Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

<mega facepalm>

O niczym na nim nie gadali, tylko pokazywali mrówkę.

Tak, ale te sceny z mrówką były wzięte prosto z filmu przyrodniczego (bodajże chyba z BBC) gdzie już "gadali" o tym grzybie. Więc można się pomylić, że to też było w samym zwiastunie i nie trzeba od razu strzelać facepalm'ami.

 

gra ma wyjść w tym roku czy coś mi się poebało? ND chyba nigdy nie zrobiło 2 gier w ciągu dwóch lat fail. tzn nie zrobili w tej generacji jeszcze tak, chyba co 2 lata uncharted wychodziło

Twórcy nie podają daty, bo nie chcą powtórzyć sytuacji z U3, gdzie od razu podali datę premiery, a potem musieli się strasznie śpieszyć, żeby zdążyć na tą premierę. Ale wcześniej niż końcówka tego roku nie ma na co liczyć. I tak, to był pierwszy raz gdy ND pracowało nad dwoma projektami równocześnie.

 

laska wygląda totalnie jak Ellen Page, dla niekumatych to ta co grała w Incepcji

Widzę, że nie jesteś w temacie: to, że laska jest podobna do Ellen Page było już wałkowane wiele razy, i nawet samo ND skomentowało tą sytuację.

Odnośnik do komentarza

Tak, ale te sceny z mrówką były wzięte prosto z filmu przyrodniczego (bodajże chyba z BBC) gdzie już "gadali" o tym grzybie. Więc można się pomylić, że to też było w samym zwiastunie i nie trzeba od razu strzelać facepalm'ami.

Wybacz, ale szkoda mi amunicji na ludzi, którzy są mądrzy jak stu głupich.

Pierwszy był zwiastun, po którym ludzie myśleli o zombiakach, następny był ten o "mrówce". We wszystkich zapowiedziach też jest na pewno podawane do wiadomości, że chodzi o grzyba takiego jaki atakuje mrówki. Nie wiem skąd trzeba się urwać, żeby pisać coś o czym wiemy od miesiąca. Wystarczy otworzyć i przejrzeć pierwsze strony tematu.

Odnośnik do komentarza

moje pytanie o ludzi od uncharted miało na celu podrażnić mcdrive'a bo jakos strasznie sie spiął z powodu mojego niedokładnego oglądania trailera z mrówką :P

 

 

widziałem go rzeczywiście, wiedziałem tez ze jest grzyb i grzybowe zombiaki, ale nie wiedzialem ze nawiązują do realnego zjawiska grzybowych mrówek, mysalem że sobie to wymyślili , stad moje zdziwienie i wrzucenie obrazka

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

The Last of Us nie będzie tak liniowe, jak Uncharted

 

Nowy numer Official PlayStation Magazine zawiera zapowiedź The Last of Us, nowej produkcji Naughty Dog. Z tekstu można wyłowić kilka nieznanych dotąd szczegółów.

 

Jeden z czytelników serwisu GameTrailers podzielił się na tamtejszym forum nowymi szczegółami na temat The Last of Us, zasięgniętymi z zapowiedzi gry w Official PlayStation Magazine. Okazuje się, że tytuł ten w niewielkim stopniu stawia na strzelanie do przeciwników - świadczą o tym niewielkie zapasy amunicji, jakimi dysponuje główny bohater, Joel.

 

Tenże Joel nie będzie też kreowany na superbohatera - to zwykły człowiek, który odczuwa strach w takim samym stopniu jak jego młodociana towarzyszka, Ellie. W trakcie rozgrywki pojawią się momenty, w których gracz będzie mógł ruszyć na pomoc postaciom niezależnym, ale nie da rady zrobić tego w najprostszy czy oczywisty sposób.

 

- Nie cierpię gier, w których użytkownicy bezmyślnie bronią NPC-ów - mówi Neil Druckmann na łamach wspomnianego pisma. Gracze otrzymają ponadto nieco większą dowolność w działaniach niż w całkowicie liniowym Uncharted. Będzie można np. wybrać się do kawiarni. Nie należy jednak nastawiać się na grę z otwartym światem - zbyt dużą rolę odgrywa tu opowiadana historia, by twórcy mogli sobie pozwolić na tego typu posunięcie.

 

http://www.gram.pl/n..._Uncharted.html

 

Post z forum o którym mowa wyżej:

 

 

 

 

i already read a preview of it in the benelux OPM, was very interesting, definitely my most anti(pipi)ated newcomer.. and i'm not even into survival horror, but what these guys are gonna do with it just makes me curious.. they're focussing more on the relationship between Joel and Ellie..

 

couple of highlights : why "zombies"? Druckman : because no other zombie game does right to the genre.. they're like cheap B movies that go for superficial pleasure..

as examples he mentions movies like 28 days later and the walking dead, that focus on the characters and their mutual relationships..

A little bit like heavy rain? says the interviewer, but they don't think that's a good comparison either : "David Cage ment right, but approached things wrong", he forgot about gameplay and got caught up in quick time events.. They want to give the player more freedom for strategic choices.

 

Then OPM goes on about the trailer, which actually explains a lot : at some point you see Joel and Ellie getting ready for the confrontation, counting the footsteps to figure out how many there are (indication that sound is an important aspect too?), he cocks back the trigger in hope they won't hear it.. Joel is no superhero, he hates confrontations and is just as scared as Ellie.. At this point the creature goes for him and he tries to hold it back by grabbing its neck (they are highly infectious).

 

Then he goes on about the trailer and how it explains a lot : alternating between shooting and melee and the ammo is in short supply, so don't expect shootouts like in uncharted.. There will be situations where you have to help the other, but not in an obvious way : "I hate games where you have to brainlessly defend a NPC." Exploration will be a part of the experience too, for example you can choose to enter a coffeeshop or not to take the risk.. It won't be as lineair as uncharted but don't expect a free roamer either, it's too storydriven for that.. Then he goes on about how imagination is the strongest weapon of a good survival horror, you'll learn more about their past but don't expect them to explain everything from A to Z..

 

While uncharted is their biggest trump, it's also their biggest curse, and they're scared it will be compared to uncharted.. That's why they want both games to be different looking, and that seemed harder than expected.. They wanted to steer away from postapocalyptic cliches, the metropole in last of us had to be lush and green, but at the same time not too reminding of uncharted.. Which seemed harder than expected, in fact the first version of the game looked so much like uncharted that they started from nothing.. They use a new way of rendering and the lightning has been alterted.. The camerawork is rougher too, like as if it's filmed with a handycam.

 

The enemies are still as quick and nimble as in uncharted. The cordyceps (the fungus) has taken over their mind and body and is highly infectious, which is why Joel and Ellie immediately run after shooting one, but also because they don't want the shot to lure others.

 

Odnośnik do komentarza

Filmik o TLOU

http://www.eurogamer.net/videos/egtv-inside-naughty-dog-the-last-of-us-special

W sumie nic nowego chyba nie powiedzieli, ino na koniec koleś zaznaczył żeby gry się nie spodziewać w tym roku (Balestra stwierdził że dużo roboty przed nimi i nie będą się spieszyć).

Będzie pożegnalny hit w 2013, w sumie w sam raz żeby skończyć generację ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...