Daddy 4233 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 (edited) http://www.ppe.pl/ne...chce_pisac.html żeby nie robić burdelu w temacie AW1 to już kolejne ogłoszenie Remedy dotyczące X360, no co liczycie jakieś poprawki względem AW1? miejsce rozgrywki ? dla mnie: więcej dobrych zagadek, interakcji z mieszkańcami, mniej walki, wyjabanie tego kompasu co pokazuje droge do celu, jeszcze większe schizy i brutalność +18 Edited June 12, 2011 by Daddy Quote
wrog 636 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Trochę za wcześnie na taki temat... Niech najpierw grę oficjalnie zapowiedzą. Quote
Daddy 4233 Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 już parę newsów/plotek było o AW2 wrzucanych do tematu AW1 więc lepiej stworzyć nowy temat, nie zapowiedzą gry za 2mc na E3 temat do kosza. Quote
Guest donsterydo Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Jak w dziale PS3 można było założyć temat o Uncharted 3 na podstawie samych fanowskich fanartów to i tu nie zaszkodzi. Tym bardziej, że po drugim dodatku i ofertach pracy developing Alan Wake 2 jest niemalże pewny. Co do samej gry to mi się wszystko podobało tak jak było. Niech tylko dalej historia będzie wciągająca i git. Quote
zloto 737 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/i/Ireland_cliffs_of_moher1.jpg Screen w real-time ? Mnie końcowa kwestia Alana w drugim dodatku dobitnie uświadomiła o tym, że AW2 będzie i jestem pewny, że już trwają nad nim prace, a nie dopiero będą rozpoczęte. Quote
canuks 63 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Co mają poprawić .... niemal wszytko -klimat .. niech napięcie i niepewność towarzyszy graczowi przez całą grę a nie tylko 2-3 miejscówkach -ta gra aż się prosi o dobre przemyślane zagadki w ilości sporej -większa różnorodność opetanych z różnymi cechami ,a nie jak dotychczas wsio na jedno kopyto. - zróżnicowany poziom trudności niech KOSZMARNY będzie tym koszmarnym poziomem trudnosći a nie jak obecnie bez różnicy na jakim gramy . - pozbyć się schematu rozgrywki z punktu A do B ... lub go urozmaicić dając np 3 różne trasy z różnymi przygodami po drodze .Niech gracz wybierze sam drogę . - Wydać grę szybciej niż AW1 czyli poniżej 5lat od zapowiedzi :D Quote
kubson 3189 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy zwiedzanie miasteczka swobodne rozmowy z mieszkancami itd itp bo juz ktorys raz to napisze bright falls to zmarnowany potencjal fajnie jakby zrobili sny na jawie czy cos w tych klimatach np wchodzisz normlanie do sklepu kupic latarke/baterie sprzedawca schyla sie pod lade i nagle wylania sie opentaniec i nagle alan tracie poczucie z rzeczywistoscia to by bylo na tyle Quote
Guest Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Bardziej urozmaicona walka i mniejsze jej natezenie, to jest klucz. Quote
MatekDM 1300 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy Czy ja wiem... Noc ma jednak swój urok i jest głównym sprawcą budowy całego napięcia. Dzień niczego tu nie wskóra, bo choćby najlepszy grafik, scenarzysta i programista próbował stworzyć coś klimatycznego w świetle promieni słonecznych, to nie przebije to akcji pod osłoną nocy. Quote
Cethu 13 Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 No nie do końca, bo noc nabiera klimatu gdy dla kontrastu dodamy dzień. A w AW mieliśmy w 90% tylko noc, przez co robiło się do dosyć nudne. A las może być straszny zarówno w dzień jak i w noc. Ja mam tylko nadzieję, że: -utrzymają klimat Twin Peaks, -zmniejszą ilość bzdurnego strzelania, -dodadzą więcej kombinowania i swobody w przechodzeniu gry. Quote
SzczurekPB 2254 Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 (edited) Ja mam nadzieję, że w grze będzie Barry Wheeler 8) Jego teksty i zachowanie w pierwszej części gry były genialne. Edited April 5, 2011 by SzczurekPB Quote
Mani 686 Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Jezeli ludzie z Remedy chcą klimatu Twin Peaks to powinni pograć w Deadly Premonition. Graficznie padaka ale klimatem EPIC. Quote
Oskar Dirlewanger 9 Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Może Alan nie będzie już głównym bohaterem? Oby. Byłoby ciekawiej. BTW teraz gra będzie tworzona krótko i nie będzie zanizania ocen tym kretynskim argumentem (bo jak na kilka lat produkcji mogli się lepiej postarać!). 1 Quote
