Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ja tam widziałem Makau ?  :rolleyes:

Nie....widziales trase typu point to point (Azure Coast).

SMS maja licencje na na Macau, ale biorac pod uwage ze gra ma wyjsc w listopadzie a Macau dalej nie ma w alphie, szanse na to ze tor znajdzie na start w grze sa nikle.

Na tym etapie prac, staraja sie dopracowac to co juz maja.

Macau spodziewalbym sie w pozniejszym updacie lub DLC.

 

 

Ciekaw jestem czemu takie tuzy jak Polyphony i Turn 10 nie mogą załatwić uszkodzeń, a taki "śmieszny" developer za kasę graczy jest w stanie to zrobić.

 

Inne gry o znacznie mniejszych budzetach, jakos nie mialy z tym problemu. Taki Grid czy Shift2 mialy mocne zniszczenia z takimi rzeczami jak pourywane kola.

Budzet pCARS to niecale 4 mln euro (czyli jakies 16 razy mniej niz GT5). Zatem SMS nie ma zbyt wiele kasy zeby dodatkowo placic za "specjalne" warunki licencji zezwalajace na wieksze uszkodzenia.

Osobiscie uwazam, ze cala gadka o tym ze producenci nie chca sie zgodzic na uszkodzenia to zwykla sciema, marketingowy belkot. Podobnie jak gadka w przypadku Grid2, ze "tylko 5% graczy uzywa widoku z kokpitu".

Po prostu, takie rzeczy wymagaja za duzo pracy. Zwlaszcza przy liczbie fur siegajacej kilkuset.

Z tego samego powodu w FM ani GT nie mamy "przeplatanki" rak na kierownicy.

 

Źródło? :)

Developer :P

Wiecej powiedziec nie moge :D

Odnośnik do komentarza

 

Inne gry o znacznie mniejszych budzetach, jakos nie mialy z tym problemu. Taki Grid czy Shift2 mialy mocne zniszczenia z takimi rzeczami jak pourywane kola.

Budzet pCARS to niecale 4 mln euro (czyli jakies 16 razy mniej niz GT5). Zatem SMS nie ma zbyt wiele kasy zeby dodatkowo placic za "specjalne" warunki licencji zezwalajace na wieksze uszkodzenia.

Osobiscie uwazam, ze cala gadka o tym ze producenci nie chca sie zgodzic na uszkodzenia to zwykla sciema, marketingowy belkot. Podobnie jak gadka w przypadku Grid2, ze "tylko 5% graczy uzywa widoku z kokpitu".

Po prostu, takie rzeczy wymagaja za duzo pracy. Zwlaszcza przy liczbie fur siegajacej kilkuset.

Z tego samego powodu w FM ani GT nie mamy "przeplatanki" rak na kierownicy.

 

No to niezły paradoks że gry z mniejszym budżetem mają więcej takich smaczków... Podejrzewam żę tras będzie więcej niż w takiej Forzie.

Odnośnik do komentarza

Nie chcę oczywiście chwalić dnia przed zachodem słońca, ale teraz widać co studio, które wyrwało się spod skrzydeł EA, potrafi zrobić w spokoju i bez terminów. Gra zapowiada się na całkowitą miazgę. Mam nadzieję, że te rzekome ustawienia high i 1080p na PS4 to prawda. Nie lubię grać w wyścigi na PC.

Odnośnik do komentarza

Czuje, że ludzie mogą kręcić nosem na małą liczbę aut w porównaniu do GT i Forzy nie zwracając uwagi na to że to symulator a nie gra z 1000 aut robionych metodą kopiuj wklej.

Ja kibicuje temu projektowi bo CARS i Assetto Corsa będą grami w które prawdopodobnie przegram długie godziny w Oculusie, przynajmniej taką mam nadzieje ;)

Odnośnik do komentarza

Dla mnie akurat "mala" liczba aut nie stanowi wiekszego problemu bo zazwyczaj znajduje sobie jeden samochod w danej klasie i na nim sie skupiam. Wieksza porazka jest dla mnie mala liczba torow po ktorych tymi samochodami mozna jezdzic. To raczej nie bedzie dotyczyc Project CARS bo liczba licencjonowanych torow jest dluga co mnie niemozebnie cieszy :D Za to Forza pod tym wzgledem daje dupy po calej lini. Juz w FM4 czulem niedosyt z powodu malej llosci torow. FM5 to dalszy regres w tym temacie co mnie zupelnie zniechecilo do serii Turn10. 

Mala prosba do chlopakow ktorzy maja dostep do bety. Moglby ktos z was zrobic liste torow i ewentualnie samochodow, ktore juz sa w becie, ktorych jeszcze mozna sie spodziewc, na ktore SMS posiada licencje, a ktore z roznych wzgledow moga nie pojawic sie w finalnej wersji itd. itp. albo zarzucic linkiem gdzie mozna powyzsze informacje znalezc.

Odnośnik do komentarza

 

 

European Circuits

 

- Anhalt - Oschersleben

- Azure Circuit - Monaco

- Badenring - Hockenheim

- Belgian Forest Circuit - Spa Francorchamps

- Besos - Circuit de Catalunya

- Bologna - Imola

- Brands-Hatch - Brands-Hatch

- Derby - Donington Park

- Eifelwald - Nordschleife Team Member+

- Eifelwald GP - Nurburgring GP Senior+

- Florence - Mugello

- Heusden - Zolder

- Loire 24 - Circuit de la Sarthe

- Milan - Monza

- Moravia - Brno

- Northampton - Silverstone

- Oulton Park - Oulton Park

- Snetterton - Snetterton

 

 

 

American Circuits

 

- California Raceway - Willow Springs

- Connecticut Hill GP - Watkins Glen

- Lakeville Raceway - Sonoma Raceway

- Monterey - Laguna Seca

- Wisconsin Raceway - Road America

 

 

Asian Circuits

 

- Emirates Raceway - Dubai Autodrome

- Jin Ding - Zhuhai

- Sakitto - Suzuka

 

 

Oceania Circuits

 

- Bathurst - Mount Panorama

 

 

Historic Tracks

- Historic Badenring - Hockenheim (Pre 2002)

- Rouen Les Essarts

- Historic Milan - Monza (1967. GPL2.)

