA questów,lokacji przedmiotów,niezły główny wątek i podobne do Cthulhu poczwary które można sobie przywołać w walce :wub: .

Brać i kupować bez obaw,dobrze wydana kasa.

Opublikowano

No ale co z tym lataniem? Jak to wygląda? Czemu jest zabugowane? Można latać po Skyrim czy tylko po nowych miejscówkach? Można sobie przywołać smoczka z main questa albo dawnguarda i na nim latać? Weź coś napisz więcej ;p

Opublikowano

Smoki poruszają sie tylko po oskryptowanej trasie tzn tak jak w podstawce latają sobie nad jakąś lokacją a ty możesz tylko kazać mu zmienić cel ataku albo wylądować.

 

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

Dokładnie pfffff, ale wystarczy zrobić szybko osiągnięcie związane z lataniem i można o tym zapomnieć albo poczekać aż zrobia z tego normalne latanie.

Ale na to bym nie liczył bo nawet włóczni nie mogli dodać ze względu na ograniczenia silnika.

Reakcja graczy na tą informację była błyskawiczna:

 

http://youtu.be/EdIuVYR21xI

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

Pier.dolenie kotka za pomoca mlotka. Jakie ograniczenia? Chyba w ich glowach. Zapewne znowu nie potrafili ogarnac optymalizacji, gra sie wykrzaczala i zamiast po raz kolejny przyznac sie do not satisfying performance to gadaja o ograniczeniach silnika.

 

Kocham Skyrima miloscia prawdziwa, ale tak jak go kocham, to nienawidze Bethesdy za to co robi. Raz zrobi cos przy czym sie rozplywasz, by zaraz dowalic taka bzdure, ze rece opadaja.

Opublikowano

Moim zdaniem to jest jawny skok na kasę.

Za 3 miesiące zapowiedzą kolejny dodatek w którym po tygodniach ciężkiej pracy uda się zaimplementować włócznie, których gotowe animacje mają od zeszłego roku.

 

A naiwniacy zakochani w Skyrimie polecą z wywieszonym jęzorem i kupią a jak jeszcze dodadzą gigantycznego kraba to wszyscy kisiel w majtach po pierwszym trailerze.

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

Ehh,myślalem ze normalnie będziemy latać smokiem,sterować nim i wgl

Opublikowano

@ MYSZa7

Mody z włóczniami i latającymi smokami na PC są już od kilku miesięcy.

Na blaszakach ludziska robią nowe gildie,lokacje, cuda na kiju...

http://www.pcgamer.com/2012/10/28/the-25-best-skyrim-mods-2/

 

A filmik z Toddem który wstawiłem wypomina Beth ze pokazali włócznie już z okazji gamejam 2011 a teraz twierdza że ich silnik ogranicza.

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

A ten z latającym wampirem to zrobili fani od podstaw i Bethesda zakosiła im pomysł?

Opublikowano

Nie.

Wampirzy lord też był pierwszy raz pokazany na gamejam i jest pomysłem programistów Bethesdy.

 

Oby to była prawda... :wub:

Bethesda planuje wydanie jeszcze dwóch dużych DLC do Skyrima, wciąż pracuje też nad wydaniem dotychczasowych dodatków na PS3 i w ramach rekompensaty planuje udostępnić posiadaczom PlayStation 3 kilka darmowych bonusów. Tak przynajmniej wynika z nieoficjalnych informacji, które pojawiły się w sieci.

 

Na forum Reddit jeden z użytkowników podał wiele interesujących informacji o przyszłych losach Skyrima. Ich źródłem jest ponoć „kolega ze szkoły pracujący w firmie Bethesda”. Fakt, nie brzmi to zbyt wiarygodnie, nie można jednak wykluczyć, że część z ujawnionych szczegółów jest prawdziwa.

Najważniejsze — planowane są ponoć jeszcze dwa dodatki DLC rozmiarami przypominające wydanego w tym tygodniu Dragonborna (jeden ma być mniejszy, a drugi większy od niego). Najbliższe rozszerzenie skoncentruje się na początkach Nordów i kultury kontynentuSkyrim, a także na śnieżnych elfach i krasnoludach. W ostatnim dodatku gracze będą mogli zdecydować o wyborze nowego króla regionu i wezmą udział w wojnie z elfami.

Użytkownik poruszył również kwestię dotychczasowych DLC w wersji na PS3, które są dla Bethesdy ogromnym problemem. Jak pisze:

Nic bardziej nie obniża ich morale niż kłopoty z dodatkami w wersji na
PS3
. Nie przekupuje ich
Microsoft
[…]
— naprawdę chcą wydać swój produkt na tej konsoli, ale po prostu napotykają na problem za problemem. Nie chodzi tylko o jedną sprawę, ale o szereg problemów, które blokują wydanie dodatkowej zawartości na
PS3
.

Ponoć właściciele PlayStation 3 mogą liczyć na rekompensatę w postaci kilku mniejszych, darmowych rozszerzeń w stylu walki na wierzchowcu zaimplementowanej jakiś czas temu. Użytkownik Reddit wśród podobnych bonusów wymienia handlarza sprzedającego specjalne zbroje dla towarzyszy i DLC przygotowane z okazji prima aprilis, które ma odwoływać się do poprzednich gier Bethesdy.

Bethesda zamierza zaimplementować w Skyrimie funkcję resetu skilli, a następnie wprowadzić włócznie w kolejnym dużym DLC.

Do powyższych informacji należy podchodzić jednak z dużym dystansem. Zwłaszcza że zaprzeczył im Ricardo Gonzalez, programista z Bethesdy. Według niego rewelacje użytkownika Reddit to zbiór półprawd zebranych z różnych wywiadów i kłamstw.

 

http://www.cdaction....asnoludami.html

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

Za duzo ostatnio przeciekow okazuje sie prawda i to takich, ktore dementowali deweloperzy.

 

Pomysl na DLC i walke z elfami brzmi przegenialnie.

 

Ale (pipi)a, ja chce jakiekolwiek DLC do Skyrima! :(

Opublikowano

Mnie najbardziej raduje opcja respecu. Strasznie mi tego brakuje w podstawce. Wydałem inaczej perki ze względu na bugi (np. pozostające ash pile'e po disintegrate), a w patchach to ponaprawiali, ale więcej perków już nie mam. Respec bardzo by się przydał.

Opublikowano

Bedzie tylko na PS3! Ha!

 

Respec jest już w Dragonbornie na Xklocku :whistling:

Edytowane przez kudlaty88

Opublikowano

Kurde jaki ten dodatek jest dobry.

Najbardziej cieszy mnie zwiekszenie poziomu trudność. Przeciwnicy co prawda padają jak muchy ale przynajmniej biją tak mocno że musiałem używać miksturek leczących. A jeszcze została mi do przejścia bonusowa misja Ebony Warior dla postaci na 81lvl ,z tego co wyczytałem to jest najtrudniejszy przeciwnik w całej grze :yahoo:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.