Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Former Halo music composer Marty O’Donnell has filed a lawsuit against game maker Bungie and its chief executive Harold Ryan for failing to pay him for unpaid vacation time, paid time off, and other benefits.

 

The lawsuit gives a a small window into the happenings at a major game maker, which created the Halo series of video games and is now working on the online shooter game Destiny for Activision.

 

O’Donnell was fired on April 11 as audio director at Bellevue, Wash.-based Bungie “without cause,” according to the lawsuit. He was hired in May 2000 and produced the pulse-pounding music that helped make Halo a runaway hit. Over its lifetime of sales, Halo has grossed an estimated $3.4 billion, according to the lawsuit, which was filed in Superior Court in King County in Washington.

 

O’Donnell said in the filing that Bungie and Ryan gave no explanation for the firing. The suit notes that Bungie has a policy to pay employees accrued but unused vacation, paid time off, sabbatical time, and other benefits. Ryan and Bungie reportedly promised to pay.

http://venturebeat.com/2014/06/06/fo...paid-benefits/

 

ja pjerdole co oni narobili?

Odnośnik do komentarza

 

W zeszłym tygodniu sieć zalały filmy z Destiny (PS4) w wersji alfa, które pokazywały surową rozgrywkę, bez żadnego montażu czy retuszu. W internecie zawrzało, lecz oprócz fali ochów i achów, zdarzyły się też wyrazy niezadowolenia z odpowiedniego dopieszczenia niektórych elementów.

Głosy te były nieco złośliwe, zważywszy, że to ciągle wersja alfa, a więc taka, która do czasu premiery może się jeszcze sporo zmienić. Niemniej Bungie bardzo poważnie potraktowało te słowa i postanowiło wyjaśnić niektóre sprawy. Na front wysłano Luke'a, który jest jednym z głównych projektantów gry.

Cała gra oparta jest na określonych czynnościach, które mogą być dostosowywane do naszego nastroju [gra z przyjaciółmi, większe wyzwania] albo odnosić się do trybu fabularnego. Mogą to też być potyczki z innymi graczami lub próba dominacji innych, którzy wolą zajmować się swoimi zadaniami. System ten składa się z wielu modułów i wariantów.

Modułów będzie kilka i będą się przenikać. Można o nich myśleć jak o trybach gry. Składają się na nie doświadczenia dla pojedyńczego gracza, czyli misje fabularne. Można je wykonywać w maksymalnie 3 osobowych zespołach. Wiążą się one z głównym wątkiem kampanii i pojawiają się losowo w różnych lokacjach gry. Oprócz tego jest jeszcze Strike - można je przyrównać do wejścia na raid w grach MMORPG. Twoja drużyna musi dojść do końcowego bossa, po którego pokonaniu wypadnie sporo wartościowych przedmiotów.

Destiny2%281%29.jpg

Kolejnym modułem jest Explore, gdzie wraz z kompanami możecie latać po planecie szukając zadań lub wyzwań. To taki free-roaming, gdzie nie jesteśmy skrępowani lub zmuszani do czegokolwiek. Idealny tryb na odstresowanie się i pooglądanie widoczków, które następnie można udostępnić za pomocą funkcji Share.

W obliczu Strike, kolejny tryb Raid wydaje się być zbędny, ale tutaj zezwolono na 6-osobowe wypady. Bungie na razie nie zdradza żadnych informacji o tym trybie. O trybie Multiplayer wiemy tylko tyle, że będzie oferował klasyczne potyczki z innymi graczami.

Świat Destiny jest zbudowany z hubów, gdzie spotkamy się z innymi graczami i wielkich połaci terenów, gdzie możemy szukać przygód, wykonywać questy lub szukać nowych znajomych podłączając się do istniejących już składów, które chętnie przygarną 3 członka drużyny.

http://www.pssite.com/news-33687-pracownik_bungie_wyjasnia_niescislosci_z_wycieknietej_wersji_alfa_destiny.html

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

ja mam nadzieje, ze to ma inny feeling jak sie gra samemu. Wyglada jak gorsza, wolniejsza wersja Titanfall

 

To samo pomyślałem, ale czekaj jak Yeti, który się śmiał z TF zaraz zacznie strzelać, że to wykapane Halo ;p

Odnośnik do komentarza

 

Unlike in Halo, where it's possible in many situations to absorb some damage and get away, in Destiny there is no escape. Combat resolves itself very quickly. You enter combat, kill or be killed, respawn then go again. It's fast, frenetic and, dare I say it, a little Call of Duty.

 

Jawnie, oglądam ten tryb control i Hardpoint Domination w Titanfall to jak porównanie lokomotywy do samolotu...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...