Opublikowano 14 września 201311 l Sa w tej grze dzielnice kontrolowane przez gangi? Najbardziej ten aspekt podobal mi sie w SA.
Opublikowano 14 września 201311 l Wszystko jest cacy ale model jazdy i uszkodzeń z L.A Noire ssie pałe! Cholera no nic nie czuć wagi tych pojazdów nie fruwają tak swobodnie i nie czuć żadnej energii przy mocnym uderzeniu po prostu nie mogę tego przeboleć i nie wierzę, że tak to będzie wyglądało w grze kiedy wyjdzie 17 Września. Efekt jest taki jak by przy samochodach kompletnie wyłączyli fizykę i silnik euforię, przed chwilą jadąc motorem odbiłem się od znaku jak jakimś NFS czy Midnight Clubie. I co z tego, że jest ogromny świat jak najważniejsza rzeczy czyli samochody mają jakąś kamienną fizykę... może po prostu te konsole nie pociągnęły by już takiej ilości detali, ogromu świata i fizyki pojazdów.
Opublikowano 14 września 201311 l I jak z wersja na ps3 ? jakies opinie ? różni się od Xboxa ? jest 640p ?
Opublikowano 14 września 201311 l jest piekna jak przechodzila z M do xmb 2 minuty to myslalem ze to juz koniec mojej konsoli. gra jest piekna
Opublikowano 14 września 201311 l Raven, napisałeś, że wszystkie bronie nie są dostępne od początku. W takim razie jak się je odblokowuje?? Są jakieś specjalne misje dające ci dostęp do większego arsenału, czy po prostu w pewnym momencie misjo fabularnych stają się dostępne?? Z czasem, z kolejnymi misjami, odblokowują się kolejne. Tak było przecież w poprzednich GTA też. Po zrobieniu misji z daną bronią dostajemy SMS-a, że ta właśnie pukawka jest już dostępna w Ammunation. Sa w tej grze dzielnice kontrolowane przez gangi? Najbardziej ten aspekt podobal mi sie w SA. Na razie na nic takiego nie trafiłem i nie wydaje mi się, bym jeszcze miał okazję.
Opublikowano 14 września 201311 l (pipi) panowie, (pipi). Tak straszyliście tym modelem jazdy, brakiem zniszczeń, euphorii, a tu się okazuje że nic z tego nie było prawdą. Trzeba Panowie wziąć grę we własne rączki, żeby się przekonać jak jest na prawdę. System zniszczeń pojazdów jest o niebo lepszy od tego z czwórki. Nówki nie gniotą się mocno przy pierwszych uderzeniach (co dziwiło), lecz gdy już się zaczną to jest na co patrzeć. Model jazdy wolniejszych pojazdów jest taki sobie. Za to fur sportowych to prawdziwy ogień. Nie ma mowy o żadnych uogólnieniach. Euphoria lata niczym szmata, wszystko sypie się dookoła, jest nextgenowo, bardzo nextgenowo. Przemierzyłem mapę wzdłuż i wszerz, Waliłem do wojska jak do kaczek, byłem na najwyższej górze w grze, z której zjechałem motorem - ginąc. A i wiecie co. Gra jest płynna. Czasem liczba fpsów spada do 20, ale nigdy mniej. Aliasing to poziom Max Payne 3, więc możecie sobie porównać. Graficznie orgia. Filtry - widać że R* wyciągnęło wnioski po modach do czwórki. Nie wiem teraz czy grać, czy czekać na oryginała. Daleko nie chcę zajść. A w sumie to wszystko jedno, skończę ja nie raz bo misje są przecudne. Nie ma mowy o nudzie z czwórki. Już 3 misja kręci konkretnie, a dalej jest już tylko lepiej. Pozdrawiam ze słonecznego Los Santos.
