Skocz do zawartości

Beyond: Two Souls


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

wcześniej pogodynka, teraz gwiazdeczka na wspolnej? 

 

czekam aż w nowym tomb raiderze bedzie podkładała głos magda gessler ;/

 

w polsce jest sporo dobrym aktorów, głównie teatralnych.. a ci biora jakichś celebrytów z dupy

 

co prawda i tak bede szukal wersji angielskiej, ale przez takie zagrania mam tymgorszy stosunek do polskich tłumaczeń

Odnośnik do komentarza

@SzczurekPB - WIELKIE DZIEKI za odp.

@Yano zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu. Polonizacja Heavy Rain stala na dobrym poziomie. Idealnie, aby pozostawili wybor wersji jezykowej jak to wlasnie mialo miejsce przy HR. To jest idealne rozwiazanie dla graczy.

PS. Zgadzam sie, ze biora czasem celebrytow zamaist szukac fachowcow od dubbingu, bo aktorstwo i dubbingowanie to dwie rozne rzeczy.

Odnośnik do komentarza

otóż to. sam będę grał z oryginalnymi głosami tym bardziej, że Page i Dafoe użyczyli również swoich twarzy - w takiej sytuacji nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek zastępstwa ale cieszy mnie sam fakt, że polonizacja gier konsolowych jest już na prządku dziennym i angażowane są do niej znane twarze. kilka(naście) lat temu można było tylko pomarzyć o grach po polsku i jako szkrab z zazdrością patrzyłem na szczęśliwych pecetowców;) teraz to jest tak powszechnie, że dorobiło się grona narzekaczy ale to chyba dobrze bo gry mogą dotrzeć do większego grona odbiorców.

Odnośnik do komentarza

a co to za rozgłos gdy podkłada pogodynka albo jakas baba z seriali dla naszych matek?

 

powinni zrobić rozgłos jakością a nie znaną mordą, 2-3 polonizacje na wybitnym poziomie i juz bedzie rozgłos przy każdej następnej w której bedą podkładali ci co pokazali klase

Taki, że to właśnie typowe niedzielniaki są potencjalnymi NOWYMI klientami PS3 pod koniec tej generacji. Nie hardkorzy siedzący pół dnia na forach. Dlatego znane z TV twarze. Widać, że nadal niektórym ciężko rozkminić jak działa rynek masowy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

ja chciałbym tylko, by trofea nie byly tak rozbudowane, jak w HR, co w praktyce strasznie nużyło platynowanie.

czyli jeśli by to dobrze rozwiązali to gracze upiekliby dwie pieczenie na jednym ogniu, zachowując przy tym prośbę QD:

  • po pierwsze - dość łatwe trofea, które wpadają podczas postępu fabularnego(jak w the walking dead),
  • po drugie - gracze nie będą musieli masterowac kolejnych przejść, co ukończy sie na jednej przygodzie(jak za zycia), tak jak Cage sobie tego życzył.

nie widzę innego rozwiązania, żeby to pogodzić, bo jeśli ktoś lubi platynować i ku temu będzie sie skłaniał to chcąc, nie chcąc popsuje sobie przygodę zaczynając schemat wciąż od początku, jak to miało miejsce przy HR. dostajesz to, co chcesz w związku z czym nie ma po co wracac. przygoda w jedna stronę, tak własnie powinna wyglądać.

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

Oglądaliście pokaz ? Ja jestem zachwycony !!!

O (pipi), mój komentarz po obejrzeniu trailera. Będzie się działo. Beyond i TLoU, piękny rok dla posiadaczy PS3.

 

http://abload.de/img/amarrw.gif

Ciekawe jak gry Quantic Dream będą prezentować się na PS4?:)

 

PS. Ma ktoś link do materiału z wypowiedziami twórców gry i aktorami?

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

 

 

  • Mostly 3rd person camera. Slightly directed and sways a bit to points of high interest, but never too far away from the character
  • Walking/running entirely realized with the left analogue stick. No more R2 tank controls like Heavy Rain
  • Interacting with objects is still on the right stick, but no weird motions required anymore and everything can be triggered with an up/down flick
  • Combat also works around this idea, effectively making the need to remember all the buttons irrelevant
  • Different difficulty settings just like Heavy Rain, hardest one requires more inputs or has stricter timing, easy mode (for non-gamers) streamlines most of it
  • During 90% of the game you can switch at any point to Aiden (the entity) by pressing the triangle button
  • You solve puzzles with Aiden by manipulating the environment and possessing people. You control him freely with both sticks like a first person camera
  • Dialogue choices just like Heavy Rain, combined with branching paths and multiple endings
  • There are several free-roaming areas where you can use vehicles and horses to explore your environment freely
  • Fight scenes only use the right analogue stick and general action scenes require direct input (e.g. running through a forest while chased and you have to find a way out)
  •  

tego wywiadu z Cage i aktorami była godzina, ale nie moge znaleźć.

Edit : na ps3site.pl macie wszystko.

Geniusz z komentarza z ps3site :

,, Strasznie lipnie to wyglada zero akcji i grafika rodem z PS2 "

Skąd się tacy biorą ?

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...