Skocz do zawartości

Darksiders II


Crying_Wolf

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Niewytrzymałem i zagrałem u znajomka, który zaopatrzył się w grę w szwedzkim "sklepie". Z tego co widziałem i grałem Darksiders 2 to po prostu sequel idealny części pierwszej. Dalej jest dużo zwiedzania, trochę backtrackingu, nowe gadżety, fajne bronie.

 

Po pierwsze design lokacji, przeciwników, broni, czy zbroi jest niesamowity. Przede wszystkim lokacje robią ogromne wrażenie. Twórci całkowicie popuścili wodze fantazji i wykreowali przepiękny, i różnorodny świat. W samym pierwszym świecie są około 3 lub 4 całkowicie różne od siebie miejscówki. Wszelkiej maści dungeony dalej wymagają rozwiązywania zagadek, a do tego doszła eksploracja na dużo wyższym i fajniejszym poziomie. W tym aspekcie D2 garściami czerpie z rysowanego PoPa. Jak dla mnie bomba, bo książę mimo że był ogólnie nudny to aspekt przemieszczania się po światach miał świetny.

 

System walki jest także spoko. Jest dużo zagrań, jest zmiana broni w locie. Dodatkowo można dokupić nowe zagrania od różnych trenerów. Death wykonuje momentami takie akrobacje, że szczena opada. No i świetny motyw ze zmianą w formę kostuchy przy mocniejszych zagraniach. Jednak co denerwuje to kamera. Zwyczajnie nie nadążą podczas tak szybkiej i intensywnej walki. Niby jest lockowanie na przeciwniku, ale rzadko się z tego korzysta ponieważ potwory atakują grupami i zalockowanie się na jednym oznacza otrzymywanie ciosów w plecy.

 

Zagadki są na normalnym poziomie. Raczej nie ma opcji, żeby gdzieś się zaciąć, a jeżeli tak to wystarczy pomyśleć chwilkę. Najtrudniejsza zagadka zajęła mi około 3 minuty, tylko dlatego że zapomniałem o jednym elemencie ;)

 

Loot jest super sprawą, bo co chwilę coś ciekawego nam wypada. Przedmioty te można sprzedawać, bądź nasycać nimy specjalny rodzaj broni. Ogólnie jest co robić. Dodatkowo doszła opcja szybkiej podróży, nawet wewnątrz dungeona, co znacznie ułatwia sprawę.

 

Najsłabszym elementem moim zdaniem jest muzyka. Mimo że pasuje do tego co się dzieje na ekranie, to jednak niespecjalnie zapada w pamięć.

 

Ograłem jeden czy dwa dungeony z pierwszego świata, więc nie wiem czy gra trzyma taki poziom przez cały czas. Jakieś pytania?

 

Aha, poziom trudności. Grałem na normalu i zdarzyło mi się zginąć raz, czy dwa. Ciężko jest szczególnie gdy walczymy z chmarą małych przeciwników i jednym lub dwoma dużymi. Kamera wariuje, niewiadomo kto co robi, a bloku nie ma. Kwestia wprawy podejrzewam.

Odnośnik do komentarza

To jest właśnie wkur/wiające na konsoli - jak się wpisuje kod to nie podaje czy był już wykorzystany czy po prostu jest nieprawidłowy (mam nadzieję że to zmienią lub już zmienili) - wpisz na stronie WWW: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action - strona podaje że kod albo jest nieprawidłowy/wykorzystany (wtedy wiadomo że jest nieprawidłowy/nieaktywny) lub dostaje się komunikat że kod został wykorzystany = kod był prawidłowy ale ktoś już go wykorzystał.

 

BTW: mi też (jeszcze) nie działa.

Odnośnik do komentarza

dokładnie, po premierze powinien działać (to samo z DLC dołączanym do pre-ordera, napisali że dopiero po premierze będzie dostępne).

 

@Kyo - powinni tez dodać możliwość samego sprawdzenia kodu czy w ogóle działa ale bez jego aktywacji (wystarczyłoby jakieś potwierdzenie że ten kod daje to i to i czy na pewno chcesz go użyć)

 

edit

o.O aż muszę to sprawdzić. dzięki za info (wydawało mi się, że po wpisaniu w PS3 od razu się go zużywa)

Edytowane przez Czimeq
Odnośnik do komentarza

Offtop jak !@#$

 

Ale masz taką możliwość - i na PS3 i na X360

 

W przypadku PS3 na stronie i na konsoli jak kod jest prawidłowy to podaje Ci co on oferuje i masz dwie opcje - Continue oraz Cancel :) (czy tam Kontynuuj / Anuluj). Jak dasz Anuluj to kod nie jest oczywiście wykorzystany.

 

A na X360 na konsoli podaje Ci od razu czy kod jest prawidłowy i wtedy co daje - możesz kliknąć dajej i go wykorzystasz. Podaje również czy jest nieprawidłoy lub wykorzystany - na konsoli MS jest to po prostu jasne. Za to przez stronę xbox.com trzeba uważać ponieważ jeśli jest prawidłowy to od razu go wykorzystuje nie pytając (więc ostrożnie).

