Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alan Wake's American Nightmare

Featured Replies

Opublikowano

http://www.ppe.pl/ne...chce_pisac.html

 

żeby nie robić burdelu w temacie AW1

 

to już kolejne ogłoszenie Remedy dotyczące X360, no co liczycie jakieś poprawki względem AW1? miejsce rozgrywki ?

 

dla mnie: więcej dobrych zagadek, interakcji z mieszkańcami, mniej walki, wyjabanie tego kompasu co pokazuje droge do celu, jeszcze większe schizy i brutalność +18

Edytowane przez Daddy

  • Odpowiedzi 409
  • Wyświetleń 45,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Może i tak, ale szanuje developera nie za patrzenie na słupki sprzedaży, ale za to, że daje nam grę z duszą. Do tej pory nie mogę zrozumieć narzekań na pierwszego Alana. Na to, że nudny, mało urozmaic

  • Są i kolejne recenzje, większość ocen w przedziale 6-8. Wygląda na to że mamy pierwszego poważnego kandydata do rozczarowania roku.

  • AW to jedna z najlepszych gier tej generacji, a to, że tak słabo się sprzedała świadczy o totalnym bezguściu dzisiejszych graczy, którzy wolą napieprzać w różne cody (nie mam nic do Cod'a, świetna gra

Opublikowano

Trochę za wcześnie na taki temat... Niech najpierw grę oficjalnie zapowiedzą.

Opublikowano
  • Autor

już parę newsów/plotek było o AW2 wrzucanych do tematu AW1 więc lepiej stworzyć nowy temat, nie zapowiedzą gry za 2mc na E3 temat do kosza.

Opublikowano

Jak w dziale PS3 można było założyć temat o Uncharted 3 na podstawie samych fanowskich fanartów to i tu nie zaszkodzi. Tym bardziej, że po drugim dodatku i ofertach pracy developing Alan Wake 2 jest niemalże pewny.

 

Co do samej gry to mi się wszystko podobało tak jak było. Niech tylko dalej historia będzie wciągająca i git.

Opublikowano

Co mają poprawić .... niemal wszytko :D

 

-klimat .. niech napięcie i niepewność towarzyszy graczowi przez całą grę a nie tylko 2-3 miejscówkach

-ta gra aż się prosi o dobre przemyślane zagadki w ilości sporej :)

-większa różnorodność opetanych z różnymi cechami ,a nie jak dotychczas wsio na jedno kopyto.

- zróżnicowany poziom trudności niech KOSZMARNY będzie tym koszmarnym poziomem trudnosći a nie jak obecnie bez różnicy na jakim gramy .

 

- pozbyć się schematu rozgrywki z punktu A do B ... lub go urozmaicić dając np 3 różne trasy z różnymi przygodami po drodze .Niech gracz wybierze sam drogę .

 

- Wydać grę szybciej niż AW1 czyli poniżej 5lat od zapowiedzi :D :D

Opublikowano

jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy ;)

 

zwiedzanie miasteczka swobodne rozmowy z mieszkancami itd itp bo juz ktorys raz to napisze bright falls to zmarnowany potencjal ;)

 

fajnie jakby zrobili sny na jawie czy cos w tych klimatach np wchodzisz normlanie do sklepu kupic latarke/baterie :D sprzedawca schyla sie pod lade i nagle wylania sie opentaniec i nagle alan tracie poczucie z rzeczywistoscia ;)

 

to by bylo na tyle

Opublikowano

Bardziej urozmaicona walka i mniejsze jej natezenie, to jest klucz.

Opublikowano

jak dla mnie to najwazniejsze zeby dali akcje za dnia przciez mozna zbudowac zaje*isty klimat bez nocy ;)

Czy ja wiem... Noc ma jednak swój urok i jest głównym sprawcą budowy całego napięcia. Dzień niczego tu nie wskóra, bo choćby najlepszy grafik, scenarzysta i programista próbował stworzyć coś klimatycznego w świetle promieni słonecznych, to nie przebije to akcji pod osłoną nocy.

Opublikowano

No nie do końca, bo noc nabiera klimatu gdy dla kontrastu dodamy dzień. A w AW mieliśmy w 90% tylko noc, przez co robiło się do dosyć nudne. A las może być straszny zarówno w dzień jak i w noc.

Ja mam tylko nadzieję, że:

-utrzymają klimat Twin Peaks,

-zmniejszą ilość bzdurnego strzelania,

-dodadzą więcej kombinowania i swobody w przechodzeniu gry.

Opublikowano

Ja mam nadzieję, że w grze będzie Barry Wheeler 8)

 

Jego teksty i zachowanie w pierwszej części gry były genialne.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Jezeli ludzie z Remedy chcą klimatu Twin Peaks to powinni pograć w Deadly Premonition. Graficznie padaka ale klimatem EPIC.