Opublikowano 14 września 201311 l dalej niech już bedzie wtorek.cos czuje ze po pierwszym ograniu wezme konsole do pracy nastepnego dnia
Opublikowano 14 września 201311 l Efekt jest taki jak by przy samochodach kompletnie wyłączyli fizykę i silnik euforię Euphoria nie ma nic wspólnego z prowadzeniem pojazdu. Silnikiem fizycznym w grze jest silnik bullet; euphoria odpowiada tylko za fizykę żywych ludzi (martwi to zwykły ragdoll)
Opublikowano 14 września 201311 l dalej niech już bedzie wtorek.cos czuje ze po pierwszym ograniu wezme konsole do pracy nastepnego dnia Ja akurat z poniedziałku na wtorek jestem w pracy. Orientuje się ktoś o której otwierają real albo tesco Coś czuje że nie pośpię sobie po tej nocce w wtorek
Opublikowano 14 września 201311 l Nie wiem ile razy miałem podkreślać, że model jazdy nie jest gorszy, ale inny, więc nie wiem o czym mówisz pisząc o straszeniu. Gdzieś w pewnym momencie nawet pisałem, że po dłuższym czasie zaczyna się dostrzegać dobre strony. Po prostu jeśli ktoś liczył na pływanie z GTA IV, gdzie kręciło się nieziemskie drifty, to można się lekko zniechęcić. Edytowane 14 września 201311 l przez raven_raven
Opublikowano 14 września 201311 l (pipi) panowie, (pipi). Tak straszyliście tym modelem jazdy, brakiem zniszczeń, euphorii, a tu się okazuje że nic z tego nie było prawdą. Trzeba Panowie wziąć grę we własne rączki, żeby się przekonać jak jest na prawdę. System zniszczeń pojazdów jest o niebo lepszy od tego z czwórki. Nówki nie gniotą się mocno przy pierwszych uderzeniach (co dziwiło), lecz gdy już się zaczną to jest na co patrzeć. Model jazdy wolniejszych pojazdów jest taki sobie. Za to fur sportowych to prawdziwy ogień. Nie ma mowy o żadnych uogólnieniach. Euphoria lata niczym szmata, wszystko sypie się dookoła, jest nextgenowo, bardzo nextgenowo. Przemierzyłem mapę wzdłuż i wszerz, Waliłem do wojska jak do kaczek, byłem na najwyższej górze w grze, z której zjechałem motorem - ginąc. A i wiecie co. Gra jest płynna. Czasem liczba fpsów spada do 20, ale nigdy mniej. Aliasing to poziom Max Payne 3, więc możecie sobie porównać. Graficznie orgia. Filtry - widać że R* wyciągnęło wnioski po modach do czwórki. Nie wiem teraz czy grać, czy czekać na oryginała. Daleko nie chcę zajść. A w sumie to wszystko jedno, skończę ja nie raz bo misje są przecudne. Nie ma mowy o nudzie z czwórki. Już 3 misja kręci konkretnie, a dalej jest już tylko lepiej. Pozdrawiam ze słonecznego Los Santos. a jak jest z tym modelem jazdy texz ? jak wypada w porównaniu do czwórki ? zaznaczam, że dla mnie model jazdy w IV to najlepszy model jazdy w sandboxach ever edit: raven mnie wyprzedził, ale co dokładnie masz na myśli pisząc ''inny'' ? Edytowane 14 września 201311 l przez 44bronx
Opublikowano 14 września 201311 l Chyba chodziło mu o (nie)sławny cytat, który jest widoczny w mojej sygnie.
Opublikowano 14 września 201311 l Boje sie tego modelu jazdy Bo wyglada tak dretwo jak we sleeping dogs
Opublikowano 14 września 201311 l Czy rzeczywiście występuje efekt doczytywania się tekstur nawet tych blisko gracza ? Oczywiście chodzi mi o PS3 ?
Opublikowano 14 września 201311 l Boje sie tego modelu jazdy Bo wyglada tak dretwo jak we sleeping dogs Ciiii, będzie dobrze... Już, już... Zawsze możesz sobie czwóreczke odpalić, no już, nie płacz...
