Opublikowano 4 czerwca 201410 l Autor Discover the next step in your adventure. Tune in to the Sony E3 Press Conference on Monday, June 9 to see the latest from #Destiny. Wpis z twittera Bungie.
Opublikowano 6 czerwca 201410 l Former Halo music composer Marty O’Donnell has filed a lawsuit against game maker Bungie and its chief executive Harold Ryan for failing to pay him for unpaid vacation time, paid time off, and other benefits. The lawsuit gives a a small window into the happenings at a major game maker, which created the Halo series of video games and is now working on the online shooter game Destiny for Activision. O’Donnell was fired on April 11 as audio director at Bellevue, Wash.-based Bungie “without cause,” according to the lawsuit. He was hired in May 2000 and produced the pulse-pounding music that helped make Halo a runaway hit. Over its lifetime of sales, Halo has grossed an estimated $3.4 billion, according to the lawsuit, which was filed in Superior Court in King County in Washington. O’Donnell said in the filing that Bungie and Ryan gave no explanation for the firing. The suit notes that Bungie has a policy to pay employees accrued but unused vacation, paid time off, sabbatical time, and other benefits. Ryan and Bungie reportedly promised to pay. http://venturebeat.com/2014/06/06/fo...paid-benefits/ ja pjerdole co oni narobili?
Opublikowano 7 czerwca 201410 l gameplay z alphy https://mega.co.nz/#!dkoFTYIY!f5XN12QWvpgNMI-QtXkh-nvhiSCIwVBIEVd6Anm8JWw https://mega.co.nz/#!EsRn3KqT!-DQ99erbHFVXAwHN6CAWlQVeQatbuZD4C5W768l8XJY https://mega.co.nz/#!BhAmjArZ!GQeoXOdIFQq3BEMC_qQYvnAljoELdc9S7cOxEkcyqJM napiszę to po raz dwusetny, ale wygląda to jedynie na Borderlandsy bez humoru
Opublikowano 7 czerwca 201410 l A ja jestem ciekaw jak wyglądają inne planety, bo na razie ciągle pokazują rosję, która prezentuje się super, ale wszystkie udostępnione z niej materiały mają ten sam klimat.
Opublikowano 7 czerwca 201410 l Fajny jest ten fragment co sobie swobodnie chodzi po otwartym terenie, reszta przynudza. No i znowu oczywiście Old Russia, ile można to samo oglądać... Na E3 pewnie też jednak będzie, bo mają dokończyć ten gameplay ostatni.
Opublikowano 8 czerwca 201410 l A ja jestem ciekaw jak wyglądają inne planety, bo na razie ciągle pokazują rosję, która prezentuje się super, ale wszystkie udostępnione z niej materiały mają ten sam klimat. Reszta wyjdzie jako platne dlc
Opublikowano 8 czerwca 201410 l Przecież powiedzieli że jest to projekt na 10 lat :-) wiec spokojnie do tego czasu dostaniesz cały układ słoneczny
Opublikowano 9 czerwca 201410 l Autor W zeszłym tygodniu sieć zalały filmy z Destiny (PS4) w wersji alfa, które pokazywały surową rozgrywkę, bez żadnego montażu czy retuszu. W internecie zawrzało, lecz oprócz fali ochów i achów, zdarzyły się też wyrazy niezadowolenia z odpowiedniego dopieszczenia niektórych elementów. Głosy te były nieco złośliwe, zważywszy, że to ciągle wersja alfa, a więc taka, która do czasu premiery może się jeszcze sporo zmienić. Niemniej Bungie bardzo poważnie potraktowało te słowa i postanowiło wyjaśnić niektóre sprawy. Na front wysłano Luke'a, który jest jednym z głównych projektantów gry. Cała gra oparta jest na określonych czynnościach, które mogą być dostosowywane do naszego nastroju [gra z przyjaciółmi, większe wyzwania] albo odnosić się do trybu fabularnego. Mogą to też być potyczki z innymi graczami lub próba dominacji innych, którzy wolą zajmować się swoimi zadaniami. System ten składa się z wielu modułów i wariantów. Modułów będzie kilka i będą się przenikać. Można o nich myśleć jak o trybach gry. Składają się na nie doświadczenia dla pojedyńczego gracza, czyli misje fabularne. Można je wykonywać w maksymalnie 3 osobowych zespołach. Wiążą się one z głównym wątkiem kampanii i pojawiają się losowo w różnych lokacjach gry. Oprócz tego jest jeszcze Strike - można je przyrównać do wejścia na raid w grach MMORPG. Twoja drużyna musi dojść do końcowego bossa, po którego pokonaniu wypadnie sporo wartościowych przedmiotów. Kolejnym modułem jest