Skocz do zawartości

Beyond: Two Souls


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Milan_

no aidenem sie steruje jak helikopterkiem albo jakims dronem, akurat tutaj pasowałoby sterowanie w pelni sixaxisem, przynajmniej opcjonalne.

Ficus a jakie sa rozne sciezki  w demie?

chodzi o to czy sie gnebi babke w drugim pokoju czy nie?

bo samo wnikniecie w  obsługe oczywiscie jest bez przełożenia na dialog pozniejszy.

A  w miescinie zrobilem aidenem wszystko, chyba ze chodzi o  kolejnosc, albo szybkosc wyboru...

 

Na dzien dzisiejszy wyglada to na piekna wydmuszke ktorej nie chce sie dmuchac, fabuła wydaje sie przewidywalna, a gameplay przeszkadzajka.

Odnośnik do komentarza

Ograłem demo O_o. Jak to wygląda! Wiadomo, to wciąż PS3, ale do cholery, niektóre sceny naprawdę urywają jajka. Gierka jest, hm, bardzo filmowa. Takie trochę jak The Walking Dead, filmowe experience. Wbijam w to, dopóki opowiedziana historia będzie zarąbista (a pewnie będzie), to ja poproszę.

 

 

@down No wiesz co, to mnie trochę załamałeś :(.

 

Edytowane przez raven_raven
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Slicznie to wyglada, ale nietrudno o taki efekt jak sie ma 1/3 ekranu nieuzywane i charatker rozgrywki jest jaki jest. Tematyka wydaje sie ciekawa ale gejmplej to po prostu katorga =/ Chyba jeszcze wiekszy festival QTE niz w Heavy Rain ;( Zobaczymy, no ale poki co kazdy jeden dialog czy cutscenka z TLoU niszcza ta gre jezeli chodzi o tzw. aktorstwo i filmowosc.

Odnośnik do komentarza

Nie chce was, cebulaków, załamywaź, ale akurat Beyond jest dostępny tylko w wersji pudełkowej.

01+Imagem+Movimento+Motion+Picture+GIF+M

 

;)

 

Zagrałem w demko, to taki HR na sterydach. Graficznie jest niesamowicie, gameplayowo lepiej niż w HR (więcej możliwości ze względuna Aidena), to juz takie połączenie filmu z grą wideo, zwłaszcza, że na ekranie widzi się Ellen Page :). Dla mnie HR to jedna z lepszych gier na PS3, więc zakup Beyond w dniu premiery jest oczywisty.

Odnośnik do komentarza

No gra od HR i Fahrenheit wiele się nie różni, to ciągle QTE, ale podane w inny sposób i kij z tym, bo Fahrenheit oraz Heavy Rain były świetnymi grami. Do tej gry podchodzę inaczej, to po prostu film, w którym mogę trochę rzeczy pozmieniać i więcej nie oczekuję. Najbardziej zastanawiają mnie decyzje jakie będziemy podejmować i jak będą wpływać na fabułę, mam nadzieję, że znacznie lepiej niż w Walking Dead gdzie

 

 

wybory były kosmetyczne i niewiele zmieniały

 

 

Ale ale, 200 zł i tak za to nie dam, trzeba poczekać na obniżkę ceny :)

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Graficznie opad szczęki ale cała reszta już mocno średnio. Najfajniej grało mi się... nie grając. Serio, gdy nic nie naciskamy to dzieją się mega śmieszne rzeczy. Plus dla twórców za to, że gdy coś spieprzymy - czyli nic nie naciskamy - to możemy doświadczyć różnych wydarzeń. To nie jest ani gra ani film ale na pewno warto sprawdzić, bo doświadczenie jest unikatowe. Oczywiście nie za 200 zł, nawet pomimo świadomości kosztów i ogromu włożonej pracy. Nie podoba mi się kompletnie sterowanie podczas scenek akcji - chodzi o machanie prawą gałką. Często ciężko jest ocenić jaki kierunek twórcy mieli na myśli :) Grałem w obie wersje językowe i niestety polska, oprócz dosadnych bluzgów, w ogóle mi nie podeszła. Socha strasznie mizerna i bez jajec a koleś grający profesorka jakoś mi nie pasował. Jednak będę grał w wersję ang. Ogólnie ciekawy produkt z tym, że do końca nie wiem jaki jest target. Chyba tylko fanboye sony będą wychwalać ten tytuł, szczycąc się grafą i ekskluzywnością :P Gra z tego żadna a film pewnie średni. Zobaczymy. Ograłem Fahrenheit'a oraz Heavy Rain i z tego co zaobserwowałem, po ograniu demka, mocno od tych dwóch tytułów Beyond różnić się nie będzie. Wszystko chyba będzie tylko piękniejsze i nastawione bardziej na akcję. Właśnie - akcja. Kompletnie nie podoba mi się to jak beztrosko Jodi zabija ludzi. Może to będzie jakoś uzasadnione w fabule ale zrobiło mi się żal tych wszystkich, wykonujących tylko swoją służbę, gliniarzy :) Jest to pewnie zasługa świetnie wyglądających buziek  - tak zrobione gęby sprawiają, że postacie są autentyczne, wręcz wydają się  posiadać duszę i sprawiają, że nam na nich zależy. 

