-
Postów
1 122 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi na komentarze opublikowane przez Nyu
-
-
DMC5, DOOM Eternal, Returnal i SIFU. Jeżeli czaisz pattern, dodaj swoją gierkę.
-
DMC5, DOOM Eternal, Returnal i SIFU. Jeżeli czaisz pattern, dodaj swoją gierkę.
-
Na którym miejscu dalibyście 2023 w rankingu growych lat na dzień dzisiejszy? Pewnie jeszcze za świeżo, ale wydaje mi się, że w tym tysiącleciu, to miejsce "1" :). 1998 cenię wyżej, a 2004 niżej .
-
Vanquish nadal zajebiste
-
dobrze ze ma byc 800+, bo teraz to tylko na jedna gierke starczy:
https://www.xbox.com/pl-pl/games/store/lego-2k-drive-awesome-rivals-edition/9P64SQC33RN1
-
Nadrabiam wszystko Residenty. Remejki 2,3,4,w 5 grałem niedawno, 7 i 8 ostatnio. Nie grałem nigdy w 6 i... japierdole;/ Nie nie dziwię się, że ta gra zabiła serię. Gdyby nie fakt, że to jedyna część, w którą nie grałem i tak jakoś głupio tego nie skończyć to dawno bym to olał. Jestem chyba w połowie. Czasami specjalnie gdzieś skaczę do dziury i daję się gryźć, żeby mieć już to za sobą;/ Uwielbiam tę animację przeładowania broni, kóra trwa z 5 minut i to, że przewracam się chyba o wszystko?. I to bieganie z pokraką koło nogi, która blokuje się o byle kamień;/ A to wszystko w towarzystwie kompletnego braku klimatu;/ 2/10
-
Myślałem, że jak dodaję kogoś do ignora to, ani ja nie widzę jego postów, ani on moich, że to obopólna korzyść? Niestety nie
Niedopracowane to to, bo na takim FB na przykład działa to inaczej, heh.
-
Resident Evil 3 na STEAM za 44zł.. Brać? Z sentymentu bym kupił, RE2: Remake mi się bardzo podobał.
-
Ale dzisiaj pospia coniektorzy xD
-
"Gracze" na facebooku
-
Jak wypada Wasze GOTY do tej pory? U mnie jest tak:
1. Psychonauts 2
2. Kena: Bridge of Spirits
3. RE Village
Przyznam, że różnica między pierwszym a drugim miejscem jest marginalna i po zastanowieniu te dwie pozycje mogą ulec zmianie. -
Wiedźmin 3 w 2021 po rdr2? Sorki, niegrywalna produkcja, muszę odpuścić
-
Czy Bloodborne i Hollow Knight to dwie najlepsze gry poprzedniej generacji?
-
Dzisiaj robię sobie 2 podejście do serii devil may cry. To co, ominąć tą drugą część?
-
DMC1 - tylko jeśli jesteś pewien, że zaciśniesz zęby i tak czy siak przejdziesz następne. Jak masz odpuścić podczas jedynki i nie dotrzeć dalej, to olej jedynkę. Niemniej jest dobra!
DMC2 - tutaj odpuszczasz. To nie kwestia klimatu (czołgi i budynki), tylko gameplayu, który jest okropnym gównem. Slasher zamienili na tani beat em up. W to się nie da grać.
DMC3 - tutaj można zacząć. Ale jest trudno, dla wielu za trudno. Genialna część! <3
DMC4 - stanowczo po czwórce. IMO bardzo dobra część, bo ma fajnych wrogów i dobry system walki, ale popsuty przebieg giereczki.
DmC reboot - warto zacząć tu. Kozacka gra, stylówa, kozackie patenty na misje, dobry i intuicyjny system walki (w pozostałych odsłonach intuicyjny to nie jest, ale pozwala na dużo więcej, wiadomo), świetna muzyka, no wszystko się tu klei <3
DMC5 - warto zacząć też tu, bo ma wspaniały, klasyczny i rozbudowany system walki dwóch głównych postaci, nie jest za trudny, wspaniale uczy grania.
Gdybym był nowy, to bym przeszedł DmC reboot raz, DMC5 potem na wszystkich poziomach trudności, a potem DMC3 na wszystkich. I został fanem tej cudownej serii, której fanem nie jest łatwo wcale zostać.
-
-
Ło kurne, E3 zaorane.
-
Ło kurne, E3 zaorane.
-
XD
-
Outriders to zdecydowanie lepsza gra niż RDR2.
-
Outriders to zdecydowanie lepsza gra niż RDR2.
-
Ech, po co komu nowe gry w stylu retro pixelart, skoro jest Doom (1993) i jego następcy, wciąż tak samo grywalni, jak zawsze?
-
A myślałem, że Doom 1993 to sztos, ale dzisiejsza lista GP jeszcze lepsza