Opublikowano 18 września 201311 l bedzie dzialac, znakiem zapytania jest jedynie obecnosc polskiej wersji jezykowej na plycie
Opublikowano 22 września 201311 l Teraz w środę powinno być.Mam nadzieje, ze cala europa je dostanie, a nie tylko pl, jak pisali na ps3site. Edytowane 22 września 201311 l przez MEVEK
Opublikowano 25 września 201311 l jak to wygląda....otoczenie to jeszcze ps3 ale wykonanie twarzy i mimika...(pipi)a next gen o_O
Opublikowano 25 września 201311 l Prawda, MEGA to wygląda! Mógłbym w to grać i grać, a to tylko demko. Potem ściągnę jeszcze wersje z PL, żeby zobaczyć jak im to wyszło.
Opublikowano 25 września 201311 l faktycznie śliczna gra. Otoczenie jeszcze standardowe, ale twarze... mmmm. Samo demo od razu przekonuje, że Beyond jest lepsze od HR. Rozgrywka jest głębsza, dialogi mniej sztywne, w ogóle jest ciekawiej. Sterowanie duszkiem świetne, te robienie demolki w pokoju z babką było mega ;D Często też myślałem, że mam do czynienia ze scenką, a tu ciągle było zaskoczenie, bo praktycznie ciągle mamy kontrolę nad postacią, nawe w takich najbardziej filmowych ujęciach, bardzo fajnie to wyszło. Szkoda tylko, że słabo wytłumaczyli sterowanie, pamiętajcie o R1 i R2 podczas latania Aidenem. Ogółem rzecz biorąc, dla fanów HR to must have. Bardzo ciężko przestać w to grać, dobrze, że demko nie jest wcale takie krótkie.
Opublikowano 25 września 201311 l Chyba najbardziej wyczekiwana przeze mnie gra na PS3. HR bylo dla mnie magia. B2S bedzie malym arcydzielem. Co do polskich aktorow to powiem wam, ze mi Socha jak najbardziej pasuje, z kolei glos Wiliama Dafoe w polskiej wersji zupelnie nie. Niemniej z tego co do tej pory widzialem i slyszalem to dialogi w grze sa raczej prostym angielskim pisane, wiec mozgu wysilac nie trzeba. Graficznie klasa, otoczenie rowniez( kto mi powie, ze za dwie generacje nie bedzie poczatkow fotorealizmu?) Za(pipi)iscie sie ciesze Figaro o tym co piszesz o sterowaniu, bo to bylo dla mnie wielkim znakiem zapytania. Mam nadzieje, ze wspolgra z filmowa oprawa gry.. Jestem pewien, ze masa osob pogardzi B2S tak jak to bylo z HR ale mysle, ze to bedzie jedna z czlowki gier generacji
Opublikowano 25 września 201311 l Miałem nie ściągać dema, ale po opiniach z różnych for właśnie lecą procenty.
Opublikowano 25 września 201311 l Serio. Nie ma porownania do mozolnego Heavy Rain. Filmowosc i w sumie skrypty ale moc konkretna
Opublikowano 25 września 201311 l gra jest piekna wizualnie, ale gameplay... po prostu żenada, to nawet nie pcha gracza po sznurku by sie dobrze bawił, ta gra oszukuje gracza ze mógłby po nim nie isc. Jestem zniesmaczony, nie wierze ze nie mozna było wymyślec czegos madrzejszego, przy jezdzie motocyklem nawet ucieczka cloudem na motorze w ff7 jest symulatorem. Ale gre oczywiscie wyladuje na hdd.
Opublikowano 25 września 201311 l potwierdzam, dziś na spokojnie obadałem jeszcze demo z polskiego store...graficznie to ps3.5, wizualna orgia, geniusz ale gameplay, demo skończyłem już 3 razy i jesli full będzie oferował to samo to chyba jest gorzej niż w HR....brak qte zastąpić wychyleniem prawej gałki w odpowiednim kierunku przy slow motion - (pipi)a niech jeszcze Cage do edycji kolekcjonerskiej dorzuci banan i kostium małpy...
Opublikowano 25 września 201311 l 3 razy? masakra, jak przechodziłem raz to na samą myśl ze bede musiał to ogladac uno mas w pełnej wersji to miałem ochote zwymiotowac. ZEROWE REPLAYBILITY mam nadzieje ze okaze sie ze gra sie sprzeda słabo a fabuła bedzie do kitu, moze to im przemowi do rozsadku ze pora zaczac robic ladne rozbudowane gry a nie interaktywny film z frustrujacymi przerywnikami w psotaci operowania dwoma gałkami. Edytowane 25 września 201311 l przez _Milan_
Opublikowano 25 września 201311 l (pipi)a niech jeszcze Cage do edycji kolekcjonerskiej dorzuci banan i kostium małpy... xDDDDDD przesadzacie, samo dodanie sterowania Aiden sprawia, że gra jest głębsza od HR. Że wychylanie gałki to jeszcze większe uproszczenie od naciskania przycisku, jaki Ci pokazują (jak w HR). Nieprawda. Tutaj przynajmniej liczy się refleks i szybkość odczytywania ruchów. Jest lepiej.
Opublikowano 25 września 201311 l no pierw wersja z us potem wersja z polskim dubbingiem trzeci raz robiac calkowicie co innego by zobaczyc jak bardzo demo jest nieliniowe full - zdecydowanie 4 kilo cebuli, przejsc raz podejmujac decyzje wg swojej moralnosci i juz nigdy nie przechodzic na nowo. Ewentualnie zgrac save przy jakims chapterze gdzie bedzie sieka by pokazac jakim wizualnym majsterszykiem jest ten tytul
Opublikowano 25 września 201311 l (pipi)a niech jeszcze Cage do edycji kolekcjonerskiej dorzuci banan i kostium małpy... xDDDDDD przesadzacie, samo dodanie sterowania Aiden sprawia, że gra jest głębsza od HR. Że wychylanie gałki to jeszcze większe uproszczenie od naciskania przycisku, jaki Ci pokazują (jak w HR). Nieprawda. Tutaj przynajmniej liczy się refleks i szybkość odczytywania ruchów. Jest lepiej. Otoz to... refleks, wyczucie, intuicja. Tym kieruja sie autorzy i to chyba idzie na plus. Tylko czy aby nie jest to za malo? Edytowane 25 września 201311 l przez okens
Opublikowano 25 września 201311 l Ficuś, Milan, a czego Wy się spodziewaliście po grze gościa, który mówi, że game over to porażka developera
Opublikowano 25 września 201311 l Hymmm. Troszkę się zawiodłem. Nie wiem jak innym, ale mnie się lepiej to ogląda niż gra. IMO. Sterowanie strasznie toporne - szczególnie Aidenem. Chociaż.... z drugiej strony. Może to tylko kwestia przyzwyczajenia i przestawienia się z Heavy Rain?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.