- Solitude Rennstrecke

- Old Spa

- Northampton Classic - Silverstone 1975

 

Oval Tracks

- Concord - Charlotte Motor Speedway **

- Delaware - Dover

- Harrison Pike Raceway - Indianapolis Speedway*

- Henrico - Richmond

- Memphis - Bristol

- Volusia - Daytona ***

 

 

Kart Tracks

- Belgian Forest Karting Circuit

- Chesterfield

- Emirates Kartdrome

- Glencairn

- Summerton

 

 

Country Roads

- California Highway Team Member+

- Azure Coast Team Member+

 

Fictional Tracks

 

- Test Track

- Bannochbrae

 

Planned/Confirmed Tracks

 

- Cadwell Park

- Ruapuna Park[/color]

- Milan Oval

- Macau

- Sachsen Test Track****

 

 

Green - Licensed

* - Not an exact replica? Infield not yet confirmed.

** - Fictional Infield.

*** - Real Infield.

**** - Planned but needs tweaking for legal reasons.

Correct as of

4/4/14

Edytowane przez mattaman
Odnośnik do komentarza

mozna sie przyczepic ze w grze jest wiecey drzew :confused:

Ano. Do tego sa za duze.

Mimo ze wiekszosc komentarzy na temat porownania jest pozytywna, developer nie jest zadowolony ze filmik podlapaly media bo laguna na razie jest 'bazowa", do pozniejszej poprawki.

 "It's a shame in a way that that comparison video is taking off - that track hasn't even had a proper polish and fix pass yet...the tarmac colour is well off and the tree accuracy isn't great... it will be far better, and far more accurate, when it's complete."

Zatem spokojna twoja rozczochrana :D

 

A jesli chodzi o liste torow podana przez mattamana, to uwzglednia ona tory na ktore SMS ma licencje...nie sadze zeby do listopada wyrobili sie ze wszystkimi (zwlaszcza historyczne sa w malo zaawansowanym stadium". Czesc pewnikiem bedzie w updatach lub DLC.

Mysle ze na poczatkek mozemy spokojnie liczyc na 30+ roznych torow (oczywiscie nie licze tutaj wersji ktorkich, lustrzanych itd).

Odnośnik do komentarza

Zauważyliście że na filmiku z poprzedniej strony, był widok z kokpitu i na szybie nalepka "GT Real Driving Simulator " :D

Czyli SMS włączyli też auta które startowały w realu sponsorowane przez Polyphony....

A mogli zmienić, by nie robić reklamy...zuchy ;)

 

A ogólnie CARS zapowiada się na miazgę.

 

Ja grając w GT od początku serii (jedynka zaraz po premierze w JAP - oczywiście kopia) i np. w GT5 chyba 300h zrobione. A jak zagrałem w demo GT6 i po premierze poczytałem komentarze, to pierwszy raz w życiu sobie darowałem (kupię kiedyś do obczajenia za max 50pln).

To teraz, jeżeli na PS4 będzie git, to ja nawet do CARS dodatki będę dokupywał. Kierownice czas wyjąć z szafy.

 

Jak GT7 nie zmieni się diametralnie, to już go nie ma :(

Edytowane przez mrynk
Odnośnik do komentarza

GT7 musi ruszyć z miejsca bo mamy trochę inne czasy, sztywna fizyka i dzwęki kosiarek obecne od zawsze teraz nie robią na nikim wrażenia a mogli sobie pozwolić na taką stagnację ze względu na brak konkurencji.

Ciekawe jak Polyphony to rozegra mając konkurenta w postaci PCars. Dobrze się dzieje bo konkurencja może nam wyjść tylko na dobre.

Odnośnik do komentarza

pCARS ogolnie idzie zupelnie ina droga niz GT czy FM.

Kariera ma byc zlozona z wielu serii wyscigowych gdzie pniesz sie w gore rozpoczynajac od gokartow, przez fury turystyczne/bolidy jednomiejscowe a konczysz na wyscigach wytrzymalosciowych prototypami.

Cos jak w TOCA :)

Fotka mala, ale schemat przejrzysty.

2713497_orig.jpg

 

Z innej beczki, kierowca wyscigowy Rene Rast, znany w polsce glownie z serii Porsche Supercup, w tym sezonie jezdzi Audi R8 LMS.

Koles uzywa pCARS jakos swoj domowy symulator w ramach przygotowania do wyscigow i twierdzi ze pCARS oferuje doznania najblizsze temu, co czuje na prawdziwym torze :)

Swoja drogo ma fajny sprzecik :P

 

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Z tymi zniszczeniami to jest chyba tak że dla Polyphony zwyczajnie się nie chce tego robić bo po co?

 

W GT tych aut są setki i zrobić model zniszczeń do każdego auta zajmie mnóstwo czasu. Więc nie róbmy, tylko wpierniczmy do gry setki aut, żadne nie będzie miało zadrapania podczas czołowego zderzenia, nie będzie mogło się wywrócić na dach ani przekoziołkować. Nikt tego nie zauważy bo gracze będą mieli setki samochodów. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...