Skocz do zawartości

Darksiders II


Crying_Wolf

Rekomendowane odpowiedzi

Hahah problem rozwiązany. Jeśli ktoś miał/ma ten sam problem (zawieszanie gry przy Labiryncie Szafarza), to polecam ten sposób (mi pomógł):

 

1. Enter the room with the book and move, until the Autosave starts

 

2. Leave the game

 

3. Reload the game - you are back in the room with the book

 

4. Move towards the book until the autosave starts (do NOT touch the action-button!)

 

5. Hit "Start" instead and enter the options-menu

 

6. Remove ALL hooks in the list - like vibration, auto collect...

 

7. set ALL the sounds to zero

 

8. the gamma-setting shall be exactliy in the middle

 

9. Leave options (auto- save)

 

10. Hit the action button.

 

 

After "entering" the book the first time the bug never reappeared even after resetting the options...

 

link do posta:

http://community.darksiders.com/go/thread/view/138731/29363927/Soul_Arbiters_Maze_Freeze&post_num=3#523810985

Odnośnik do komentarza

Kamera rzeczywiście jest kijowa. Niestety Śmierć jak wspomniał kolega Danielskii jest chłopcem na posyłki, odszczekującym się ale zawsze.

Niby główna nić fabuły jest ale gra przypomina zlepek pojedynczych misji.Poza tym dłużyzna.

PS.Hefalumpy nie są złe, dalej to jest mono:)

Steam kod gry na PC jest za 50 zł. Na 200 zł do wysupłania gra nie zasłużyła imo.

Odnośnik do komentarza

imo do jedynki wlasnie nie ma startu. w jednynce dostalismy wojne ktory mimo ze byl odarty z mocy byl kozakiem. czuc bylo ze to byl jezdziec, jeden z tych 4ch - przech.uj z ktorym sie nie zadziera. a smierc to taka po(pipi)ka, odszczekuje sie a pozniej zapier.dala przez polacia zeby zrobic co ktos sobie wymyslil.

znioslbym to bo przeca wiele gier sie na tym opiera tylko wlasnie tutaj jest meeega nudno....ide ide przez pol krainy zeby na koncu ciupnac pare potworkow, 3x przestawic dzwignie wrocic wysluchac gadki i znowu zrobic 3x kolejna przysluge. nie wiem w jedynce mam wrazenie ze bylo wszystko wywazone i nude dopiero odczulem (w sumie zmeczenie gra) w wiezy na koncu bawiac sie zagadkami. to gra jedna z niewielu gdzie po paru godzinach stwierdzilem ze nie dam rady i odstawilem na kupke "do wymiany"

liczylem na swietna serie o kazdym z jezdzcow ale moj kredyt zaufania spadl i jesli bedzie czesc 3 to raczej wezme uzywke, albo jak stanieje

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

A dla mnie dwójka jest świetna. Wojna był zbyt powolny i toporny. Śmierć jest szybka i zwinna. Poza tym motyw z rozwojem postaci bije jedynkę na łeb. Lokacje są piękne. Napotykane postacie wyglądają bardzo fachowo. Muzyka jest przewspaniała, od dawna takich świetnych dźwięków nie słyszałem, zwłaszcza w 5.1.

Bossowie są niesamowici. Co chwilę pojawia się nowy i każdy walczy inaczej. Masa broni i zbroi, motywuje do zaglądania w każdy kąt.

Jedynie mogę się doczepić do zbyt często powtarzalnych akrobacji i uciążliwego dostępu do mapy z menu. Reszta to sam miód i chłopakom z THQ należą się duże brawa.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Genialna gra. Doskonały duchowy następca jedynki. Mi rownież jedyna rzecz, która odrobinę przeszkadza to trzymanie tego Select'a po kilk sec za każdym razem żeby dostać się do mapy, ale poza tym mam tam wszystko czego potrzebowałem w takiej grze i więcej. Wczoraj przełaziłem Ziemię, zdziwiłem sie ze nagle tak potężny skok trudności (apocalyptic), aż do momentu gdy zaprzyjaźniłem się z ciężkim karabinem - BEST. LEVEL. EVER ;D

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jedynka zaskoczyła wszystkich bo nikt specjalnie cudów się nie spodziewał. Cudów nie było co prawda ale świetna gra i owszem. Jedyny tytul, który potrafil spowodowac by gracz zapownial o God of War.

Czekałem na dwójkę z zaciekawieniem i tęsknotą ale po ograniu stwierdzam, że War był większym madafaką od Śmierci. Czuć było jego power no i miał blok! Tu Smierć jest niby szybsza, blok zastąpił unik ale moim zdaniem spowodowało, że zamiast potęgi mamy chudzielca z kosami. Poza tym nie sieje zniszczenia jakiego bym się spodziewał. Im dalej w grze to nawet zwykłe pierdziochy potrafią wkurzyć ma maxa i nie chodzi mi o to by jednym ciosem powalać wszystkich ale power broni powinien być odczuwalny na kilometr tu na większości przeciwników cuda na kiju nie robią wrażenia. Powinno być więcej ciosów odrzucających, jakieś stuny, bo jak trafisz na twardzieli potrafi być ciężko, a jak powtarzasz kilka razy to samo to pojawia się frustracja i zniechęcenie.

