Opublikowano 14 grudnia 20222 l Jedno mnie tylko zastanawia po chuy to wydali w tym stanie? Po cp się niczego nie nauczyli? Trzeba było napisać w notce ze rt to dla kart 4xxx i tyle konsole nie dostaną bo są są słabe a tak znowu wyszło ze skok na kasę. Na pewno wiedzieli ze to chuyowo chodzi w rt.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l I znowu recenzje i oceny to jedno, a o problemach z optymalizacją czy wyciętych cutscenkach dowiaduje się dopiero od graczy.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Klimacik to jest ale zestarzeć to się gra zestarzała. Płotka jest mega chujowa, feeling konikowania 0/10, jak jakiś poduszkowiec nie zwierzak. Mogli coś z tym zrobić i zremasterować kunia, w Kowbojach/ER/Chińczyku GoT jest fajnie zrobiona jazda.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 2 minuty temu, ASX napisał: I znowu recenzje i oceny to jedno, a o problemach z optymalizacją czy wyciętych cutscenkach dowiaduje się dopiero od graczy. Ta cuscenka jest podobno wycięta przez mod, który dodali, pewnie nawet nie wiedzieli co dodali, miał dobre opinie to wrzucamy do builda xDD. No cóż, beka z tej sceny, bo akurat była "ważna". 2 minuty temu, messer88 napisał: Klimacik to jest ale zestarzeć to się gra zestarzała. Płotka jest mega chujowa, feeling konikowania 0/10, jak jakiś poduszkowiec nie zwierzak. Mogli coś z tym zrobić i zremasterować kunia, w Kowbojach/ER/Chińczyku GoT jest fajnie zrobiona jazda. Dodali animacje "klepania" płotki a'la RDR2.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Koledzy co grają na pc - możecie zweryfikować info, że ta nowa wersja usuwa ambient occlusion / HBAO i oświetlenie wygląda gorzej niż było
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Do tych cutscenek to by mogli jeszcze przysiąść i dodać Nawet w gierkach graczom ruchania odmawiają
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Wersja na PS5 ma osobny zestaw trofeów? Czy przechodzą trofea wbite na PS4 jak w grach Sony
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 2 minuty temu, nievil napisał: Koledzy co grają na pc - możecie zweryfikować info, że ta nowa wersja usuwa ambient occlusion / HBAO i oświetlenie wygląda gorzej niż było Nie, nic nie usuwa, dodaję opcjonalne RT, ale to co było, jest dalej i wyglada lepiej, bo dodali np. SSR do wszustkich powierzchni (dx11 i dx12) oraz nowy antyaliasning TAA, wczesniej była tylko jedna metoda. Są tylko ogromne problemy z performance, dlatego zaleca się granie na dx11. Wtedy masz wszystko z patcha, oprócz wsparcia rzeczy z dx12, czyli dlss i RT.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 11 minut temu, izon napisał: Skupili się na wersjach na konsole, tam jest siano, taka prawda. Gdyby było tak jak piszesz , to wersja pecetowa oferowała by to samo co konsole. A tak się składa że jest wersja to wersja konsola jest wykastrowana z wielu graficznych ficzerow.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 2 minuty temu, Figuś napisał: osobny Osobny i trofea nie przechodzą z savem.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l To lipa, bo zostało mi tylko trofeum za poziom trudności do platyny i chciałem sobie wbić na nextgenowej wersji
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 19 minut temu, ASX napisał: Gdyby było tak jak piszesz , to wersja pecetowa oferowała by to samo co konsole. A tak się składa że jest wersja to wersja konsola jest wykastrowana z wielu graficznych ficzerow. Dokładnie, jak czytam te "problemy" na PC, a wersja na konsole super hiper to tylko można śmiechnąć. Ustawcie sobie jeden z drugim ustawienia z konsol, czyli rozdziałkę 1100p, zrzućcie ustawienia z uber+ w dół, z RT zostawcie tylko oświetlenie i AO i też na kompie porównywalnym z konsolami będziecie mieli 25-30 fps. Albo 60 w 1500p bez RT na niższych ustawieniach. A tak to pewnie najlepiej minimum 1440p, Uber+, Hairworks na full, full RT z odbiciami i cieniami i zdziwko, że mniej fps niż na konsoli. Przecież to do huja chodzi na konsolach prawie w full HD i kinowym 24 fps bez większości usprawnień z PC (brak RT odbić, cieni, brak Hairworks, brak ustawień Uber+) albo w 60 klatkach w 1500p całkowicie bez RT i z jeszcze bardziej pociętymi ustawieniami. Edytowane 14 grudnia 20222 l przez tjery
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 34 minuty temu, messer88 napisał: Płotka jest mega chujowa, feeling konikowania 0/10, jak jakiś poduszkowiec nie zwierzak. Mogli coś z tym zrobić i zremasterować kunia, w Kowbojach/ER/Chińczyku GoT jest fajnie zrobiona jazda. Nadal lepiej niż papierowe koniki z Assasynów
Opublikowano 14 grudnia 20222 l na gogu savey z chmury nie działają i cały czas wywala do pulpitu Edytowane 14 grudnia 20222 l przez Kaczi
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Wróciłem dzisiaj do Wieśka 3 po latach no i rusza się to pięknie. Wtedy ogrywałem na PS4 amator teraz na XSX. Obczaiłem tryb RT ale feeling o wiele gorszy niż w trybie wydajności a znacznej różnicy w oprawie nie widzę.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Kurcze ale utrudnili przenoszenie save z PS4 na PS5, dlaczego to nie działa tak jak w innych grach , że gry automatycznie widzą save i po prostu importują, hmm..
