Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Grałem w Forzy namiętnie od 2 do 4 i o ile technicznie to świetne gry, dopracowane, z głęboką customizacją o tyle nie mają tego x-factora co GT, ciężko to określić słowami, ale to jest podejrzewam podobne do tego czy ktoś jeździ samochodami bo mu wygodnie, szybko itd, a tym dla którego auta są prawdziwą pasją. Porównałbym to do Alfy Romeo - psuje się często, ma mnóstwo niedoróbek, ale i tak ludzie je kupują z pasji, albo raczej kupowali zanim zaczęli robić Fiaty z innym nadwoziem ;)

Odnośnik do komentarza

O kur*a nie mieli czasu na premiumy na premiere,ale pewnie DLC juz maja rozpisane na kilka lat w przód :confused: GT 1 i 2 do dzisiaj mnie jaraja na tablecie, trzeba przyznac, ze jesli chodzi o branze to japonce sa uposledzeni i slepi na postep, jednak tak jak kolega wspomnial - widac (przynajmniej do GT4),ze gre tworzyli pasjonaci motoryzacji. W przypadku Forzy niemal czuc zapach hamurgera z TV.

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

oj tam marudzicie, ja kupiłem ponownie ps3 i dfgt na premierę GT6 ;) wiadomo że to nie będzie nic odkrywczego, zdaje się że znowu popełniają te same błędy (już wyliczać mi się nie chce), znowu momentami odpływają w kierunku w którym nie powinni nigdy spojrzeć, ale i tak będziemy się w to zagrywać przez wiele miesięcy - taki urok tej serii i nawet wszelkie starania Kaza żeby tą serię ośmieszyć nie będą w stanie tego zmienić.

Odnośnik do komentarza

Totalnie siadł mi hype :confused: Nie mam już nawet ochoty na wchodzenie na GTPlanet i oglądanie żadnych materiałów z gry. Niech już lepiej pojawi się coś nowego, a obie te serie (FM i GT) zdechną, jeśli dalej ma to tak wyglądać (stagnacja FM i (pipi)owy wybór/brak aut w GT).

 

 

jak to wyjdzie to Forza i GT moga sie schowac

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Uzywane beda

Trasy:http://www.gran-turismo.com/pl/products/gt6/tracks/

Standardów będzie nie wiadomo ile, mają być "lepsze" niż w piatce cokolwiek to oznacza ;)

Licencje oczywiście będa, tego nie może zabraknąć.

Zniszczenia pewnie takie same jak w 5, czyli wybrane X aut.

 

nie widze nigdzie aut uzywanych ani zadnych zniszczen, chyba ze nadejda pozniej(?).

Gra wymiata i bawie sie wybornie. Ale jestem amatorem ktory ostatnio gral w gt3. Dla mnie mocny przeskok. Trial mountain jak wyglada <3

 

edit: ale z tego co cyztam to fani gt strasznie hejtuja, ponoc zero usprawnien wzgledem 5ki, te same trasy, standardy wyglada identycznie, nadal setki niepotrzebnych samochodow ( to mnie tez rozpier,dolilo, po 3 wyscigach moge juz kupic 300 konnego potwora , a salony oferuja z 300 po(pipi)ek typu ford Ka, kiedy i po co mam to kupic?). Te same bledy, brzydkie cienie. Za to szybsze loadingi i  poprawiona fizyka przypominajaca ponoc forze 4 teraz.

Edytowane przez _Milan_
Odnośnik do komentarza

To co sie dzieje z ta seria to istna kpina... i ludzie nadal to kupują? :(

jednak coś czuje, że tym razem polecą oceny ponizej 8... i dobrze, moze to zoltkom wreszcie przemowi do rozumu. Miejmy tylko nadzieje ze prestiż nazwy "gran tusimo" polecial wystarczajaco na leb na szyje, zeby nie bylo mowy o rzeszach roznorakich kasztanów i januszy, którzy ten gniot kupią, tak jak to zrobili w przypadku tragicznej piątki.

 

 

Jedyną wadą obozu sony, pozostaje chyba ten benkart. Należy go zgładzic. Sprawmy jakąś porzadna wyscigówke nowej nadkonsoli, zeby (pipi) nie musieli juz karmić nas kolejnym dlc do GT4 w cenie nowej gry i nie kupujmy tego szrotu. 
Rodacy, pomożecie?

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

Rodacy, pomożecie?

 

NIE!

 

To że GT jest niedopracowane, to że ma mnóstwo głupot i niekonsekwencji, to że kolizje czy zniszczenia to śmiech na sali, to że jest miejscami tak durne że szkoda gadać, to że wyrosła jej bardzo dobra konkurencja która w wielu względach idzie z duchem czasu i słucha graczy, i to że Polyphony jest ślepe na rynek zachodni, zasiedziałe w swoim nieaktualnym postrzeganiu wyścigów, a Kaz z tym całym swoim fetyszem i pociągiem do dziwolągów (jak chociażby ten łazik księżycowy czy pojazdy wojenne w GT5) powinien zostać odsunięty - to wszystko racja, ale nie jest to pełny obraz serii. Bo poza tym wszystkim GT pozostaje mega wyścigami z mega rajcującym modelem jazdy (na kierownicy, bo na padzie to padaka), w który można grać latami - a to chyba w wyścigach jest najważniejsze... I dlatego będę wyklinał Polyphony za wszystkie bugi, nawoływał że Kaz musi odejść, ale tak jak w GT2 grałem lekko licząc 5-6 lat, tak jak dla GT4 kupiłem ps2, tak jak dla GT5: Prologue kupiłem ps3, tak rok po paruset godzinach w GT5 i sprzedaniu konsoli tydzień temu znowu zakupiłem ps3 i kierownicę tylko z myślą o GT6. Bo w tej serii jest ta magia która sprawia że potrafię wiele grze wybaczyć...

