Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Są takie miejsca, ale moim zdaniem są to właśnie takie wybrane miejsca, a nie, że poziom wody podczas deszczu podnosi nawet poziom rzek. Co to to nie, raczej chodzi tu tylko o małe bajorka, które szybko napełniają się wodą podczas deszczu i równie szybko ta woda wysycha. Najlepiej to widać w centralnej części mapy gdzie jest mnóstwo nieczynnych decayed guardianów. Niektóre z nich można przewrócić by dostać dodatkowy loot a zrobimy to m.in. umiejętnością frost, ponieważ po ulewie guardian stoi już jednak na wodzie a nie suchym lądzie. Zaraz po deszczu i ta kałuża znika, ale fajny bajer.

Odnośnik do komentarza

ej dobra, ide na tego skur.wysyna na wulkanie

 

 

 

mam sciezke z tym jełopem co wskakuje do dział, omijam/eliminuje strażników z jednym wirnikiem - dochodze do końca ściezki - co dalej? juz probowałem na fagasa wskoczyc z gory itp ale sie spalam nawet z elixirem

 

w quescie ze niby mam jakos jelopa wystrzelic ale bestia jest po zlej stronie gory, dziala sa skierowane w przeciwnym kierunku.. mozg mi sie juz topi od dzisiejszej sesji xd

 

 

Odnośnik do komentarza

Pora na trochę autyzmu.

 

Serię szanuję za to, że światy w niej zaprezentowane tętnią atrakcjami. Te mapy nie starają się odwzorować strukturą prawdziwego świata, bo to tylko gierki video, i to jest w porządku. Dlatego też, odsłony 2d wyglądają tak:

 

5SqUeag.png

 

Obszar X, będący 1/6 świata Y, podzielony jest na przemyślanie i sprytnie zaprojektowane segmenty, gdzie w każdym jest coś do roboty. Jaskinie (strzałki) skrywają skrzynie z diamencikami, raz schowanymi za zagadką, a raz nie. Gwiazdki (3 przeciwników) za ich pokonanie odblokują jakiś fajny bajer. Trójkąty... no łapiecie. Na końcu zawsze jest dungeon.

 

Siłą Zeld 2d było właśnie to, że na tych mapkach nie da się nudzić. Są one spore, ale i naładowane zawartością. Ciężko traktować je jako mapy świata, a bardziej jako place zabaw. Czy to źle? Moim zdaniem nie, to jest siła tych gier.

 

Wraz z przejściem do 3d, zdecydowano się na trochę inny zabieg.

 

TSFBMdH.png

 

Obszar X, będący 1/6 świata jest mniejszy niż te z odsłon 2d, bo trzeba było iść na kompromis. W końcu przejście w 3d to praca nie w kij dmuchał, ciężko będzie zrobić obszary tak duże jak wcześniej, bo ten nośnik danych nie jest przecież z gumy. W takim razie zmniejszamy obszar, ale nie odpuszczamy jeżeli chodzi o atrakcje na mapie. Mniejsze, ale tak samo skondensowane.

 

Raz wychodziło im to lepiej, tak jak w Ocarina of Time, Majora's Mask, Skyward Sword, a raz gorzej, jak w Wind Waker czy Twiilight Princess. Mimo wszystko, trzymało się to kupy (no dobra, Wind Waker trochę to naginał).

 

A oto czego się boję oglądając Zeldę: Breath of Wind

 

wCTezoy.png

 

Od razu zaznaczam, nie piszę, że tak będzie na pewno, analizuję jedynie to, co mam przed sobą, ciągnąc dyskusję na forum. Obszary imponują rozmiarem, ale zanim z jednej atrakcji przeskoczę na drugą, to kilka minut minie. Nintendo pierwszy raz w historii serii stworzyło świat, może i żyjący tak jak w XenobladeX wspomnianym przez Django. Tylko, że ja zamiast takiego świata chcę wielki plac zabaw, w którym zes,ram się od ilości atrakcji. Takie Link's Awakening, ALBW czy LTTP w czy de.

 

Przy czym dalej to będzie super gierka, nawet z tak dużym światem, jeżeli ogarną downa z tutorialami i zepsutym tempem rozgrywki rodem z TP i SS (czujecie zbieranie 20 świecidełek na takiej mapie? brrrrr). Ktoś tu kiedyś pisał na forum, że najsłabsza Zelda dalej wybija się ponad pewien poziom branży.

 

Ale ja chcę Zeldę, która wybija się ponad 7 poziomów :cool::czesc:

 

Dlatego też to XM, że

 

 

 

nie jest słabo zagospodarowane, jak na tak duży teren oczywiscie

 

mnie nie zadowala.

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nintendo tworzy pierwszego sandboxa w swojej karierze - Nintendo tworzy najlepszego sandboxa ever.

 

Można, jeszcze jak.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

wczoraj sam odkrylem jak przejsc lost woods, jestem zayebisty

jakiekolwiek zerkanie do neta, poradnikow itp przy tej pozycji strasznie wypaczaja to co ma najbardziej zayebistego - odkrywanie

 

im mniej sie wie o tym co nas bedzie czekac w tym swiecie przed zagraniem tym lepiej

 

ja nawet przez sekunde nie myslalem by zerknac w neta przy szukaniu rozwiazan jak przejsc niektore shrine, dungeony przy divine beasts czy wlasnie np takie lost woods

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja jeszcze się z tym męczę :(

 

a probujesz to jakims sposobem, czy idziesz na zywiol?

 

samo przjescie przez las jest swietne, glownie dzieki

 

atmosferze - mgla, powyginane drzewa i odglosy korokow zdeformowane tak, zeby brzmialo zlowieszczo. i ten kontrast z zielonym i pozytywnym sercem korok woods :banderas:

 

 

jestem juz dobrych kilka miesiecy po skonczeniu gry, a wciaz siedzi mi w glowie - co kilka dni odpalam sobie soundtrack i przypominam te wszystkie fenomenalne elementy i przygody. pewnie zostanie ze mna do konca zycia jak moje ulubione klasyki sprzed juz prawie 20 lat - chrono cross, xenogears czy suikoden 2

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...