Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Dubbing to jakaś przesada. Fakt, w Tlou i serii U jest naprawdę konkretnie robiony, ale to i tak chała w porównaniu do oryginału.

 

Pograłem trochę w multi i jak na razie najlepiej mi idzie z perekami stabilizacji, duchem i ulepszonym radarem. Plus rzecz jasna wytłumona broń. To jak mnie orali przypomniało mi żeby nie latać na pałę jak w CoD.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To trzeba było odpalić multi - tam nudy nie ma :)

Serio, ale to przecież Uncharted, dodatkowo tworzony przez duet Straley/Druckmann, więc wiadomo było, że w tej części pójdą w narrację i więcej spokojnych momentów, niczym w TLoU. Mi tam ta zmiana bardzo odpowiadała, bo U3 zawiódł zarówno w temacie gameplayu (tam dopiero jest to, o czym piszesz), ale przede wszystkim scenariusza.

Może nie jest to poziom zayebistości U2, ale wolę zmiany z U4, niż to, co było w U3.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jestem w 5 rozdziale. Jaka ta gra jest cholernie nudna, gameplayu chyba jeszcze mniej niż w MGS4. Ciągle jakieś (pipi)enie o Szopenie, jak już mam kontrolę nad postacią to sprowadza się to do samograjkowych qte czy innego szitu. Gardzę takimi grami. 

Już bez przesady nie pamiętam 30 minutowych przerywników w U4 .

Odnośnik do komentarza

Nie ma co tu nagrywać po prostu w 15 rozdziale,gdy Natan w bójce z tą ciemnoskórą Panią wypada z budynku i zawisa na belce powinno się pojawić znak kotwicy żebym mógł rzucić line i dalej grać a tu nie mogę rzucić liny,a ciemnoskóra Pani dusi brata Natana i game over i tak w kółko.Loadowałem już z wcześniejszego seva i powtarzałem poziom i nic ehhh coś się spitoliło a za 1 razem jak przechodziłem gierkę to wszystko śmigało jak ta lala.

Odnośnik do komentarza

Pewnie dadzą go na stałe z ostatnim dodatkiem. Osobiście chciałbym aby dodali tryby, które były w poprzednich częściach czyli Three Team Deathmatch, Free For All oraz Elimination. No i powrót Laboratorium z trybami Shotguns/RPG/Grenades Only i wiele innych.

To samo mapki z U2 i U3, ale pewnie nic z tego nie wyjdzie. Ogólnie to mało zmieniających się rzeczy jest w U4. W poprzedniej generacji dość często były okresy z podwójnym expem czy inne modyfikatory rozgrywki.

Odnośnik do komentarza

No. Przez weekend jest chyba 50% do kamieni ale tylko przy wyzwaniach. 

W laboratoria grałem praktycznie cały czas, zabawa w zbijaka granatami to była naprawdę fajna alternatywa plus można było podszkolić się w rzucaniu.

Nowe mapki (nie licząc Wioski) do U4 wyglądają prawie tak samo. Nie wiem czemu ciągle dostajemy wariacje New Devon.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Chyba tylko kolejna gra ND może pobić te grę jeśli chodzi o wykonanie. Nawet nie chodzi już o wypier.dolona w kosmos grafa, ale te przywiązanie do detali i zniszczalnosc otoczenia to :fsg:

Są jeszcze inne części. Polecam oblukac, sam większości nie ogarnąłem podczas grania.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Tryb survival, poziom trudności wysoki. Z całkiem dobrze ogarniętą ekipą grając od 7-go etapu bez większych zgrzytów dochodzimy do ostatniej fali. Full sprzętu, kasy, wysoki level, dopakowane bronie i... kaplica. Ta ostatnia fala to jest jakieś srogie przegięcie. Kilka prób i nawet połowy paska nie udało się bossowi ściągnąć.

Odnośnik do komentarza

Ukończyłem U4 jakieś kilka dni temu i jak czytam posty pełne zachwytu o tym, że to najlepszy Unczarted to mam wrażenie, że chyba graliśmy w inne gry.

Nigdy nie byłem jakimś wielkim fanem serii ale U2 i U3 były solidnymi grami w które grałem z przyjemnością a najnowsza odsłona mnie tylko zmęczyła.

 

Fabularnie bez fajerwerków, męczy monotonia w drugiej części gry, żenujące dialogi podczas podróży z towarzyszem, długie rozdziały w których nie robi się nic poza przejściem pewnej drogi i szukaniem przedmiotu jako młody Nate, od pewnego momentu już zaczynało mocno irytować łażenie pod domu i "hmmmm to jednak nie to, muszę szukać dalej". 

 

Samej walki jakoś wydaje się dużo mniej niż w poprzednich częściach. Może byłoby to do strawienia gdyby nie fakt, że jest to tutaj siłą rzeczy zamieniane na wspinaczkę nie będącą żadnym wyzwaniem, pozwalająca tylko podziwiać ładne widoki. Bo właściwie widoki i grafika to jedyny atut tej gry. Szkoda, że skradanie wyszło średnio. 

 

I jeszcze na koniec beznadziejna ostatnia walka.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...