 

Chociaż z drugiej strony myślę że GT dzięki swoim archaizmom nie stacza się w stronę durnych i efektownych wyścigów zapoczątkowanych przez Grida, bo jednak dzięki temu mamy esencję tego co najważniejsze - przyjemność z samej jazdy (+ fetysze Kaza ;) )

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

Myślę że w krytyce GT i Kaza idę zdecydowanie dalej niż Ty ;) Co nie zmienia faktu że nie mam zamiaru pozbawiać siebie setek godzin przyjemności tylko dlatego żeby dla jakiejś idei coś komuś udowodnić - bo to by było dla mnie zwykłe frajerstwo, ale jak chcesz myśleć że to ja jestem frajerem to spoko, mi to nie przeszkadza ;)

Od tego są recenzenci żeby wytykać błędy i niedoróbki, a jeśli polecą oceny typu 7/10 i grę kupi 40% mniej ludzi to powinno w końcu przemówić Sony do rozumu żeby utemperować trochę zapędy Kaza i zmuszą go do pogrania w gry konkurencji żeby zobaczył w jakich archaizmach żyje...

A odnośnie Twojej osobistej wrzuty że mam czekać sobie 10 lat na GT7 i ogrywać to co już wszyscy widzieli - to sorry ja gram nie tylko w serię GT i nie tylko na Playstation, więc dobrze wiem w jakiej pupie jest seria GT na wielu płaszczyznach... Ale w tej najważniejszej dla mnie - czyli samej przyjemności z prowadzenia wozu na kierownicy niestety niewielu potrafi się do niej zbliżyć...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

Jak jest Ci z tym dobrze to spoko, nie moja sprawa i nie mam zamiaru Ciebie oceniać ani nazywać (bo nie o oceny ludzi chodzi), ważne żebyś to Ty czerpał z tego przyjemność... Moim zdaniem (podkreślam - moim zdaniem) GT na padzie prowadzi się dennie, Forza potrafi oddać 10x więcej niuansów na tym kontrolerze niż GT które moim zdaniem na padzie jest trochę drętwe i dopiero na kierownicy potrafi pokazać na co ją stać.

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

Z tego co przeglądałem GT Planet standardy wystepuja w 1500 wariantów - niektóre wyglądają jak z GT4, niektóre prawie jak premiumy z piatki, niektore sa gdzies pomiedzy :confused: Zgadzam sie tu z Pawel_k - jak na ilosc niedorobek, rozwiazan na skroty itd to GT zawsze jest zadziwiajaco grywalne i ma to cos, co sprawia ze hejtujesz, krytykujesz i idziesz odpalic "ostatni juz na pewno dzis wyscig".

Aha i jest Nitro z powrotem.

Edytowane przez Bartg
Odnośnik do komentarza

ja gram na padzie i mi sie podoba, jak to nazwac?

To się nazywa brak doświadczeń w grze kierownicą :)

 

Ogólnie magia GT przestała dla mnie istnieć po zagraniu w prawdziwe simy na PC. GT zaczęło mi się wydawać jakieś takie puste i nadzwyczajnie uproszczone. W tej chwili ogrywam bete Assetto Corsa a wcześniej wersję alfa Project CARS. I o ile AC na konsole nie wychodzi tak CARS będzie prawdopodobnie tą grą która zastąpi GT na półkach każdego kto lubi wyścigi.

 

Cars wychodzi w drugiej polowie 2014 wiec jeszcze sporo czasu, w tej chwili w wersji alfa jest już naprawdę dobrze. Jeśli Polyphony chce z tym konkurować to musi się wkońcu postarać przy next genowym GT zamiast przeklejać dźwięki z gier poprzedniej dekady.

 

Odnośnik do komentarza

Mimo wszystko (brak Top Geara, beznadziejne cienie i inne braki) jakby tylko nie pokpili znowu (a raczej jeszcze bardziej) listy samochodów, ja byłbym jednak zadowolony i wziałbym na premierę.. ale tak ni (pipi)a!

Kiedyś w serii brakowało Ferrari, Lambo i kilku innych egzotycznych marek, ale przynajmniej z tych "bliższych" nam był bogady i dosyć aktualny wybór.

W GT2 Audi S4, TT, BMW 7er czy 8er, Merc C43 AMG.

Nawet w GT3, które wyszło na nowym systemie niecałe 2 lata po GT2 było choć kilka istotnych modeli.

W GT4 były aktualne modele BMW, jak M3 E46, czy świeżutkie M5. Audi RS4 B5, RS6 C5, czy nawet prototyp R8, czyli Le Mans Quattro. Mercedes SLR, czy SL65 AMG.

W GT5 było dużo braków.. ale wciąż znalazło się chociaż kilka w miarę aktualnych modeli, jak RS6 C6, R8 5.2 czy Mercedes SLS AMG.

W GT6 nie ma NIC.

 

e: Przy okazji....

87b13689.jpg

Podobny stopień downgrade'u zaliczyły cienie.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...