aux 3790 Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Do poprawienia są gracze którzy nie kupili tak genialnego ex'a. I kampania reklamowa powinna być lepsza, beta Halo 4 w pudełku czy coś w tym stylu. Co do samej gry to mam tylko jedno życzenie - powinna być dłuższa. I tak jak mówi Mani, twórcy powinni zagrać w Deadly Premonition. Quote
Magik 1124 Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 (edited) Czyzby AW2 wkoncu pozbyl sie zwalonej animacji twarzy? http://www.next-gen.biz/features/remedy-claims-new-tech-raises-the-bar-for-facial-animation Chca przebic L.A Noire pod tym wzgledem . Edited April 12, 2011 by Magik Quote
Daddy 4233 Posted April 12, 2011 Author Posted April 12, 2011 dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę, przed premierą AW1 też było o ich technologi animacji twarzy a po premierze że nie zdążyli ktoś pisał o walce w dzień, bezsensu walka jest w nocy, w ciągu dnia eksploracja miasteczka i dialogi z mieszkańcami, dobry podział Quote
Mani 686 Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Daddy tak ... eksploracja miasteczka i dialogi. Jestem na tak pod warunkiem, że nie zrobią z tego sandboxa Quote
Zwyrodnialec 1722 Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 -zmniejszą ilość bzdurnego strzelania, Strzelanie było dobre, tylko powinni zróżnicować przeciwników i ich słabe punkty, bo każdego w zasadzie zabija się w ten sam schematyczny sposób. Naświetlanie i kilku strzałów. Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje. Jakieś zwierzęta w lesie (łoś, niedźwiedź, wilki), same ptaki to za mało. ;] Do tego więcej sekcji dziennych i żeby za dnia też coś się działo, a nie jak w oryginale zawsze spokojnie, przez co nie było elementu zaskoczenia. No i jeszcze jedno, niech bohater nie traci zebranej broni co chapter, bo mając tą wiedzę, w jedynce nie trzeba było w ogóle oszczędzać lepszych pukawek (strzelba, granaty), skoro i tak później trzeba było zbierać wszystko od początku. Quote
Guest Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 (edited) Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje. No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused: Ja też bym wolał mniej strzelania, więcej myślenia, budowania nastroju. Na dłuższą metę było to usypiające i dlatego nie dotrwałem do końca. Taka gra powinna oferować morze smaczków, ukrytych znajdziek itd. Historia powinna być zwarta, gęsta, dlatego sandbox odpada (no chyba, że to będzie mini sandbox ). Kontynuowanie tak sztywnego podziału na noc(walka) i dzień(spacerek), nie jest ok, bo to rodzi schematy "zaczynam rano, więc spoko, nie ma gnata, łazimy po mieście. ok. teraz noc, wyciągamy gnata i strzelamy" Przypomina to Sillent Hilla, ale tam płynne przeście w rdzawe kolorki, było niewiadomą (nasłuchiwanie syreny, pełne gacie itd.), co dodawało klimatu, a tutaj tego brakuje. Edited April 12, 2011 by Guest Quote
Guest Mr. Blue Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Przecież byli bossowie w jedynce... Kombajn Smutku, Traktor Zniszczenia... Quote
Oldboy 984 Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Ale co jak co klimacik miał przedni, do dziś przejeżdżając obok zalesionych anten nadawczych przed oczami mam stacje radiową z Wake-a, chętnie dwójkę widziałbym jeszcze bardziej otwartą na sandbox i misji tyle w nocy co i w dzień. Na dodatek z deszczem, ze śniegiem jak i z burzą w tle a'la RDR Quote
Zwyrodnialec 1722 Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused: Oj tam, do dzisiaj pamiętam tego jaszczura w szkole z SH1, któremu trzeba było strzelić w otwarty pysk. O czym dowiadywaliśmy się z pewnej książki, jak jakiś typek zabił chyba smoka strzałą z łuku w gardło i trzeba było przeneiść ten sposób właśnie na wyżej wymienioną walkę. Nie wspominając już o spotkaniach z Piramidogłowym, zwłaszcza ostatnie z dwoma jednocześnie, albo z grubym Eddym. Quote
Daddy 4233 Posted April 13, 2011 Author Posted April 13, 2011 bossowie nie pasują do AW, co najwyżej jacyś sub-bossowie niedźwiedź czy coś lepiej żeby było większe zróżnicowanie przeciwników wilki, itd. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.