Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

michu, specjalnie nie poruszałem kwestii samego blidfire'a bo o tym można magisterkę pisać. Mnie chodzi o sam błąd. Moment gdy próbujemy strzelać, a nie można. Problem jest sporadyczny ale się zdarza.

Z takich pierdół to jeszcze zbieranie diamentów czasami irytuje bo trzeba się dokładnie ustawić by był widoczny  :triangle: . Możesz widzieć sam diament ale jak jesteś źle ustawiony to nie zbierzesz. Ale to tak na siłę przyczepianie się.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To moze ja doprecyzuje bo zaszlo nieporozumienie z tymi oslonami. Oczywiscie ze z nich korzystam lol. Chodzi o to, ze nie strzelam w aimie BEDAC PRZYKLEJONYM DO OSLONY. taki tyci pro tip - wyglada to tak, ze na pol sekundy przed aimem/strzelaniem odchylacie minimalnie galke i postac dalej jest przy oslonie, ale mozna sie swobodnie poruszac, strafeowac, jest lepsza responsywnosc na skok i rolke. Stojac nieruchomo w coverze jestem zbyt latwym celem i latwiej dostac heady. do tego dochodzi kwestia nierownosci terenu, prosty przyklad wyspa i pierwsza oslona na luku (przy tej wielkiej kamiennej masce) - po odklejeniu sie od niej i lekkim wycofaniu, tulow postaci jest praktycznie za murkiem i widac tylko glowe, co znacznie utrudnia trafienie mnie, zwlaszcza kiedy sie ruszam. To nie jest jakas specjalna tajemnica, bo zdecydowana wiekszosc dobrych graczy tak robi. 

 

Wracajac do blokady celowania - nie da sie strzelac z lufa przy samej scianie, wszyscy to wiedza. Problem pojawia sie wtedy, kiedy chcemy strzelac w oslonie, ale odchylamy kamere w strone murka pod katem i postac nie chce strzelac. Jak mowilem, zdarzylo mi sie to kilka razy i to dawno temu, ale serio wystarczy kontrolowac kamere i nie jest to problem 

 

Rolka pod przytrzymaniem to bylaby KATASTROFA, powaznie, nie musze nawet tego sprawdzac, bo dziala mi wyobraznia. Jesli juz, to ewentualnie cover przez przytrzymanie......tylko ze raz - zupelnie odpadaja manewry o ktorych pisalem wyzej, a dwa - byloby to ogolnie niewygodne.

Odnośnik do komentarza

 

Multiplayer

Classic Mode Returns to The Beta Test Playlist

Back by popular request, Classic Mode has returned to the Beta Test Playlist in Multiplayer. For those who missed it when it first launched in November, Classic is a back-to-basics mode that focuses on core combat and movement—there’s no in-game store, Mysticals, or Sidekicks. Find it in the Multiplayer playlist menu today.

New Ranked Season

For the competitive crowd, the next Ranked season has begun, introducing new rewards and improvements to progression. This season, you’ll have a chance to earn a new set of Ranked weapon skins to complement the Ranked Trucker Hats, Shades, and Bandanas offered in prior seasons. What’s more, this season, we’re awarding a special Ranked Huzzah taunt for those that reach Gold rank or higher. Alongside new rewards, we are also improving the Qualifier and Master Rank systems – Qualifiers will focus on points earned, rather than matches won and Master Rank will now have points earned based off an average of matches (  Master Rank will give a match rating averaging your 20 previous Ranked matches). This way, your progress is based entirely on your own performance.

New Qualifier System

  • Qualifiers are now based on points earned rather than matches won.  This allows your personal performance to impact your advancement to a much larger degree.
  • To pass from Gold I to Platinum III, for example, you need to earn at least 35 points over the course of 5 matches.
  • Points earned are still based on your grade for that match, with an S grade on a win awarding the maximum of 40 points.
  • Overachieving on points required will gives you bonus points upon advancing to the next rank (to a maximum of 50 points).
  • Failing a qualifier series with negative points will penalize you by that many points.

Master Rank System Update

  • We have revamped the way points are handled in Master Rank. Instead of being a grind for points, the system focuses on your average performance.
  • Players will enter into Master Rank with a 200 match rating average.
  • At the end of a match, you will receive a Match Rating and this will be factored into your “20 game average”. This average represents your Master Rank points.
  • The maximum possible Match Rating is 1000, and the lowest is -1000. Get better scores, higher kills, revives and assists, while minimizing deaths to maximize your Match Rating.

