Opublikowano 18 sierpnia 201113 l piekne , nie piekne staje sie to faktem, ale mowie zobaczymy jak to wyjdzie w praniu i czy MLG przsiadzie sie na n0-bloom, bo z tego co ludzie pisza beda osobne playlisty z bloomem jak bylo i cllasic czyli no-bloom, no i oby mozna bylo on/off w customach zrobic, czyli jak kto chce.
Opublikowano 18 sierpnia 201113 l To Halo Ce to w ogóle bardziej robi niż Reach, a news konkretny może jeszcze będą ludzie z tej gry ;]
Opublikowano 18 sierpnia 201113 l Autor No to się porobiło Trza odkurzyć Xa. Pozytywnie się w końcu zrobiło na tym forum
Opublikowano 18 sierpnia 201113 l @Hiczniak przed premierą Halo CE Anniversary. można gdybać że na 2-3 tygodnie przed premierą remake'a
Opublikowano 18 sierpnia 201113 l Wszystko fajnie, ale bloom to nie jest jedyna spartolona na maksa rzecz w multi H:R. Co z kolbami ? co z amroshitami i innym chorymi pomysłami ? Co z bzdurami ? Co z granatami ? Dużo chłopaki z 343 mają do poprawy, cięzką pracę sobie wybrali - bo taką niewątpliwie jest sprzątanie burdelu jaki pozostawiło po sobie Bungie Ale mimo wszystko, brak blooma to naprawdę bardzo pozytywna wiadomośc, nawet jeśli reszta będzie dalej spartolona, to brak blooma z pewnością dużo da tej grze. Czekam, bo nadzieja wróciła.
Opublikowano 19 sierpnia 201113 l Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko. Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu).
Opublikowano 19 sierpnia 201113 l Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko. Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu). Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy? "So say I have an AR and a DMR I use the AR to take your shelds down to 1% you have just a tiny sliver of shield at that point, if I shoot you in the head with the DMR you do not die the damage from the DMR does not bleed through into health same with a melee if you have 1% shield and I melee you it only pops your shield no damage to health the new title update turns that off and it works like it does in old Halo games 10x better" -cT A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2: http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC
Opublikowano 19 sierpnia 201113 l Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko. Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu). Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy? "So say I have an AR and a DMR I use the AR to take your shelds down to 1% you have just a tiny sliver of shield at that point, if I shoot you in the head with the DMR you do not die the damage from the DMR does not bleed through into health same with a melee if you have 1% shield and I melee you it only pops your shield no damage to health the new title update turns that off and it works like it does in old Halo games 10x better" -cT A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2: http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC To samo tyczy się wszystkich remake'ów - mają wersję Classic i wersję Reach - rozbudowaną i lepiej przystosowane do mechanik tej gry.
Opublikowano 19 sierpnia 201113 l Dawno mię tu nie było, powiedzcie mi uprzejmie czy aby pograć w nowe mapki wystarczy że nabędę annniversary i będzie tam już multi czy muszę jeszcze do tego mieć reacha ?
Opublikowano 19 sierpnia 201113 l jezeli bede to dopiero okolo 22, a Ty zrob tak zebym nie mial blooma juz
Opublikowano 19 sierpnia 201113 l Bardzo podobała mi się prezentacja poziomu w dżungli. To tam gdzie po raz pierwszy napotyka się te małe kuliste gó$#@? Nie jestem wielkim fanem multi w Halo, ale mój brat, który dobija dla mnie achievementy w tym trybie przyjął zmiany z otwartymi ramionami. Ja, prawdę mówiąc, nie wiem o czym piszecie .
Opublikowano 25 sierpnia 201113 l http://www.gametrailers.com/video/gc-11-halo-anniversary/719745 Z tego co zrozumiałem to będzie można grać w customach tego classica z możliwością wyłączenia z(pipi)anych AA!!
Opublikowano 25 sierpnia 201113 l Ile ma być map nowych? Gram ostatnio w Reach i przyznam że już mi trochę zbrzydły te same widoki.
Opublikowano 25 sierpnia 201113 l Ja nie wiem po jaką cholerę dają grać w tą grę takiemu pacanowi, co nawet nie wie gdzie ma kolbę na padzie... O_O
Opublikowano 25 sierpnia 201113 l Nie śledzę za bardzo tematu z Halo ale jeżeli w multi reach dołączonego do Halo remake ma być zmniejszony bloom broni itp. to wyjdzie jakaś stosowna łatka dla posiadaczy reach?
Opublikowano 26 sierpnia 201113 l Prisoner i 3-strzałowy pistol! http://halo.xbox.com/en-us/intel/featured/video/bts-anniversary-multiplayer/22c7b7e6-8106-4ac9-a5cd-c53660d02434
Opublikowano 26 sierpnia 201113 l 3strzalowy, fajnie , tylko szkoda ze fire rate, nie jest jak w h1, pistol w riczu jest tak szybki ze to bedzie masakra przy 3ech strzalach
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.