Odnośnik do komentarza

@Kalinho - ja tam nie widziałem żeby Jodie kogokolwiek zabiła, jak już to Aiden nad którym ona nie ma w ogóle kontroli (to gracz nim kieruje). poza tym imo ci gliniarze zasłużyli na swój los. bo kto normalny strzela do bezbronnej osoby? i za co w ogóle ją ścigali? w sumie to dopiero po ograniu całej gry będzie można osądzać czy to dobrze że Aiden (lub może w innych etapach również Jodie) zabija czy źle.

 

teraz gram tak jak napisałeś czyli bez jakiekolwiek ingerencji, ciekawym czy dotrę do tego samego punktu w grze (to by znaczyło że gra będzie liniowa a wybory nie wpłyną jakoś kosmicznie na fabułę - sorry za moją ewentualną niewiedzę ale nie śledzę wszystkich newsów, wolę sam odkrywać grę). już widzę że czasem i tak trzeba coś wcisnąć/zrobić bo inaczej ciągle będziemy stali w miejscu (a etapy treningowe powtarzać do skutku aż zaliczymy tak jak chciał deweloper, przynajmniej w demie tak jest)

 

edit - z tego co widzę to nie licząc momentów typu treningi itp to mozna wciskac przyciski na pałę albo w ogóle nic nie robić i gra sama się przejdzie. troche lipa, w Heavy Rain aż takiej łatwizny nie było z tego co pamiętam, jak nic nie robiliśmy to był w pewnym sensie game over bo nie odkryliśmy mordercy, ciekawe jak tu się skończy taka dosłownie "gra bez grania".

 

edit2 - nie ma takiej opcji żeby nic nie robić, jak pojdziemy inną ścieżką to i tak dojdziemy tam gdzie trzeba, po prostu ominie nas ciekawsza strona gry (np. jak złapią was gliniarze to będziecie jechać z nimi aż nie uciekniecie (trzeba wtedy kierować Aidenem), podczas gry ucieczka "na żywo", bez schwytania, jest IMO ciekawsza/lepsza)

właśnie skończyłem demo bez "grania", jednym słowej ch*jnia (wszystkie najlepsze akcje nas omijają), lepiej grać w to normalnie.

 

poza tym w to gra się dla fabuły a nie kruczków/błędów, po prostu jak ktoś lubi HR to tu się nie zawiedzie, mi się demko bardzo spodobało.

Edytowane przez chlewik12
Odnośnik do komentarza

"So I just finished, just about 13 hours or so (so over the 10 hours David Cage said).

 
It was an emotional rollercoaster ride. I felt angry and sad. Angry due to some shit people did in the game (wanted to kill those people) and sad (most of the time). I even cried about 4 times or so.
 
The story is nothing like Heavy Rain, more sci-fi. It was good, very well (both exciting and emotional) and I had just a couple of pauses. 
 
I guess the reason for the embargo lift is so close release is simply due to it's easy to spoil the big "thing" about the game, very easy. When I write my review, it's gonna be incredible difficulty to write about the story. 
 
The game was awesome. Buy it.
 
I really want to write more about how the game/story is built up since it's nothing I guess you GAFfers will expect it to be. But due to the embargo I can't. So Im gonna just say I was very confused the first 2-3 hours, then things got more clear about how the game/story was built."
Odnośnik do komentarza

no aidenem sie steruje jak helikopterkiem albo jakims dronem, akurat tutaj pasowałoby sterowanie w pelni sixaxisem, przynajmniej opcjonalne.

Ficus a jakie sa rozne sciezki  w demie?

chodzi o to czy sie gnebi babke w drugim pokoju czy nie?

bo samo wnikniecie w  obsługe oczywiscie jest bez przełożenia na dialog pozniejszy.

A  w miescinie zrobilem aidenem wszystko, chyba ze chodzi o  kolejnosc, albo szybkosc wyboru...

 

Na dzien dzisiejszy wyglada to na piekna wydmuszke ktorej nie chce sie dmuchac, fabuła wydaje sie przewidywalna, a gameplay przeszkadzajka.

są różnice przy pościgu, rozegrałem demko dwa razy i:

 

gdy damy się złapać przy ucieczce przez wagony nie ma sceny pościgu na dachu pociągu, zostajemy uwięzieni w przedziale, Aiden pomaga nam się uwolnić, zbijamy okno i uciekamy do lasu

Pomimo tego mamy pościg za nami w lesie, tutaj znowu ...gdy umiejętnie uciekniemy o własnych siłach znajdziemy się obok patroli przy motocyklu, gdy natomiast damy się w lesie chwycić, buzimy się przykuci kajdankami w samochodzie policyjnym obok motoru.

Teraz największa różnica - gdy uda nam się rozbicie barykady motorem mamy potem scenę walki w mieście i obławę na nam. Gdy nam się jednak nie uda rozbić barykady przy moście motorem buzimy się w opancerzonym wozie i Aiden robi roz.(pipi)el nie w mieście a pośrodku lasu. 

W zależności od tego Jodie wypowiada ostatnią kwestię w demie bez względu na to co zrobiliśmy, choć może to mieć miejsce w mieście bądź w lesie

 

to tyle :) pewnie jest tego więcej ale nie chciało mi się wiele ray dema przechodzić :P

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

no i sie zastanawiam czy nabyć gierke, demo zupełnie mi nie podeszło i czuje że będę miał to samo co po heavy rainie czyli facepalmy na każdym kroku i irytacja qte. mimo to chciałbym gierke zaliczyć z zaciśniętymi zębami, ale nie za 200zł i przy schyłku generacji gdzie pogoniłbym najchętniej konsole i odkładał na next gena.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...