Skocz do zawartości

Halo Combat Evolved - remake na X360

Featured Replies

  • Odpowiedzi 455
  • Wyświetleń 64,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Grafika grafiką, gra ta sama co sprzed lat. Pewnie wyjdę na trolla a posta zminusujecie, ale zaznaczę mimo wszystko, że Halo krytykować nie chcę. Dziwi mnie jednak, że z takim zapałem i entuzjazmem lu

  • Przeczytaj i przeanalizuj to co sam napisałeś ponieważ oni WŁAŚNIE TO ZROBILI!!!!!!   Masz zwolenników:   HALO1 NTSC - pistol HALO 2 - BR HALO 3 - BR HALO REACH <-- Ty do tego grona się zali

  • To jest znakomita wiadomość. Jestem generalnie przeciwny odświeżajkom, ale pierwsza część Halo to był mój pierwszy FPS. Gra, która zapoczątkowała u mnie otwarcie się na ten gatunek. Kto wie? Być może

Opublikowano

piekne , nie piekne staje sie to faktem, ale mowie zobaczymy jak to wyjdzie w praniu i czy MLG przsiadzie sie na n0-bloom, bo z tego co ludzie pisza beda osobne playlisty z bloomem jak bylo i cllasic czyli no-bloom, no i oby mozna bylo on/off w customach zrobic, czyli jak kto chce.

Opublikowano

Mam pytanie: a kiedy dokładnie ten update będzie ?

Opublikowano

To Halo Ce to w ogóle bardziej robi niż Reach, a news konkretny może jeszcze będą ludzie z tej gry ;]

Opublikowano
  • Autor

No to się porobiło :) Trza odkurzyć Xa. Pozytywnie się w końcu zrobiło na tym forum :)

Opublikowano

@Hiczniak

 

przed premierą Halo CE Anniversary. można gdybać że na 2-3 tygodnie przed premierą remake'a

Opublikowano

Wszystko fajnie, ale bloom to nie jest jedyna spartolona na maksa rzecz w multi H:R. Co z kolbami ? co z amroshitami i innym chorymi pomysłami ? Co z bzdurami ? Co z granatami ? Dużo chłopaki z 343 mają do poprawy, cięzką pracę sobie wybrali - bo taką niewątpliwie jest sprzątanie burdelu jaki pozostawiło po sobie Bungie ;) Ale mimo wszystko, brak blooma to naprawdę bardzo pozytywna wiadomośc, nawet jeśli reszta będzie dalej spartolona, to brak blooma z pewnością dużo da tej grze. Czekam, bo nadzieja wróciła.

Opublikowano

Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko.

Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu).

Opublikowano

Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko.

Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu).

Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy?

"So say I have an AR and a DMR

I use the AR to take your shelds down to 1%

you have just a tiny sliver of shield

at that point, if I shoot you in the head with the DMR

you do not die

the damage from the DMR does not bleed through into health

same with a melee

if you have 1% shield

and I melee you

it only pops your shield

no damage to health

the new title update turns that off

and it works like it does in old Halo games

10x better"

-cT

 

A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded

 

Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC ;)

Opublikowano

Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko.

Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu).

Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy?

"So say I have an AR and a DMR

I use the AR to take your shelds down to 1%

you have just a tiny sliver of shield

at that point, if I shoot you in the head with the DMR

you do not die

the damage from the DMR does not bleed through into health

same with a melee

if you have 1% shield

and I melee you

it only pops your shield

no damage to health

the new title update turns that off

and it works like it does in old Halo games

10x better"

-cT

 

A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded

 

Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC ;)

 

To samo tyczy się wszystkich remake'ów - mają wersję Classic i wersję Reach - rozbudowaną i lepiej przystosowane do mechanik tej gry.

Opublikowano

Dawno mię tu nie było, powiedzcie mi uprzejmie czy aby pograć w nowe mapki wystarczy że nabędę annniversary i będzie tam już multi czy muszę jeszcze do tego mieć reacha ?

Opublikowano

Wystarczy Anniversary.

Opublikowano

jezeli bede to dopiero okolo 22, a Ty zrob tak zebym nie mial blooma juz :P:)

Opublikowano

Bardzo podobała mi się prezentacja poziomu w dżungli. To tam gdzie po raz pierwszy napotyka się te małe kuliste gó$#@? Nie jestem wielkim fanem multi w Halo, ale mój brat, który dobija dla mnie achievementy w tym trybie przyjął zmiany z otwartymi ramionami. Ja, prawdę mówiąc, nie wiem o czym piszecie :whistling: .

Opublikowano

Ja nie wiem po jaką cholerę dają grać w tą grę takiemu pacanowi, co nawet nie wie gdzie ma kolbę na padzie... O_O

Opublikowano

3strzalowy, fajnie , tylko szkoda ze fire rate, nie jest jak w h1, pistol w riczu jest tak szybki ze to bedzie masakra przy 3ech strzalach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.