 

E: Poniżej przykład :)

 

 

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Nie ma bloku. Za to jeżeli w odpowiednim momencie naciśniesz unik, to Death zostawia taką poświatę kostuchy, która coś tam ciacha. Ale to się odblokowuje dopiero później.

 

Jedyne co przypomina blok to atak specjalny typu broni Buckler. Wtedy tworzy się taka niby tarcza przed Śmiercią, przyjmowane ciosy nadal zadają obrażenia (ale mniejsze), a gdy guzik się puści to Death uderza tą tarczą.

 

Gra jest zdecydowanie bardziej dynamiczna. Tak w walce, jak i w eksploracji.

Odnośnik do komentarza

Tak sobie oglądam trailery i gameplaye z Darksiders 2 i jestem w szoku, jak kurevsko miodnie ta gra się prezentuje. A zarazem bije się w cycki ze złości bo nie mam jeszcze pierwszej części ukończonej :( Chociaż grę mam od mniej więcej roku na półce, a drugą wersję do ściągnięcia z Plusa ;p

 

W ogóle jedna kwestia mnie męczy. W Jedynkę grałem tylko w demo, kiedyś (najdłuższe demo jakie grałem heh) ale z tego co wiem to pierwsza część to taki "action adventure slasher", co nie? A z tego co widzę Darksiders 2 to bardziej rpg z otwartymi światami, npc, questami etc. Że tak powiem, nieźle gra "ewoluowała".

 

PS. Wojna i Śmierć to zrozumiałe ale ciekawe czy zrobią dwie kolejne części z Głodem i Zwycięzcą - wtf :P To chyba będzie o wiele gorsze do "ugryzienia, zrobienia".

Odnośnik do komentarza

Można było się teleportować tylko pomiędzy miejscami, w których był Vulgrim (sprzedawca). Tutaj jest prawdziwe fast travel.

 

@Słupek

W tym świecie nie ma Głodu ani Zwycięzcy. Polecam poczytać wiki, ale wcześniej zaliczyć jedynkę. Gra to taka Zelda, tylko że dla bardziej dojrzałego gracza albo po prostu dla kogoś kto woli bardziej post-apokaliptyczny setting. Wiadomo, że jedynka ma swoje wady, ale to jest naprawdę świetna gierka. I nie jest taka długa wbrew pozorom.

 

Dwójka to jest też action-adventure, czyli Zelda na sterydach, tylko że dodano również elementy RPG - cały system lootu, skille do kupienia, NPC do pogadania, side questy. Jest co robić ;)

Odnośnik do komentarza

Można było się teleportować tylko pomiędzy miejscami, w których był Vulgrim (sprzedawca). Tutaj jest prawdziwe fast travel.

 

@Słupek

W tym świecie nie ma Głodu ani Zwycięzcy. Polecam poczytać wiki, ale wcześniej zaliczyć jedynkę. Gra to taka Zelda, tylko że dla bardziej dojrzałego gracza albo po prostu dla kogoś kto woli bardziej post-apokaliptyczny setting. Wiadomo, że jedynka ma swoje wady, ale to jest naprawdę świetna gierka. I nie jest taka długa wbrew pozorom.

 

Dwójka to jest też action-adventure, czyli Zelda na sterydach, tylko że dodano również elementy RPG - cały system lootu, skille do kupienia, NPC do pogadania, side questy. Jest co robić ;)

 

Aaa takie buty.

 

Oczywiście, że najpierw zaliczę Jedynkę zanim zabiorę za sequel. Prawdę mówiąc gdyby nie Sleepings Dogs w tym tygodniu to wysoce prawdopodobne, że ogrywałbym właśnie Darksiders ;] No nic, póki co ponapalam się jeszcze bardziej filmikami z Dwójki ;p

Odnośnik do komentarza
W tym świecie nie ma Głodu ani Zwycięzcy.

 

Nie ma? Sami twórcy wspominali o spotkaniu w dwójce wszystkich Jeźdźców, i że właśnie każda kolejna odsłona będzie opowiadać o innym bracie.

 

Zgadza się, ale 'lore' serii Darksiders opiera się na założeniu, że oprócz War i Death, dwóch pozostałych jeźdzców to Konflikt i Gniew (Strife i Fury), a nie Famine (głód) i Pestilence (zaraza) jak to miało miejsce w przekazach biblijnych. Odpowiednikiem 'Zwycięzcy' jest War.

Edytowane przez ghost.
Odnośnik do komentarza
W tym świecie nie ma Głodu ani Zwycięzcy.

 

Nie ma? Sami twórcy wspominali o spotkaniu w dwójce wszystkich Jeźdźców, i że właśnie każda kolejna odsłona będzie opowiadać o innym bracie.

 

Nie ma. Jest Strife i Fury, a nie Famine i Conquest. Ot, taka mała zmiana.

 

Edit: Nie zauważyłem poprzedniego posta ;)

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...