Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Niemaly skok. Model Kratosa jest znacznie lepszy, oteksurowanie skory najlepsze w grach jakie widzialem szczerze mowiac. Jak na razie po 2,5 godzinach singla jest co prawda mniej widowiskowo, a to z tego wzgledu, ze trojka pod tym wzgledem postawila tak wysoko poprzeczke, ze pobic bylby nielada wyczyn. Nie znaczy to, ze jest zle, tylko po trojce szczerze powiedziawszy nie robi to az tak duzego wrazenia.

 

Grajac w trojke mowilem do siebie pod nosem "O (pipi)a, ale to wyglada." - poczatek, "O ja pier.dole, ale miazga" - Kronos, itd. Tutaj tez robi wrazenie, natomiast juz nie takie. Mowie sobie pod nosem natomiast jak pieknie to wyglada. Bo wyglada, a blur zastosowany w grze wiecej dodaje niz ujmuje, a pozwala przyoszczedzic mocy. Fajnie wyostrza obraz na danych fragmentach tudziez modelach.Tekstury sa zdecydowanie ostrzejsze niz w trojce i to jest widoczne. Tak naprawde to wymaksowany silnik na ta generacje. Wydaje sie, ze wiecej juz naprawde sie nie da.

 

Przy stronie tak wysokiego poziomu graficznego, wkurza niedorobiony dzwiek, natomiast mam nadzieje, ze patchem uporaja sie z problemem.

Odnośnik do komentarza

@Texz

Tylko i wyłącznie oryginalna ścieżka :) Błędne zsynchronizowanie opisał Voytec. Niestety te kłopoty z dzwiękiem strasznie bolą, bo jak już wspomniano, grafika to chyba max jaki może być.

 

Co do samej zawartości gry, to początek słabszy niż walka z Posejdonem, ale wszelkie lokacje to niebo, a ziemia w porównaniu z trójką. Posąg Apolla strasznie przypomina zabawę w Świątyni Pandory, za co duży plus. No i jest to chyba pierwszy God of War, który oferuje wymagające zagadki.

Bonusy, a w zasadzie ich brak to jakaś kpina. Nie ma żadnych dodatkowych Wyzwań, nie ma Areny, zwalony motyw z wyborem poziomów po przejściu gry, bzdurne New Game+ itp nie pozwalają wystawić noty na jaką powinien liczyć ten God of War.

Odnośnik do komentarza

Mam dokładnie takie samo zdanie.

 

Klimatem przypomina najbardziej jedynke, graficznie jest maksem możliwości PS3, lokacje sa swietne (z tych ktore zwiedzilem) natomiast gra ma spier.dolony system sejwow, a w zasadzie ich brak. Grasz na autosave i potem mozesz wybrac chaptery, ktore co jak co, ale nie sa pociete zbyt dobrze. Menu jest tragiczne jak na GoW (zapomnijcie o twarzy Kratosa), nie ma areny (daaaaaaaa faq?), do NG+ nie doszedlem, wiec sie nie wypowiem.

 

Z jednej strony to stary dobry God of War a z drugiej najmniej w nim God of Wara, bo pozbawiony jest charakterystycznych elementow. Pod tym wzgledem najlepsza czescia jest Ghost of Sparta.

Odnośnik do komentarza

Nie rozumiem narzekania na etap: "Trial of Archimedes". Takich momentów w grach, gdzie są bardzo trudne starcia i nie ma zapisu, było w grach wideo całe masy. Ludzie, którzy chcą, aby SMS ten fragment naprawili dodając zapis, powinni się wstydzić. Sam grałem na hardzie i po przejściu etapu, czułem ogromną satysfakcję. A ostatni Boss to było nieporozumienie. Jednak mam nadzieję, że Santa Monica da już sobie spokój z serią. Czas aby pokazali klasę w innych grach.

Odnośnik do komentarza

@Texz

Tylko i wyłącznie oryginalna ścieżka :) Błędne zsynchronizowanie opisał Voytec. Niestety te kłopoty z dzwiękiem strasznie bolą, bo jak już wspomniano, grafika to chyba max jaki może być.

 

Co do samej zawartości gry, to początek słabszy niż walka z Posejdonem, ale wszelkie lokacje to niebo, a ziemia w porównaniu z trójką. Posąg Apolla strasznie przypomina zabawę w Świątyni Pandory, za co duży plus. No i jest to chyba pierwszy God of War, który oferuje wymagające zagadki.

Bonusy, a w zasadzie ich brak to jakaś kpina. Nie ma żadnych dodatkowych Wyzwań, nie ma Areny, zwalony motyw z wyborem poziomów po przejściu gry, bzdurne New Game+ itp nie pozwalają wystawić noty na jaką powinien liczyć ten God of War.

 

 

Zagadki to jeden z najlepszych elementów gry. Są niezłe w dalszej części gry, gdy zbiera się odpowiednie przedmioty. Niektóre przypominają nawet Soul Reavera. Co do lokacji to zgodzę się, że w tej części trzymają równy poziom, w trójce była spora dysproporcja jak słabsze ogrody, czy kostka.

 

Niestety nie wiem po co puszczali przed premierą teksty, że Wstąpienie będzie mieć momenty przebijające początek, czy Kronosa z trójki. Nic takiego nie ma tutaj miejsca i nawet końcówka (niszczy wizualnie) nie ma porównania.

