Skocz do zawartości

The Last Guardian


czarek250885

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ona nigdy nie miała niszczyć graficznie. Zarówno ICO jak i SoTC nie niszczyły graficznie podczas swych premier. 

 

Gameplay na E3 utwierdził mnie w przekonaniu, że to będzie wyjątkowa gra z mechaniką i pomysłami, które dzisiejsi developerzy baliby się zaimplementować.

 

Day one.

Przecież gameplay z E3 to samograj. O jakich pomysłach Ty w ogóle piszesz? Gra może mieć wyjątkowa mechanikę ale podczas E3 nic z tego nie pokazali. W gry ICO gra sie dla klimatu i świata przedstawionego. Tak samo bedzie w przypadku TLG.

 

Ja w SOTC w 2006 grałem dla eksploracji, fajnego modelu jazdy, gdzie faktycznie czuć że mamy pod sobą żywe zwierze , a nie "pojazd" jak np. w RDR i przede wszystkim kolosów, z których każdy był swoistą zagadką do rozwiązania. Klimat klimatem, ale było to jedno z najbardziej unikatowych doświadczeń gameplayowych. 

 

Co do rzekomego samograja na E3, Ueda wypowiadał się że skoki nie są skryptami (np. ten na ogon, po nieudanym chwycie zębami w ostatniej chwili) i będzie można je zyebać. Na tamtą chwilę nie wiedzieli jeszcze czy zamierzają zachować ten cinematic slow mo podczas ich wykonywania. Oby tego nie zrobili.  

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
genDesign, the creative studio behind The Last Guardian teased that Trico will be to Taipei Game Show this year.The show runs from January 28 to February 2.

 

 

1856522_0.jpg

 

W ten weekend na Taiwanie są targi, mają coś pokazać, gameplay pewnie mało prawdopodobny bo nie jest to impreza Sony

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Właśnie a propos ciekawych rzeczy z Edge'a:

 

 

Ueda says of Trico: "This creature isn't like the cute pets that exist in other games, or an ally that's really useful. The role of the creature is ambiguous; that's something we wanted to express in the game, and it doesn't always do what you ask it to do. That's one of the themes of The Last Guardian. It's something that's difficult, and completely different. I want to create the next thing - an experience that people have never had before.

"The amount of code is very large compared to AI in conventional games. We've given this creature its own desires, so depending on what action it wants to take, that affects everything, including its animation. It's not like a normal humanoid character."

Odnośnik do komentarza

Główny bohater będzie posiadał lustrzaną tarczę, którą w istotny sposób wykorzystamy podczas rozgrywki. Trico może „strzelać” czerwonymi piorunami z ogona w przedmiot, który skieruje jego moc w wyznaczone przez gracza miejsce. Ten element przyda się w przypadku najróżniejszych zagadek, ale nie zostało potwierdzone, czy otrzymamy możliwość walki z przeciwnikami za pomocą błyskawic. Możemy mieć jednak pewność, że współpraca z wielką bestią pozwoli niszczyć przeszkody z kamieni oraz drewniane ściany.

 

Fumito Ueda kolejny raz podkreślił, że w trakcie poznawania opowieści będziemy świadkami wyjątkowej relacji pomiędzy chłopakiem a jego wielkim towarzyszem. Trico nie jest zwykłym, słodkim zwierzęciem i nie przypomina sojuszników znanych z innych gier. Autorzy poświęcili mnóstwo czasu, by zaakcentować jego charakter i niejednoznaczną rolę.

 

Dziennikarze otrzymali również potwierdzenie tegorocznej premiery. Na E3 możemy spodziewać się wielkiej prezentacji oraz daty premiery, ponieważ gra ma zadebiutować w przeciągu najbliższych 7 miesięcy.

 

 

 

http://www.ppe.pl/news/43871/tworcy-zdradzaja-nowe-szczegoly-rozgrywki-z-the-last-guardian-i-potwierdzaja-tegoroczna-premiere.html

 

 

 

  • W grze pojawiła się lustrzana tarcza, której używa główny bohater. Przytrzymanie kółka wywołuje efekt strzelenia promieniem, który wykorzystuje się przy zagadkach logicznych;
  • Ueda martwi się, bo wie, że Trico to nie jest grzeczny zwierzak. Twórcy nie chcieli, aby gracz miał bezpośrednią kontrolę nad Trico. Jak wyjawił twórca, ilość linijek kodu odpowiadające za SI jest przeogromna. Oznacza to przykładowo, że Trico będzie miał swoje humorki, a także nastroje, o których informować będzie kolor jego oczu. Przykładowo różowe oczy zasugerują nam, że Trico jest zły na coś;
  • W trakcie gry więź pomiędzy Trico a głównym bohaterem będzie się wzmacniała, co spowoduje, że Trico znacznie chętniej wykona nasze polecenia;
  • Trico nie jest wcale słodkim potworkiem. To potężna, ale jednocześnie trochę strachliwa i nerwowa istota;
  • W grze pojawi się pływanie. Dodatkowo na przykładzie pływania przedstawiono zachowanie Trico. Nie lubi pływać, więc nie będzie chciał wejść do wody;
  • Jednym z założeń gry jest to, aby Trico sprawiał wrażenie jak najbardziej żywej istoty, tak aby gracz mógł uwierzyć, że ma do czynienia z myślącą samodzielnie istotą;
  • Trico ma swoje pragnienia i uczucia oraz dziesiątki animacji, dzięki którym będzie mógł je wyrazić.

 

 

 

Edytowane przez Fanek
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...