Explore, gdzie wraz z kompanami możecie latać po planecie szukając zadań lub wyzwań. To taki free-roaming, gdzie nie jesteśmy skrępowani lub zmuszani do czegokolwiek. Idealny tryb na odstresowanie się i pooglądanie widoczków, które następnie można udostępnić za pomocą funkcji Share. W obliczu Strike, kolejny tryb Raid wydaje się być zbędny, ale tutaj zezwolono na 6-osobowe wypady. Bungie na razie nie zdradza żadnych informacji o tym trybie. O trybie Multiplayer wiemy tylko tyle, że będzie oferował klasyczne potyczki z innymi graczami. Świat Destiny jest zbudowany z hubów, gdzie spotkamy się z innymi graczami i wielkich połaci terenów, gdzie możemy szukać przygód, wykonywać questy lub szukać nowych znajomych podłączając się do istniejących już składów, które chętnie przygarną 3 członka drużyny. http://www.pssite.com/news-33687-pracownik_bungie_wyjasnia_niescislosci_z_wycieknietej_wersji_alfa_destiny.html
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Zapisy do 3 dniowej Alphy http://playstation.greatnessawaits.com/destiny.html
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Autor Czekam na ten materiał trybu pvp, targi starują dziś, więc mam nadzieje, że wywiążą się z obietnicy.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Autor Właśnie wyczytałem, że dziś otwarcie stanowisk na którym będzie można sprawdzić tryb pvp. PS4 w dniu premiery dostanie pierwsze eksluzywne dlc, jedną mapę do trybu pvp, skiny broni i ubrań oraz jedną mapę do trybu Strike.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Ścieżka dźwiękowa z niepokazanego wcześniej materiału: Pew, pew, pew, boooooom. Pew, pew. <GET BEHIND THE COVEEEER!>, BOOM, pew, pew. Edytowane 10 czerwca 201410 l przez mate5
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Nowy materiał z Alfa na PS4 http://mp1st.com/2014/06/10/destiny-competitive-multiplayer-first-look-gameplay-playstation-4-alpha/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=destiny-competitive-multiplayer-first-look-gameplay-playstation-4-alpha#.U5dWwXJ_uSo Edytowane 10 czerwca 201410 l przez marekjw2523
Opublikowano 10 czerwca 201410 l http://www.twitch.tv/ninja yeti jak ci się podoba to multi to rly żryj gruz ads wszystko niszczy a gra jest powolna
Opublikowano 10 czerwca 201410 l nuda w sinlgu, brak O'Donella, multiplayer którego nawet nie chcę oglądać, w zasadzie to już jestem pewien że nie biorę tego w tym roku. A było tak pięknie kiedyś.
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Nic świeżego i jakby w zwolniony tempie, zamułka. Edytowane 10 czerwca 201410 l przez Szatanek
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Yeti, jak będziesz miły to Zeratul znajdzie Ci jakąś dobrą ofertę na Xone z rimejkiem Halo 2
Opublikowano 10 czerwca 201410 l ja mam nadzieje, ze to ma inny feeling jak sie gra samemu. Wyglada jak gorsza, wolniejsza wersja Titanfall
Opublikowano 10 czerwca 201410 l ja mam nadzieje, ze to ma inny feeling jak sie gra samemu. Wyglada jak gorsza, wolniejsza wersja Titanfall To samo pomyślałem, ale czekaj jak Yeti, który się śmiał z TF zaraz zacznie strzelać, że to wykapane Halo ;p
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Dokładnie gorsza/wolniejsza wersja TF, bez rewelacji, jaranko spadło praktycznie do zera, w tym roku król multi jest tylko jeden Halo
Opublikowano 10 czerwca 201410 l Unlike in Halo, where it's possible in many situations to absorb some damage and get away, in Destiny there is no escape. Combat resolves itself very quickly. You enter combat, kill or be killed, respawn then go again. It's fast, frenetic and, dare I say it, a little Call of Duty. Jawnie, oglądam ten tryb control i Hardpoint Domination w Titanfall to jak porównanie lokomotywy do samolotu...
Opublikowano 10 czerwca 201410 l nuda w sinlgu, brak O'Donella, multiplayer którego nawet nie chcę oglądać, w zasadzie to już jestem pewien że nie biorę tego w tym roku. A było tak pięknie kiedyś. ? Jaki brak O'Donella? Jego soundtrack dalej będzie w grze. Może nie w kontynuacji.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.