 

Najbardziej i tak rozczarowały mnie wykończenia, wszystko takie oklepane i ugrzecznione, zabrakło wypruwania flaków (Kronos, czy akcja z paznokciem), albo jak już się coś trafiło, to w  dużo gorszej wersji niż było poprzednio

przebicie potworka morskiego (Furii) o kadłub statku nie robi kompletnie wrażenia, gdy ktokolwiek widział wcześniej hydrę i maszt

Wychodzi na to, że najbardziej efektowny finisher trafił do multi z  rozcinaniem żuchwy.

 

Sama walka z kolei jest świetna i ładnie można mieszać różnymi żywiołami i ich specyficznymi atakami. Do tego są jeszcze bonusowe bronie i chwyty na łańcuchu gdzie złapaną pokraką można wywijać jak szmatą. Moim faworytem był dar od Posejdona, po odblokowaniu magii można było wszystkich w zasięgu zamrozić, a potem porozbijać jak kiedyś za pomocą łba gorgony. Jeszcze są specjalne itemy, które również można ładnie wykorzystać w walce, jak spowolnienie, czy klon, coś jak w nowym DmC u Vergila. A przecież jest jeszcze pasek rage, który po naładowaniu ma unikalne zdolności dla każdej broni (np armia hadesa z jedynki). Tutaj nie ma do czego się przyczepić.

Odnośnik do komentarza

Gra pękła. Niecałe 7 godzin na liczniku.

 

7h ? Pewnie na normalu i szybka rozgrywka :P Ja na hardzie miałem 12h (GoW3 dla porównania 11,5h).

 

@Zwyrol

Finishery niektóre bardzo fajne, szczególnie ten na Meduzie. Szkoda, że na znanych postaciach to zmienili tylko wykończenie Cyklopa. Bestiariusz też mógłby być większy. W każdym dużym GoW były przynajmniej 2-3 rodzaje Minotaurów i Cyklopów. Tutaj mamy jednego Słonia i Cyklopa z tych większych, który występuje chyba z 3 razy w calej grze. Za to Generał Satyr czy jak mu tam, bardzo przypadł mi do gustu (finisher też :)).

Odnośnik do komentarza

Jaki poziom trudności, hard ? Najważniejsza jest pierwsza runda, więc trza ją rozegrać na spokojnie. Dobrze jest mieć ulepszone spowalnianie i cień. Jak masz ulepszony żywioł Hadesa, to używaj za każdym razem Gniewu. Jeżeli chodzi o magię to ta z Ognia. Naucz się blokować ataki Meduz, szczególnie ten chwyt, bo on zawsze zabiera trochę energii, a po sparowaniu zamienia się wszystkich w kamień. Jak wyjdą Syreny, to używaj magii. Często jedna czy dwie wypadnie z planszy.

W drugiej fazie, stań przy brzegu i wyrzucaj Harpie z areny (R1). Avatarówny, na spokojnie pojedyńczymi ciosami i parowaniem. Brutalne wykończenie daje zawsze energię. Talosa załatw z dystansu, szczególnie gdy się naładuje.

Trzecia faza jest najłatwiejsza. Stój blisko Centaura i paruj ataki. Reszta to już tylko formalność.

 

New Game+ polega na tym, że masz wszystko to co zdobyłeś w zwykłej grze (Spowalnianie i Cień odkrywa się zgodnie z fabułą). Podczas NG+ można używać zdobytych przedmiotów (nieskończony Rage itp). Trofea w tym trybie są zablokowane. Po przejściu gry są dostepne dodatkowe stroje (strasznie słabe), zarówno w NG+, jak i normalnie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Beka z tych co mieli problemy na normalu. Dzięki wam, z(pipi)ali wszystkie poziomy. Teraz to nawet very hard będzie łatwy   :wallbash: 
 

In the 1.03 update, at the end of each elevator stage (3 total), players will now receive a measured amount of Green Health Orbs and a nominal amount of Blue Magic Orbs back. This change affects all difficulty levels. We are confident this revision will address feedback regarding “Trial of Archimedes” while still preserving the level of challenge appropriate for this late section of the game.

Odnośnik do komentarza

JMilan ostatnio pisał, że nie ma czasu się męczyć przy grze, że to powinna być przygoda, tęcza, iskierki i kucyki i takie trialsy nie mają miejsca w 2013 roku. 

 

To ja się pytam takich milanów - co za problem włączyć easy? czy trailsy też były trudne na easy? normal zostawcie ludziom, którzy chcą jeszcze chociaż tę cząstkę satysfakcji z pokonania kogoś trudnego, ukazania swego skilla i tych emocji, plis.

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

a ja ci napiszę, kazdego gowa poprzedniego kończyłem na hard, i pamietałem że trudniejsze momenty mogą byc na hardzie upierdliwe, dlatego wybrałem normal.

Przeszedłem winde na normalu, ale nie obyło sie bez 5-6 powtórzeń, i nie wspominam tego jako zabawy,  a raczej total frustration przez głupi brak checkpointa chociażby po animacji, i kompletnego braku mozliwosci omijania cutscenek pomiedzy pietrami, to dobijało chyba najbardziej.

 

easy jest dla cieniasów którzy maja dwie lewe rece.

 

figaro, piszesz mi "zostawcie normala" , poyevbało cie?  jaki ja mam na to wpływ jak nawet nie napisałem maila do santa moniki? jestes nienormalny, czy zyjesz w swiecie bez klamek?

Odnośnik do komentarza

W tej grze nie ma nic trudnego. Raptem raz wystarczyło mocniej spiąć poślady na hard i przycisnąć trochę; zamiast się bawić i odwalać akcje po prostu przejść trudny moment. Rozpętano wielką aferę o pierdołę a potem robią gry które się same przechodzą albo narzekają wszyscy na około że samograj.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...