Skocz do zawartości

Konsole NextGen  

296 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na którą konsolę nextgen czekasz najbardziej?

    • PlayStation 4
    • Xbox 720
    • Wii U
    • Jestem zawiedziony konsolami, nie zakupie kolejnej.
  2. 2. Nazwa następcy Xbox 360 to?

  3. 3. Premiera nowego Xboxa będzie?

  4. 4. Premiera PS4 będzie?

  5. 5. Ile RAM będą posiadać nowe konsole?

  6. 6. Nowe konsole będą kosztować...

    • 299-399 € (1199-1599 zł)
    • 400-499 € (1600-1999 zł)
    • 500-599 € (2000-2399 zł)
  7. 7. Ile rdzeni będą mieć nowe konsole?

  8. 8. Czy granie na PS Network dalej będzie za darmo?

    • Tak, będzie dalej za free.
    • Nie, będą opłaty podobne do XBL GOLD.
  9. 9. Czy liczysz na wsteczną kompatybilność?

    • Tak! Chcę czasami ogrywać tytuły ze starych platform.
    • Nie, wolę już żeby konsola była trochę tańsza.


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chyba każdej generacji pierwsze modele konsol były tymi, które stosunkowo szybko padały. Dla mnie to kolejny powód, żeby trochę poczekać i poobserwować, bo jeśli chodzi o gry, nic mnie specjalnie do next-genów nie ciągnie. Wolałbym konsolę rozmiarów oryginalnego PS3, ale z gwarancją bezawaryjności, bo póki co czytałem tylko tekst Cernego w stylu "powinno być OK".

Odnośnik do komentarza

Tak jak wspomniał wyżej Yano - co ci po tej gwarancji? Jeśli sprzęt ma wadę produkcyjną, to naprawią, pochodzi i znowu padnie. Tutaj jest właśnie ten haczyk i nie jest tak, że wydajesz 1700 zł raz na 5-7 lat. Jednemu się uda, drugiemu nie, dlatego jeśli zakup na premierę, to tylko z przedłużoną gwarancją. 

Odnośnik do komentarza

http://pixelenemy.com/battlefield-4-on-ps4-comparable-to-medium-settings-on-pc-like-night-day-difference-to-current-gen-version/

 

Battlefield 4 - detale graficzne na poziomie "Medium" w porownaniu do PC oraz roznica niczym dzien a noc miedzy wersjami PS3 a PS4. Typek ladnie podsumowal artykul:

 

I don’t know about you, but if a $400 console can run Battlefield on “Medium” settings at 60fps AND with 64 players, I consider that good enough. Keep in mind you’re not spending $2,000 or even $1,000 like you would on a PC.

 

I jeszcze ciekawostka:

Lastly, ‘frags also verified what we reported on yesterday — that the DualShock 4′s Sixaxis will be used for leaning and peeking.

 

Six Axis uzywany do wychylania sie zza rogow ? Ciekawe jak to sie w praktyce sprawdzi i czy inne shootery to zaadoptuja (np cod ghost w ktorym tez bedzie wychylanie).

Odnośnik do komentarza

Six Axis uzywany do wychylania sie zza rogow ? Ciekawe jak to sie w praktyce sprawdzi i czy inne shootery to zaadoptuja (np cod ghost w ktorym tez bedzie wychylanie).

 

No proszę, co za nowość. Wreszcie to wraca, bo shootery nagle zapomniały o czymś takim. Nie wróżę jednak temu pomysłowi zbytniego powodzenia, ponieważ sterowanie ruchem nie jest tak niezawodne i dokładnie jak przyciski. W takim 100% pro gejmingu kiedy robi się 360nosc0pe skillzshotz nie można polegać na czymś nie do końca przewidywalnym, tak mi się przynajmniej wydaje.

Odnośnik do komentarza

 

Six Axis uzywany do wychylania sie zza rogow ? Ciekawe jak to sie w praktyce sprawdzi i czy inne shootery to zaadoptuja (np cod ghost w ktorym tez bedzie wychylanie).

 

No proszę, co za nowość. Wreszcie to wraca, bo shootery nagle zapomniały o czymś takim. Nie wróżę jednak temu pomysłowi zbytniego powodzenia, ponieważ sterowanie ruchem nie jest tak niezawodne i dokładnie jak przyciski. W takim 100% pro gejmingu kiedy robi się 360nosc0pe skillzshotz nie można polegać na czymś nie do końca przewidywalnym, tak mi się przynajmniej wydaje.

 

ciekawe też jak to wpłynie na rozgrywkę, bo jeśli będzie to wyglądało tak że z zarogu wychyla sie tylko karabin kawałek ręki i ćwierć głowy, to może sie okazać że wszyscy nagle zaczną strzelać zza rogu bo będzie to dawało ogromną przewagę (bo za rogiem jesteśmy mniejszym celem)

Odnośnik do komentarza

Tak naprawdę różnica między high a ultra jest znikoma w BF3.

Sam grałem na medium, bo w multi i tak nie widziałem różnicy, zwłaszcza, że skupiałem się na rozgrywce, a nie na podziwianiu ząbków czy innych pierdół. 

Odnośnik do komentarza

 

 

Six Axis uzywany do wychylania sie zza rogow ? Ciekawe jak to sie w praktyce sprawdzi i czy inne shootery to zaadoptuja (np cod ghost w ktorym tez bedzie wychylanie).

 

No proszę, co za nowość. Wreszcie to wraca, bo shootery nagle zapomniały o czymś takim. Nie wróżę jednak temu pomysłowi zbytniego powodzenia, ponieważ sterowanie ruchem nie jest tak niezawodne i dokładnie jak przyciski. W takim 100% pro gejmingu kiedy robi się 360nosc0pe skillzshotz nie można polegać na czymś nie do końca przewidywalnym, tak mi się przynajmniej wydaje.

 

ciekawe też jak to wpłynie na rozgrywkę, bo jeśli będzie to wyglądało tak że z zarogu wychyla sie tylko karabin kawałek ręki i ćwierć głowy, to może sie okazać że wszyscy nagle zaczną strzelać zza rogu bo będzie to dawało ogromną przewagę (bo za rogiem jesteśmy mniejszym celem)

 

 

Też się nad tym zastanawiałem, bo to musi być jakoś sensownie rozwiązane, by nie dawało zbytniej przewagi każdej ze stron. Być może właśnie fakt, że przez tyle lat tego nie było w grach miał jakieś podłoże.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...