Fanek 659 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Ja to jestem chory i oglądam wszędzie i wszystko przy każdym tytule, ale tym razem już sie powstrzymam i stopuje Te screeny z dziś pustynne to duży spoiler, miło by było zobaczyć to miejscówke w grze nie wiedząc o jej istnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 7 977 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 A ja obejrzałem to 18 minut i wow, super się to zapowiada. Ciężko to już nazwać pustym korytarzykiem pif pafowym. Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 522 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Ja (pipi)e jak to wszystko wyglada, jak pachnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Tankietka 24 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) No fajne, fajne. Podobają mi się opcjonalne miejscówki z artefaktami. Na filmiku szybko sobie przejechał. Ja tam po tym terenie, pewnie będę latał minimum dwie godziny i lizał ściany. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Tankietka Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 195 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Gameplay zapowiada się genialnie, jedyne do czego mogę się przyczepić, że to naznaczanie przeciwników odbywa się przez wyciągnięcie broni, lepiej by było jakby jakąś lornetkę miał przy sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Gra dalej wygląda kosmicznie, naprawdę robi wrażenie do ogrania na premierę Cytuj Odnośnik do komentarza
Ludwes 1 676 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Wszystko fajnie, tylko po jakiego chuya dali możliwość oznaczania przeciwników? Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 195 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Abyś miał łatwiej, nie chcesz nie musisz z tego korzystać, pewnie na wyższych poziomach tego nie będzie, ale się okaże. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Ten nowy materiał z uwagi na długość pewnie nie jest za bardzo spoiler free, co? Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez DonSterydo Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 292 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Ten nowy materiał z uwagi na długość pewnie nie jest za bardzo spoiler free, co? Nie jest tam przedstawione nic szczególnie istotnego dla fabuły, ale są spoilery. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Na początku jak to zobaczyłem do głowy przyszła mi jedna myśl mark and execute Cytuj Odnośnik do komentarza
Neox 158 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Wszystko fajnie, tylko po jakiego chuya dali możliwość oznaczania przeciwników? Mozesz to wylaczyc (potwierdzone), na crushing domyslnie bedzie off. Uncharted 4 also offers some new tools to help you sneak past Nate's foes. You can mark targets as in a Battlefield game by holding L2 and pressing the left stick. And when you're hidden, each enemy has a stealth indicator above their head à la Assassin's Creed. The sand-colored icon slowly fills up as they train their eyes on you; it turns yellow if they think they've seen something, at which point they'll head over to investigate; and it turns orange once they've definitively spotted you. (You're free to turn off these features if you want, and they're disabled by default on the hardest difficulty, Crushing.) Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Neox Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 195 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Wcześniej włączyłem sobie gunplay od razu, a teraz moment jazdy autem. No po prostu masakra, motyw z wyciągarką mnie rozwalił, Nate podbiega, bierze linę, przerzuca między rękoma dla realizmu i nawet musi drzewo obejść aby hak zaczepić. Oraz oczywiście hak sam się nie odczepi, trzeba wyjść i zrobić to samemu Praktycznie każdy inny deweloper dałby sobie z tym spokój, ale dla ND każdy taki detal jest ważny, no mistrzostwo po prostu. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Moldar Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Świetne są te wszystkie nowości i zmiany, które wprowadzili do gry. Widać, że ND chcą się pożegnać z Uncharted najlepiej jak potrafią, a to wszystko z korzyścią dla nas Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez SzczurekPB Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 226 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Pięknie to wygląda, tylko w oczy rzucają się od razu ślepi przeciwnicy. Motyw z dbałością o detale przy zaczepianiu liny, albo przejeździe pod wodospadem to majstersztyk. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 248 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Jak ta zaora, jezusku jak ta zaora, to bedzie zaoranie totalne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
spizganygutek 21 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Seria call of duty powinna się uczyc od ND jak należy ewuluować gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 659 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Gif time: http://abload.de/img/unchartedleg27jp4p.gif http://gifyu.com/images/uc39a82e.gif https://giant.gfycat.com/FlippantBrokenIrishdraughthorse.gif https://giant.gfycat.com/ClearSlipperyDunlin.gif Nie oglądam już tego nowego gameplayu, przeklikałem go tylko pare razy, wytrzymam! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 139 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 IGN opublikowało artykuł w oparciu o rozmowę z Druckmannem i cóż nie wiem czy wrzucać to w spoiler, ale raczej wrzucę bo niektórzy mogą to odebrać w taki sposób Uncharted 4's Ending Will Be Divisive Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 292 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Animacja tych postaci na cut-scenkach to jest jakiś kosmos, są jak żywe po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza
spizganygutek 21 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Animacja miażdży, Drake podcierający nos mnie zniszczył. Cytuj Odnośnik do komentarza
da$io 110 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Oczywiście animacja w przerywnikach to absolutny majstersztyk ale stworzony tak jakby na PS 4,5K:) Poza tym obijający się od prawa do lewa kanister też jest dobry. Ok grafa miażdży i nie interesuje mnie ile trików tam wcisnęli, niech wciskają wszyscy takie triki ja chętnie będę dawał się oszukiwać. Jak opadnie zachwyt grafą to nie będzie to samo co zawsze - more and more pif paf shooting?PS.Facjata Nathana z głowy czy z żywego człowieka? Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez da$io Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 139 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Oczywiście animacja w przerywnikach to absolutny majstersztyk ale stworzony tak jakby na PS 4,5K:) Poza tym obijający się od prawa do lewa kanister też jest dobry. Ok grafa miażdży i nie interesuje mnie ile trików tam wcisnęli, niech wciskają wszyscy takie triki ja chętnie będę dawał się oszukiwać. Jak opadnie zachwyt grafą to nie będzie to samo co zawsze - more and more pif paf shooting? PS.Facjata Nathana z głowy czy z żywego człowieka? Jestem ciekawy czy ND naprawdę by mogło stworzyć coś takiego w gameplayu na tym niby 4.5 jeżeli teraz te scenki są wyświetlane w realtime. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) te smugi od pocisków są obrzydliwe no i to "ok, thats all of them" najwyrazniej pozostanie a tak poza tym, cacko <3 dobrze ze rozwineli mechanike skradania Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Andżej Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 935 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Te tereny Brakuje tylko mniejszych/wiekszych wiosek i wygladalo by jak Wiedzmin 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.