Opublikowano 29 marca 20241 r Właśnie sobie oglądam filmik o grze i rzeczywiście są różne rozgałęzienia historii i dlatego gra nie pozwala nam sie cofać do tych miejscówek. Może kiedyś sobie sprawdze inne ścieżki w takim razie
Opublikowano 29 marca 20241 r Moderzy trochę bawią się RE Survivor i są prace nad wersją w stylu klasycznych części (Resident Evil: Survivor Redux) i ze sterowaniem myszką (Mouse Injector Hack).
Opublikowano 30 marca 20241 r Tak widziałem ale chyba dopiero jest dostępny mały kawałek gry więc pewnie jeszcze trzeba się sporo naczekać. Fanowska scena starych residentów niesamowici ludzie
Opublikowano 30 marca 20241 r Godzinę temu, Pupcio napisał: Tak widziałem ale chyba dopiero jest dostępny mały kawałek gry więc pewnie jeszcze trzeba się sporo naczekać. Nie mylisz się z tym czekaniem, ale mają już połowę gry gotową. Godzinę temu, Pupcio napisał: Fanowska scena starych residentów niesamowici ludzie To co się dzieje z tymi residenciakami starymi to kosmos, RE1.5 odzyskiwane, upscalingi AI, jakieś konwersje i odrestaurajszyn projecty Samo retromięsko
Opublikowano 30 marca 20241 r Jak sie w tym surivor steruje? Chodzisz krzyzakiem i przelaczasz sie w tryb uwolnionego celownika? Cale zycie myslalem ze to jest celowniczek jak hotd. Jeszcze outbreaki ci zostaly, ale tam cos bylo ze to pod multi i chyba nie da rady ukonczyc solo.
Opublikowano 30 marca 20241 r normalnie fpp sobie chodzisz a jak wciśniesz r1 to pojawia się celowniczek i krzyżakiem/gałęczką celujesz, wtedy nie możesz się ruszać jak w klasykach. Właśnie outbreaki mocno bym chciał ale z drugiej strony widze tam tyle rzeczy które będzie mnie wkurzało że się zastanawiam czy to się opłaca. Sprawdze na pewno. Jeszcze chciałbym te celowniczkowe sobie przejść ale nie wiem czy to jeszcze jest do kupienia na ps3. Ehh a kiedyś w to grałem na tym psnow i jeszcze miałem ps move ale olałem bo nie byłem jeszcze residentowym ZJEBEM
Opublikowano 30 marca 20241 r Ukończyłem Cyberpunka 2077 i jestem w siódmym niebie. Dawno tak dobrze się nie bawiłem, dawno też nie spędziłem tyle czasu w grze zachwycając się designem i ciesząc z gameplayu. Było warto. No i oczywiście planuje już drugie przejście, tym razem chcąc zaliczyć Judy hehehe( swoją drogą, ciekawe czy poleci na transa). No i poznać inne zakończenie.
Opublikowano 31 marca 20241 r 2 hours ago, okens said: Ukończyłem Cyberpunka 2077 i jestem w siódmym niebie. Dawno tak dobrze się nie bawiłem, dawno też nie spędziłem tyle czasu w grze zachwycając się designem i ciesząc z gameplayu. Było warto. No i oczywiście planuje już drugie przejście, tym razem chcąc zaliczyć Judy hehehe( swoją drogą, ciekawe czy poleci na transa). No i poznać inne zakończenie. Ten Cyberpunk mnie męczy strasznie, w sensie to, że chcę w niego wsiąknąć i zwyczajnie nie mam czasu na to. Może na decku się uda jak go kupię
Opublikowano 31 marca 20241 r 6 godzin temu, Homelander napisał: Ten Cyberpunk mnie męczy strasznie, w sensie to, że chcę w niego wsiąknąć i zwyczajnie nie mam czasu na to. Może na decku się uda jak go kupię Mam CP na PS5 i na SD. Nadal czeka na swoją kolej (nie wygląda to dobrze, jeszcze nie skończyłem żadnej gry od CDP, choć w każdej mam ileś godzin), ale na SD o wiele bardziej mi się podoba.