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Just now, Kolos28 said: Kurcze ale utrudnili przenoszenie save z PS4 na PS5, dlaczego to nie działa tak jak w innych grach , że gry automatycznie widzą save i po prostu importują, hmm.. To chyba nie pierwsza gra z takim problemem na PS5.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Z tymi sejwami to już był problem znany, bo te z wersji pudełkowej nie były kompatybilne z wersją cyfrową bodajże. Ale ile to lat temu było. (Chyba, że mi się gry pomerdały).
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 3 hours ago, Wredny said: Kuźwa, jakie to cholerstwo trudne jest na tym najwyższym poziomie Lata temu też tak zaczynałem, ale nie przypominam sobie, żeby mną tak początkowe ghule pomiatały No ale pozamiatane i czas ruszyć w drogę - poniżej dwa screeny z PS5 - pierwszy performance, drugi "RT": mialem to samo, po premierze to zrobilem cale przejscie a potem ng plus z dodatkami na death march i mialem takiego builda ze pod koniec bylem niesmiertelny, a teraz odpalilem po ponad 5 latach i mnie te utopce w bialym sadzie w wawozie na lewo od tej pierwszej spalonej wiochy zayebaly xd
Opublikowano 14 grudnia 20222 l mialem to samo, po premierze to zrobilem cale przejscie a potem ng plus z dodatkami na death march i mialem takiego builda ze pod koniec bylem niesmiertelny, a teraz odpalilem po ponad 5 latach i mnie te utopce w bialym sadzie w wawozie na lewo od tej pierwszej spalonej wiochy zayebaly xdU mnie tak samo za każdym razem po powrocie do gry. Pierwsza walka i ze 3 podejścia [emoji1787] Ale właśnie padł gryf, więc jest coraz lepiej [emoji41]
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Do nich to nawet nie podchodziłem, ale mnie te pierwsze ghule z Vesemirem parę razy ubiły Przed chwilą, w drodze do garnizonu, przechodziłem przez teren stada wilków levelu 5 i też było parę powtórzeń, a jak się uporałem to obok łazi kilku utopców i też poszedłem ich wyjaśnić. Na zdjęciu poniżej Geralt chwilę po tej akcji, wraca na szlak z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku
Opublikowano 14 grudnia 20222 l Teraz, PiPoLiNiO napisał: U mnie tak samo za każdym razem po powrocie do gry. Pierwsza walka i ze 3 podejścia Ale właśnie padł gryf, więc jest coraz lepiej Z tym rebalancem skilli nawet na high levelach już ciężej jest stać się nieśmiertelnym. Na 50 lvlu miałem leciutki problem z bossem o wiele leveli niżej z paczyka na death march (swoją drogą fajna walka, na poziomie dlcków z podzialem na etapy) . Może nie jakiś duży, ale jakbym był na lvlu questa, to miałbym ciezko.
Opublikowano 14 grudnia 20222 l 22 minuty temu, Crazy Horse napisał: Z tymi sejwami to już był problem znany, bo te z wersji pudełkowej nie były kompatybilne z wersją cyfrową bodajże. Ale ile to lat temu było. (Chyba, że mi się gry pomerdały). Zapisy z premierowej wersji + dodatki nie były kompatybilne z wersją GOTY która też miała osobny zestaw dzbanków, zresztą tak samo było na xboxie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.