To dobra gra ze świetnym designem ale kurczę, robili ją dwa lata z hakiem (sic!) i mogło to wyjść o wiele lepiej.

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

Jedynka zaskoczyła wszystkich bo nikt specjalnie cudów się nie spodziewał. Cudów nie było co prawda ale świetna gra i owszem. Jedyny tytul, który potrafil spowodowac by gracz zapownial o God of War.

Czekałem na dwójkę z zaciekawieniem i tęsknotą ale po ograniu stwierdzam, że War był większym madafaką od Śmierci. Czuć było jego power no i miał blok! Tu Smierć jest niby szybsza, blok zastąpił unik ale moim zdaniem spowodowało, że zamiast potęgi mamy chudzielca z kosami. Poza tym nie sieje zniszczenia jakiego bym się spodziewał. Im dalej w grze to nawet zwykłe pierdziochy potrafią wkurzyć ma maxa i nie chodzi mi o to by jednym ciosem powalać wszystkich ale power broni powinien być odczuwalny na kilometr tu na większości przeciwników cuda na kiju nie robią wrażenia. Powinno być więcej ciosów odrzucających, jakieś stuny, bo jak trafisz na twardzieli potrafi być ciężko, a jak powtarzasz kilka razy to samo to pojawia się frustracja i zniechęcenie.

To dobra gra ze świetnym designem ale kurczę, robili ją dwa lata z hakiem (sic!) i mogło to wyjść o wiele lepiej.

 

Najwyraźniej słabe bronie sobie znalazłeś. U mnie im dalej tym walka była znacznie łatwiejsza i mogłem do woli spamować magią, po po 2-3 uderzeniach pasek sam się regenerował w całości i nikt nie stanowił żadnego zagrożenia. Specjalnie sam sobie kosy ulepszałem pod tym względem. Jak chcesz jakieś niezłe bronie bonusowe, to powalcz z bossami, których wyznaczył Thane.

Odnośnik do komentarza

imo do jedynki wlasnie nie ma startu. w jednynce dostalismy wojne ktory mimo ze byl odarty z mocy byl kozakiem. czuc bylo ze to byl jezdziec, jeden z tych 4ch - przech.uj z ktorym sie nie zadziera. a smierc to taka po(pipi)ka, odszczekuje sie a pozniej zapier.dala przez polacia zeby zrobic co ktos sobie wymyslil.

 

w jedynce War też był przez 3/4 gry chłopcem na posyłki u Samaela z tego co pamiętam ;f

Odnośnik do komentarza

Tutaj jest podobnie. 7 pieczęć nie została złamana i Death też nie ma całej swojej mocy.

 

Wydaje mi się, że tu bardziej chodzi o ilość zadań do wykonania. W 1 Samael mówił zdobądź mi serce i nie interesowało go jak się to wykona. W 2ce Death dostaje zadanie - rozpal to ognisko, zrób dopływ wody i jeszcze idź obudź golema, bo nam się nie chce.

 

No i wszystko jest w trójkach ;) Ja wiem, że omne trinum perfectum, ale bez przesady.

Odnośnik do komentarza

Ma jeszcze coś jeszcze do zapytania

1. Co się stanie jak włączę new game a nie włączę new game + to wszystkie przedmioty w grze się stracą się czy są jakieś save którego możesz potem wczytać i mieć te przedmioty s powrotem?

2. Czy tą teleportacje trzeba przechodząc grę odblokować w questach fabularnych czy z najść czy trzeba ukończyć wszystkie questy poboczne czy masz już go od początku gry bo w tamtej części to było że szedłeś do Vulgrima i on cię teleportował do miejscowości gdzie była następna lokacja Vulgrima ?

3. Czy teleportując się możesz gdzie chcesz się teleportować nawet na skałę albo na schody czy trzeba tam gdzie jest jakiś napis?

Odnośnik do komentarza

1. New game to new game, tracisz wszystko i zaczynasz od zera. Można chyba zrobić new game w innym slocie na save'a i wtedy będziesz miał dwie niezależne gry, nie mające ze sobą nic wspólnego (oprócz trofeów/achievmentów ofc)

 

2. Możesz teleportować się do każdego miejsca (w sensie: każdego 'punktu' określającego konkretną lokację, a nie skałę czy schody), które odwiedziłeś na mapie, nie tylko między lokacjami Vulgrima.

 

3. Nie możesz teleportować się byle gdzie tylko do miejsc, które dają Ci taką opcję na mapie - jak w menu mapy najedziesz na jakiś punkt do którego można się teleportować pojawi się opcja użycia teleportu (bodaj kwadrat na padzie), w środku jakiegoś pola czy innej doliny nie będzie takiej opcji.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...