Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu

Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

http://vodo.net/bigbrother

Ciekawy bundle, nie tylko z grami. Minimum $0,10 chyba. W zestawie:

- I Have No Mouth And I Must Scream (Steam)

- Secrecy (film, obecnie tylko streamowany, później dodadzą download)

- Subatomic (komiks)

- Surveillance EP (EPka Immortal Technique. Rapsy jakieś)

Obecnie BTA wynosi... $0,80 i dodaje:

- Hacker Evolution Duality (Steam)

- Shadows Of Liberty (film dokumentalny)

- miesiąc VPNu w IPredator

Jest jeszcze najwyższy stopień, ale $10 wymaganych zapłaci tylko ten, kogo to naprawdę interesuje... ;)

Edytowane przez Accoun

Nowy Humble Bundle i koniec dzielenia sie kluczami.

Steam-only, no Steam keys, redeems directly to your Steam account via a link.

Expect this for future Humble Bundles.

1$ tier:

Worms Armageddon

Worms Blast

Worms Ultimate Mayhem

Worms Pinball

Worms Crazy Golf

Superfrog HD

6$ tier:

Alien Breed: Impact

Alien Breed 2: Assault

Alien Breed 3: Descent

Worms Revolution Gold + All DLC

Edytowane przez Zaqair

Ja pierdzielę. Gram w nowego Batmana i szlag mnie trafia.

Właśnie trafiłem na glitch podczas walki z Bane'em i mam czarny ekran i grać się nie da. Po prostu super. A miałem nadzieję skończyć tą super wtórną grę.

Edytowane przez Shankor

No ciekawy system zrobili. Ja w sumie jestem na tak. Mi zadziałało bez problemu, a przy okazji skończy się handel tymi kluczami i dewaluacja tych gier do śmiesznych groszy. W du,pach się poprzewracało i nie dość, że gierki za dolara, to jeszcze musisz mieć możliwość wymiany/sprzedaży tego co już masz, bo przecież nie będzie $0,2 stratny...

Potwierdzone, że Ghosts nie odpali się na kompie, który ma poniżej 6gb ramu, uj z tego, że na max detale wykorzystuje max 2gb, musi być 6 i nic nie zrobisz.

#optymalizacja #pcmasterrace

Najbardziej yebłem przy tym:

wiiu can run the game but not your PC

how does it feel bro

Edytowane przez suteq

Ależ to bardzo prosta zagrywka biznesowa - zawyżyć wymagania sprzętowe gier na premierę next-genów, żeby ludzie zniechęcili się do upgrade'u i zamiast tego kupili nową kąsolę i jeszcze droższą wersję gry.

Zresztą, równie dobrze można iść pograć w którąkolwiek poprzednią odsłonę. Wrażenia będą pewnie identyczne. :P

EDIT:

A propos powyższego bundla:

Dla samego OSTa z Electronic Super Joy wezmę. ;p

Edytowane przez Suavek

Jakoś mnie to nie dziwi, bo co tam niby te 6gb by wymagało to ja nie wiem XD

Poniżej info na ten temat:

And it only took crackers a couple of hours to unlock Call of Duty: Ghosts’ idiotic RAM requirement. Though for obvious reasons we can’t share the file or tell you from where to download it, we can hint by saying that you should google the game’s title accompanied with the RAMFix word. With this workaround, those owning 4GB of RAM will be able to enjoy the game. Do note that with this workaround, the minimum RAM requirement for COD: Ghosts is 4GB (so if you own a 2GB PC system, you won’t be able to launch it).

At this point I have to wonder why on Earth did Activision and Infinity Ward do such a thing. Why did they lock the game when it’s pretty obvious that it is not using more than 2GB of RAM? What’s the reason behind this ridiculous requirement? And why on Earth do we have to rely on crackers to play the damn games? Why a pirated version of a game is better than its legit one?

No i jeszcze jeden news o CoD:Ghost:

Well, that was fast. Yesterday, a FOV tool was released by the Fovely community and today we found out – thanks Mikah – that this tool has been taken down after some legal threats from Activision. As you can clearly see, the download link has been replaced with the message “link removed due to a friendly threat from everyone’s favorite publishing firm.

I know, I know, this is ridiculous. And that’s precisely why we told you to avoid using the RAMFix tool on your Steam version of Call of Duty: Ghosts. It’s pretty obvious that Activision does not like the idea of modding their game, despite the fact that these mods are actually improving the overall experience. It’s also ironic that Infinity Ward has not implemented a FOV slider when Treyarch was kind enough to provide one in Black Ops 2.

As always, Google is your friend when it comes to tools like these, and you can still find a working link to download the FOV tool quite easily. For obvious reasons we won’t share any links.

Activision and Nvidia have also released a ‘behind the scenes’ video for Call of Duty: Ghosts, in which we also get the chance to see the PhysX Fur tech and some new smoke effects that will be coming in the PC version of COD: Ghosts via a future patch.

Szmaciarzom się nie chce bawić z opcją FoV to jeszcze na dodatek utrudniają życie innym, którzy zrobili to za nich. Beka z Acti i ich murzynów-wyrobników.

Zamieszanie to w pierwszej kolejności będzie za sprawą marki. Ledwo ludzie trailer obejrzeli i już wychwalają HotS w komentarzach. "Bo Blizzard", najwyraźniej... Z Heartstone podobnie zresztą jest.

A konkurencji nie brak - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_multiplayer_online_battle_arena_games

Gorzej, że konkurencja nie zawsze może się poszczycić marką, albo renomą developera. Bo pośród tych klonów jest tam sporo gier, które ładnie gatunek urozmaiciły, a jednak nie cieszą się taką popularnością.