Opublikowano 31 marca 20241 r 22 minutes ago, dominalien said: Mam CP na PS5 i na SD. Nadal czeka na swoją kolej (nie wygląda to dobrze, jeszcze nie skończyłem żadnej gry od CDP, choć w każdej mam ileś godzin), ale na SD o wiele bardziej mi się podoba. O to ciekawe. Dlaczego? Bo to właśnie fakt, że na PS5 gra wygląda super mnie powstrzymuje przed kupnem na SD
Opublikowano 31 marca 20241 r Nie ma to związku z samym CP, dla mnie na SD większość gier jest troszkę lepsza (że są pod ręką cały czas, można w każdej chwili odłożyć i wrócić, itd.) jeśli się daje uzyskać sensowną grafikę i fpsy. A CP działa spoko. Lepiej na PS5, oczywiście, ale jak dla mnie jakość na SD wystarczy.
Opublikowano 31 marca 20241 r Ja, mimo wszystko, spróbuję raz jeszcze na PS5. Na Playstation mam kupione, na Steamie nie. Zobaczymy, czy mi się będzie chciało grać
Opublikowano 31 marca 20241 r XD @Homelander ty nie masz czasu na granie a chcesz się zabrać za takiego molocha? Edytowane 31 marca 20241 r przez GearsUp
Opublikowano 31 marca 20241 r 40 minutes ago, GearsUp said: XD @Homelander ty nie masz czasu na granie a chcesz się zabrać za takiego molocha? Przewiduję, że za niedługi czas będę miał tę godzinkę dziennie żeby pyknąć
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r SLEEPING DOGS (PC) Po raz czwarty albo piąty. Pomimo upływu lat nadal przyjemne GTA w klimacie kina kopanego. Robienie samej kampanii zbyt długo nie zajmuje, ale jest tutaj sporo pobocznych rzeczy do robienia. Krótkie aktywności budujące reputację, areny do mordobicia, wyścigi... Mamy też znajdźki które dają korzyści- więcej zdrowia, nowe ciosy do odblokowania czy kasę albo ciuchy. Tytuł nadal wart uwagi i szkoda, że nigdy nie ujrzymy kolejnej części.
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r Również bardzo dobrze grę wspominam. Ostatnio nawet kupiłem na jakieś promocji na Xboxa za grosze. Hong Kong, policja, Triada, tasaki, język no klimat się wylewa aż z ekranu.
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r @Sedrak tylko te randki uj wie po co wciśnięte. No i fajne takie małe smaczki jak kręcenie analogami przy w(od)kręcaniu śrubek przy zakładaniu podsłuchu albo otwieraniu niektórych skrytek sejfów, czy wykopywaniu szyby jak drzwi są zablokowane.
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r Pisałeś, że nie ma szans na kolejną część? To jakieś potwierdzone info czy pewnie gdyby miała wyjść to już dawno, by wyszła?
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r Skończyłem sobie bioshocka, gra typu wybitnego ale wciąż mi mało więc od razu jade z dwójką i tutaj mam większe jaranko po skończyłem ją tylko raz wieki temu więc prawie nic nie pamiętam. Co do jedynki to chętnie przytuliłbym rimejk bo chciałbym zobaczyć rapture w dzisiejszej technologii i kilka mechanik jednak już jest mocno drewniana, chociaż z tego co pamiętam każda jedna wkurzająca rzecz została poprawiona w sequelu
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r @Sedrak studio UFG zamknięto w 2016. Choć plany na dwójkę były, to przepadły 8 lat temu.
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r 2 godziny temu, Pupcio napisał: od razu jade z dwójką i tutaj mam większe jaranko po skończyłem ją tylko raz wieki temu więc prawie nic nie pamiętam Tez raz skonczylem, prawie nic nie pamietam i nie mam zamiaru wracac. Nic mnie w tej grze nie zaskoczylo. Bio 1,5 a dodatkek przehajpowany. Bioshockom tak potrzebny remake jak Dead Spaceowi.