Opublikowano

Może Alan nie będzie już głównym bohaterem? Oby. Byłoby ciekawiej.

 

BTW teraz gra będzie tworzona krótko i nie będzie zanizania ocen tym kretynskim argumentem (bo jak na kilka lat produkcji mogli się lepiej postarać!).

Opublikowano

Do poprawienia są gracze którzy nie kupili tak genialnego ex'a. I kampania reklamowa powinna być lepsza, beta Halo 4 w pudełku czy coś w tym stylu. Co do samej gry to mam tylko jedno życzenie - powinna być dłuższa. I tak jak mówi Mani, twórcy powinni zagrać w Deadly Premonition.

Opublikowano
  • Autor

dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę, przed premierą AW1 też było o ich technologi animacji twarzy a po premierze że nie zdążyli :rolleyes:

 

 

ktoś pisał o walce w dzień, bezsensu walka jest w nocy, w ciągu dnia eksploracja miasteczka i dialogi z mieszkańcami, dobry podział

Opublikowano

Daddy tak ... eksploracja miasteczka i dialogi. Jestem na tak pod warunkiem, że nie zrobią z tego sandboxa ;)

Opublikowano
-zmniejszą ilość bzdurnego strzelania,

 

Strzelanie było dobre, tylko powinni zróżnicować przeciwników i ich słabe punkty, bo każdego w zasadzie zabija się w ten sam schematyczny sposób. Naświetlanie i kilku strzałów.

 

Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje.

 

Jakieś zwierzęta w lesie (łoś, niedźwiedź, wilki), same ptaki to za mało. ;]

 

Do tego więcej sekcji dziennych i żeby za dnia też coś się działo, a nie jak w oryginale zawsze spokojnie, przez co nie było elementu zaskoczenia.

 

No i jeszcze jedno, niech bohater nie traci zebranej broni co chapter, bo mając tą wiedzę, w jedynce nie trzeba było w ogóle oszczędzać lepszych pukawek (strzelba, granaty), skoro i tak później trzeba było zbierać wszystko od początku.

Opublikowano

Chcę bossów, skoro w Silent Hill można, to tutaj też się da i wcale to klimatu nie zepsuje.

No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused:

Ja też bym wolał mniej strzelania, więcej myślenia, budowania nastroju. Na dłuższą metę było to usypiające i dlatego nie dotrwałem do końca. Taka gra powinna oferować morze smaczków, ukrytych znajdziek itd. Historia powinna być zwarta, gęsta, dlatego sandbox odpada (no chyba, że to będzie mini sandbox :thumbsup: ). Kontynuowanie tak sztywnego podziału na noc(walka) i dzień(spacerek), nie jest ok, bo to rodzi schematy "zaczynam rano, więc spoko, nie ma gnata, łazimy po mieście. ok. teraz noc, wyciągamy gnata i strzelamy" Przypomina to Sillent Hilla, ale tam płynne przeście w rdzawe kolorki, było niewiadomą (nasłuchiwanie syreny, pełne gacie itd.), co dodawało klimatu, a tutaj tego brakuje.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Przecież byli bossowie w jedynce... Kombajn Smutku, Traktor Zniszczenia... :teehee:

Opublikowano

Były jeszcze Monster Trucki Żalu ;)

Opublikowano

Ale co jak co klimacik miał przedni, do dziś przejeżdżając obok zalesionych anten nadawczych przed oczami mam stacje radiową z Wake-a, chętnie dwójkę widziałbym jeszcze bardziej otwartą na sandbox i misji tyle w nocy co i w dzień. Na dodatek z deszczem, ze śniegiem jak i z burzą w tle a'la RDR :nyam1:

Opublikowano
No właśnie bosowie w Silent Hill psuli klimat (jakieś motyle i inne dyrdymały):confused:

 

Oj tam, do dzisiaj pamiętam tego jaszczura w szkole z SH1, któremu trzeba było strzelić w otwarty pysk. O czym dowiadywaliśmy się z pewnej książki, jak jakiś typek zabił chyba smoka strzałą z łuku w gardło i trzeba było przeneiść ten sposób właśnie na wyżej wymienioną walkę.

 

Nie wspominając już o spotkaniach z Piramidogłowym, zwłaszcza ostatnie z dwoma jednocześnie, albo z grubym Eddym.

Opublikowano
  • Autor

bossowie nie pasują do AW, co najwyżej jacyś sub-bossowie niedźwiedź czy coś :P lepiej żeby było większe zróżnicowanie przeciwników wilki, itd.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.