Opublikowano 14 września 201311 l A jakie są znajdźki w tej części? bo w IV było 100 gołębi do ubicia. Tuningując auto można wrzucić do niego nitro? Próbowaliście strzelać w oponę rozpędzonej furze, jak tak to jak te auto się zachowuje wtedy?
Opublikowano 14 września 201311 l Panowie, czytajcie dokładniej, bo już kilka razy pisałem. Kamera jest dużo sztywniejsza a samochody mają sporo wyższą przyczepność. Stąd ta sztywność wyziewająca z gifów. W prowadzeniu jest ciekawiej, bo samochodem wciąż giba zawodowo, ale przez kamerę tego już tak nie czuć, a i rzadziej wpadamy w poślizgi. Tylko tyle i aż tyle moim zdaniem.
Opublikowano 14 września 201311 l Model jazdy jest inny, samochody lepiej reagują. Denerwować może to przy wolniejszych furach bo te nie wpadają w poślizgi i wydaje się jakby trzymały się szyn. Te które mają trochę pod silnikiem zachodzą przy zakrętach, wpadają w poślizgi, skaczą na nierównościach co daje masę frajdy. W połączeniu z silnikiem fizycznym Euphoria jest kozacko. Gra przez to zyskała na szybkości bo pojazdy Policji w obecnym stadium to niesamowicie wkurzające sukinkoty. Nie można używać Pay N Spray do ich gubienia, ale za to ucieczka samolotem to pewna ucieczka. Przy 5 gwiazdkach co prawda nie goni nas wojsko, ale te jest obecne w grze. Gra imo jest trudniejsza niż czwórka bo nie pamiętam żebym tak często tracił życie. Acha, wiecie dlaczego na filmikach nie było wyskakiwania przez przednią szybę? Bo trzeba na prawdę konkretnie uderzyć. Wypadek przez szybę = zgon.
Opublikowano 14 września 201311 l poślizgi był kozackie w IV, ale z tego co napisałeś to zapowiada się i tak dobrze
Opublikowano 14 września 201311 l raven, mysle, ze te wzmianki o sztywnej kamerze niektorym zaciemniaja twoj opis. co za roznica jak kameraa pracuje, wydus z siebie, ze model jazdy jest lzejszy i pozwala na bardziej dynamiczne akcje. naszprycowalem sie wczorj strimami pare h wiec nawet ne dotykacja pada moge to powiedziec.
Opublikowano 14 września 201311 l Jak komuś podobało się prowadzenie fur w NFSMW 2013 to będzie zadowolony.
Opublikowano 14 września 201311 l Dzisiaj jadę z nagrywarką do kolegi, który ma gta 5. W poniedziałek o 22:00 powinienem wrzucić stunt montage, ale jakby ktoś był chętny to mogę przesłać jakiś gameplay albo wrzucić na jakąś stronę, żeby można było pobrać już wcześniej. Edytowane 14 września 201311 l przez terror
Opublikowano 14 września 201311 l Czy to gta na ps3 będzie można zainstalować na konsoli i grać bez płyty? Bo coś tak wyczytałem...
Opublikowano 14 września 201311 l Ha no pewnie. Ja sie skladam z 30 kolegami na jedna kopie - a I tak wszyscy pograja! Edytowane 14 września 201311 l przez Kre3k
Opublikowano 14 września 201311 l Pograłem chwile i to co mi przeszkadza to płynność animacji szczególnie jak jedziemy szybko po miescie (sam poczatek). Na pewno nie ma 30 fpsów. Sama gra jednak (pomijając framerate) widać że jest dopracowana do granic możliwości - najwyższa półka. Animacja postaci, to co się dzieje wokoło 0_o. Nie wiem jakim cudem ktoś napisał silnik napędzający to wszystko na 512 mb pamięci. Aż strach pomyśleć jak to będzie wyglądać na super PCcie z nasa albo co rockstar wymodzi na nextgenach. Edytowane 14 września 201311 l przez mozi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.