General:

  • Bug fix for awarded chests not opening for the player
  • Bug fix for players that are unable to connect to multiplayer or are taking a long time to connect to multiplayer
  • Fix for profile data loss
  • Accounts that were affected by the profile loss will have their level restored
  • Fixed several crashes
  • Bug fix for multiplayer audio settings resetting when backing out to the main menu
  • Adjusted weapon skins to fix bright weapon skin issues in certain levels
Survival

Hardcore Mode Introduced

Take on a new challenge in Survival’s Hardcore Mode, available now. This intense new difficulty tier introduces higher stakes, giving players only one chance to make it through all 50 waves. That’s right, if your team is defeated, you’re back to square one. Hardcore Mode is not for the faint of heart—it’ll take skill, close teamwork, and careful strategy.

Bug Fixes:

  • Bug fix for clients using c4 and mines against djinn boss
  • Fix for players being able to melee Dis(nene)le warlords against walls
  • Indra’s Eternity no longer slows the vulnerable timer of warlord bosses while in the vulnerable state
  • Fix for enemies occasionally bind posing during combat
  • Fix where players will lose HUD and become invincible if the Indra Warlord’s teleport grab is interrupted by an explosion
  • Fix for Explosive Expert not awarding the advertised bonus damage
  • Player’s damage bonuses for level, weapon level, and boosters are now calculated correctly
  • Fix for late joiner losing their gear, cash, and weapon when respawning before completing the wave
  • Armor NPCs will now drop appropriate score

Balance Changes:

  • Arsenal price ramp based on difficulty
    • Easy costs will be multiplied by .75
    • Normal costs will be multiplied by x1
    • Hard costs will be multiplied by x1.25
    • Crushing costs will be multiplied by x1.5
  • All bosses now avoid Indra’s Eternity and El Dorado player mysticals
  • Brute enemies stagger less often from headshots
  • Increased grenade, mine and C4 arsenal cost
  • C4 is now earned at the same rate as Grenades and Mines
  • Increased the cost of Indra’s Eternity
  • Decreased Sprit of the Djinn and Path of Indra price ramp when purchased from the arsenal
  • Double ammo for Barok, Harbinger and Desert 5 when purchased from the arsenal
  • Reduced ammo for Stoner from 150 to 100 when purchased from the arsenal
  • Reduced costs of all Heavy Weapons in the arsenal
  • Increased duration of Sprit of the Djinn from 20 seconds to 30 seconds
  • Increased base run speed of Sprit of the Djinn
  • Path of Indra now revives downed teammates

https://www.unchartedthegame.com/wiki/patch-1-20-055

Odnośnik do komentarza

No i niech ktoś mi powie, że ta gra nie zasługuje na Goty?? Fabularnie, gameplayowo, detalicznie, graficznie wszystko się zgrało w jednym miejscu, najlepsze studio to tylko ND na dzień dzisiejszy. Nawet nie chcę myśleć, co oni za magię developerstwa odwalą w TLOU2.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

Farmer, coś dla Ciebie jak już odblokują Ci IP :)

 

LIVE UPDATE 1.20.058

 

Multiplayer:

 

Fixed a bug where players were not getting the ranked rewards from the previous ranked season. Players who are missing their rewards will now get them.

https://www.unchartedthegame.com/wiki/live-update-1-20-058
Odnośnik do komentarza

O to dobrze... ciekawe ile dadzą za mastera pewnie biedne ~1000pkt...

 

Pany coś się podziało jak ostatnio graliśmy te rankedy z Lucky'im to on już był na masterze i losowało samych koksów...

Wczoraj odpaliliśmy rankedy gdzie w drużynie mieliśmy max platynę i losowało pięknie... tzn dużo słabszych niż ostatnio - bo już się zdołowałem, że taka masakra jest zawsze na rankedach a jednak nie ma...

 

Wystarczy 1 osoba z masterem w teamie i losuje znacznie bardziej ogarniętych, nie zawsze - ale przeważnie.

 

A co Farmer dostał bana na IP za zbyt częste używanie P90 z modem blindfire ; ) ?

Odnośnik do komentarza

No to tak jak mówiłem. Ma to swoje plusy i minusy. W tym sezonie spędzę chyba więcej czasu w rankingach, na razie Gold I, ale samemu to loteria jest.

 

Farmer ma tą przypadłość, że czwarty raz w tym roku nie może się zalogować, a Sony i dostawca internetu nie wiedzą co z tym zrobić. Trwa to kilka dni i przestaje. Ogólnie prze(pipi)ane.

 

Farmer jak będziesz online to jedziemy z rankingiem, póki będzie działać :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...