Opublikowano 1 kwietnia 20241 r Alone in the Dark (2024) Nie liczyłem na wiele i w pewnych aspektach dostałem nawet trochę więcej, a w innych trochę mniej. Jednak po kolei. W oryginalne AitD z 1992 roku nie grałem, więc z zainteresowaniem wyczekiwałem aż w końcu będę mógł zapoznać się z dziadem współczesnych survival horrorów w odświeżonym wydaniu. Wystarczyło już pierwsze 20 minut, by poczuć na czym wzorował się Capcom projektując rezydencję Spencera w pierwszym RE, a dodatkowa nuta noir i lekkiego oniryzmu tworzą naprawdę fajną atmosferę, która później wprawdzie nieco ewoluuje - czy to w stronę skojarzeń z Eternal Darkness (głównie za sprawą pewnej egzotyki odwiedzanych lokacji), czy motywów coraz bardziej lovecracftowych. A jak się to w gra? Bardzo klasycznie, rzekłbym. Eksplorujemy, zbieramy notatki, szukamy brakujących elementów układanek, które są nam potrzebne do otworzenia dalszych, niedostępnych wcześniej przejść (czyli rozwiązujemy zagadki, rodzajów chyba 3), no i walczymy. Drewno jest? Jest. Ale mniejsze niż się spodziewałem. Postać rusza się całkiem responsywnie, strzelanie, choć kapiszonowe, to jest poprawne. Najsłabiej wypada bezsprzecznie walka bronią obuchową. Gdy w nasze ręce wpadają łopaty, kilofy czy inne siekierki możemy tylko mieć nadzieję, że podeszliśmy wystarczająco blisko przeciwnika, zrobić lekki bądź mocny wymach i liczyć że trafimy Drewno level SH: Downpour, choć tu przynajmniej przeciwnicy szybciej padają i nie respią się Od samego początku gra dość szczodrze obsypuje nas amunicją i tylko raz, w lokacji gdzie po raz pierwszy napotykamy wrogów, zdarzyło mi się wystrzelać Balans pomiędzy walką i główkowaniem został moim zdaniem bardzo fajnie zachowany. Nawet pod koniec, gdy szczelania jest faktycznie więcej, nie czuć przesytu walką. W opcjach mamy do wyboru czy chcemy klasycznie rozkminiać czego i gdzie szukać, żeby ruszyć dalej przy zagadkach, czy mieć podpowiedzi z ikonkami na mapie, a czasem nawet jasną sugestią, do której notatki powinniśmy zajrzeć. Nikt więc zagubiony się tu nie poczuje Technicznie jest... okej? Graficznie to to nie razi. Wnętrza są klimatyczne, modele postaci dobrze wykonane, nieco gorzej z mimiką, ale nie jest to poziom Inkwizytora, spokojnie Lokacje "zewnętrzne" są ciekawe, na brak różnorodności narzekać nie sposób. Raz tylko skrzywiłem się lekko trafiając na... niewidzialną ścianę, pośrodku jakiejś uliczki. W roku Pańskim 2024 Gdzie widać piniondz to z pewnością sfera audio. Niezły soundtrack, zacny voice acting (btw. każda jedna znajdowana notatka jest czytana przez aktora, szacun), przez to wszystko można jeszcze lepiej wczuć się w klimat Co mi nie siadło? Ano, niestety niezbyt to straszy. Na początku mamy taki horrorowy suspens, jakieś nawet delikatne napięcie, ale strachu to tu ni ma. Z drugiej strony dobrze, że nie silono się też na chamskie jump-scare'y. Nic nagle na mordę nam tu nie wyskoczy. Przez blisko 10h lizałem ściany, czytałem notatki, chłonąłem historię. Bawiłem się dobrze, choć na przejście drugą postacią na razie chyba nie mam ochoty - tym bardziej, że różnica to głównie cutscenki i cała jedna lokacja z "wątkiem osobistym", a raczej jego kulminacją No i mogli darować sobie/zrobić inaczej finałowego bossa. Tu ewidentnie chciano być jak Residenty, ale budżet nie ten. Uczciwe 7+/10. Jeśliś fanem gatunku to zawiedzion nie będziesz, ale uniesień też nie oczekuj
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.